Historik
Föregående · 14 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Tuppen: man får lära sig i knattehockey att ingen rör ens målvakt. Åker någon in i ens målvakt ska den inte kunna spela mer. Inga ursäkter slå honom
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Greenwolper: Helt sjukt att lövenspelarn som slänger sig in i Werner inte får stryk av våra backar. Slå ihjäl honom kan inte kasta sig in i vår målvakt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Vargen: så fort vi spelar med klubborna inåt så ser på bra ut igen. Sluta försök va så jävla moderna MoDo
+ 2
IF Björklöven > Sv: Löven - MoDo
JoseGonzales: jämn period första 10 är MoDos och sista 10är er. Ni skapar två lägen sista 5 annars har ni inget farligt. MoDo spelar hockey och ni ligger ner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Bad_Brett: inte sett Topping alls på gott och ont.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Bad_Brett: Känslan på plats är att #26 #37 och #34 har det kämpigt idag. Även #17 men där kan jag vara lite förlåtande
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Gusse: MoDo spelar hockey och löven faller. Tragiskt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Sigge: Vår finniga jättenorrbagge är inte rädd. Behöver inte ens ta i mot små löv som blåser i vinden
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Costanza: Sverre mosar Lilliz första bytet. Mera sargreklam så Kenttä kan lägga pengarna på ingenting
+ 8
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: 100% vet inte hur många här som hamnat i skottgluggen från mig
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Är helt okej med att förlora om vi gör en bra insats. Låter kanske sjukt men men hellre det än att vi vinner på flyt eller en individuell prestation.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}: Det kan jag hålla med om men hey it takes two to tango.
Väldigt ofta jag inte håller med Gavleo och andra användare på forumet men man kan försöka vara respektfull.
Kanske lite hyckleri av mig tror 80% hatar mig här kan vara ett riktigt rövhål och otrevlig jag med
Väldigt ofta jag inte håller med Gavleo och andra användare på forumet men man kan försöka vara respektfull.
Kanske lite hyckleri av mig tror 80% hatar mig här kan vara ett riktigt rövhål och otrevlig jag med
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}: Respekt är något man förtjänar. Ser konstant folk som är respektlösa mot Gavleo här på forumet och feltolkar honom med flit. Det räcker allvarligt.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Sigge: Kelleher är bättre ju sämre spelare han spelar med rent tekniskt. Så kan nog bli bra!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Björklöven 25-10-17 Borta
Tarasov: Löven Löven tar den i röven
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10737}: Det va fan vad ni ska hålla låda. Sluta gaffla Gavleo är GOAT. Lite som Peter Forsberg ju argare han är desto bättre.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: inget är hugget i sten. Har vi alla spelare tillgängliga när Fitz kommer tror jag inte fjärde är intakt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Den kedjan har dock börjat växla upp! Gör det bra i egenzon äntligen och låser fast puckar och ger oss offensivatek.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: 100% men Förbundet, SHL och HA verkar tycka det är okej tyvärr.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fan gör leksandsbacken hahaha snacka om att ge bort ett mål
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Spelat två matcher mer också. Men tror alla tippa Nybro 10-6 nånting
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Andas. Är en vaniljbulle så tar vi nya tag nästa vecka.
+ 7
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Ha råd har vi absolut vi har byggt upp den tryggheten och har bra EK samt likviditet. Sen om det är ekonomiskt försvarbart att göra exakt samma satsning även nästa säsong lämnar jag osagt. Men musklerna att göra det finns i föreningen.
Förhoppningsvis är detta en ickefråga dock.
Förhoppningsvis är detta en ickefråga dock.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Karlin är inte en dålig coach men han är inte rätt man för HC i MoDo. Men tjänar inget på låta han lämna just nu finns inget bättre namn på marknaden.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Med facit i hand blev ju Mora sämre efter Karlin fick gå, vart vill du komma med det här?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Vi kan ju inte pressa konstant i 2min om vi inte får ut pucken? Vi försökte stressa ut pucken men misslyckades då måste man krypa så man orkar ligga rätt. Ibland får man inte utdelning bara
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Gavelo: Vadå vi pressade stenhårt första 20sek efter tekningen med 1:40 kvar. När vi inte fick ut pucken krymper man för spara energi och ligger rätt i block. SSK skapade ingenting egentligen som vi inte hade koll på. Helt okej BP
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Södertälje SK 25-10-10 Hemma
Vargen: Spelar iaf med Rundblad så kunde vara värre är inte med #37 eller #51. Det hade kunnat bli riktig hönsgård defensivt
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Vikingmodo : Säg att du är född före istiden utan att säg att du är född före istiden
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Bad_Brett: Helt enig men tycker Olofsson generellt sett mer påslagen ut för varje match som går
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Bad_Brett: Ingen är dock bättre än Modigs på fredagar.
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
Vikingen: finns dock ingen spelare jag riktigt stör mig på hos motståndarna. Kan få kasta mot Axel Ottosson eller Linus Videll då. Men saknas nån riktig gris som man vill se åka på stryk.
MoDo Hockey > Sv: Västerås IK - MoDo Hockey - 25-10-08
JoJo2613: Tänker samma som dig även om jag egentligen håller med BB i sak. Synd att splittra en så bra kedja men är förmodligen bättre för Hermanssons långsiktiga utveckling att stanna hemma.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det ska inte ta 15-20 omgångar samma hittepå som att det tuffa andraåret.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Pulli utanför Djurgårdens lag för andra matchen i rad.
Hinken ring Wikegård!
www.eliteprospects.com/player/397096/valtteri-pulli
Hinken ring Wikegård!
www.eliteprospects.com/player/397096/valtteri-pulli
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Vimmerby HC 25-10-03 Hemma
Gavelo: ingen av de 3 förtjänar spela i en fjärdekedja. De förtjänar bättre. Däremot skulle Swett/Måns/Mattsson/Larsson kunna spela en fjärdekedja. Vi rullar ju alltid på 4 kedjor oavsett så och med PP/BP får de sin speltid oavsett
Föregående · 14 · Nästa