Historik
Föregående · 16 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Peja: såg ful ut såg ut som en knätackling. På en icke puckförande spelare med
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IK Oskarshamn 25-09-26 Borta
Willow: en okej kommentator men verkligen ingen expert
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Nödvändig kommentar säkert någon/några här som har problem med spel.
Skriv något som tillför istället
Skriv något som tillför istället
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vargen: Ånej är du tillbaka och ska glorifiera MoDos juniorer igen? Ja Gästrin har varit bra i en match mot ÖSTERSUND. Eklund möter ju lite bättre spelare
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Framnäs: Alla kan se att Norén ej håller som en topp 7 back i ett topplag i HA tyvärr. Hans utveckling efter hjärnskakning innan JVM har bara varit åt fel håll tyvärr.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Gavelo: Blixt är en bra defensiv back som spelar fysiskt. En bättre Norén egentligen och ett bra komplement till Rönningen om han skulle vara skadad/avstängd. Skulle säga att vi behöver en bra breddback och en riktig tvåvägsback som kan spela 20-25min varje match
+ 1
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Eller så fuskar ni lite mer med bokföringen. Eller sälj en gatusten.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Han har ju rätt i sitt resonemang egentligen spelare som kommer tillbaka från skada borde få spela med j20, så gjorde vi med Tex ju osv. Sen att man medvetet väljer att göra fel är självklart inte okej och klubben bör få ett straff i proportion med brottet (läs typ ett argt mail).
Djurgården förlorade båda matcherna så ingen större skada skedd.
Djurgården förlorade båda matcherna så ingen större skada skedd.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Lena Drake: Det spelar jättestor roll är du skön? Bara se MoDo förra säsongen
MoDo Hockey > Sv: Tippa den Hockeyallsvenska tabellen 2025-2026
Bad_Brett: Åfan hade ingen aning ;)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Tippa den Hockeyallsvenska tabellen 2025-2026
Gusse: Vi skulle ha tagit tillbaka Mr fredagar Modigs! Konsekvent bra på fredagar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Lena Drake: Fan allvarligt MoDo är inte ensamma med att ha en stor spelaromsättning det är inget konstigt. Absolut inte en ursäkt till att se ut som slit första 10 omgångarna. Upp med brösten ta för er. Vi har en av de bästa trupperna i ligan och flera spelare som kan avgöra matcher på egen hand. Det är faktiskt inte okej att vara utanför topp 6 efter 10 omgångar
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Men snälla vi alla vet varför det inte fungerade för Näsen förra säsongen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tror LPs agent får honom att gå vidare om han ska vara 13e forward
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-18 HV71 - Brynäs IF
Man kan ju inte ogilla HV-låten hahah.
Snälla kör över HV nu...
Snälla kör över HV nu...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saltmasen: Ingen rivalitet alls. Bara bitterhet över hur er klubb ens får förnyad elitlicens + lite bitterhet över 2016
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Vår största rival är ju såklart Timrå men skulle säga att vi har rivalitet med Björklöven med nuförtiden. Samma som Lövens största rival är Skellefteå med de har även mindre rivalitet med oss. Att säga något annat är att leva i förnekelse. Bara att kolla hur det är i Övik/Umeå dagarna före och efter match.
+ 1
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: nej det betyder inget urvalet är för litet.
Luleå HF > Sv: Luleå Hockey 2025-2026: Vägen mot nästa SM-glud!
Sven.Savage: +- är dock ett helt värdelöst sätt att mäta på i detta fall. Du får inget + av mål i PP tex. Alla som kan statistik vet oavsett att urvalet är för litet för kunna tolka och dra slutsatser från den data vi har.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
smyl: Vi har 8 backar på kontrakt ser inte vem han skulle peta sålänge vi inte får någon borta en längre tid med skada.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Veteranolle: Sjukt att KB65 inte får spela i Hockeyettan för deras bokslut var dåligt, vad ska man då säga om Leksand som gjort grovt fel i flera år?
+ 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Veteranolle: Klart det sportsliga är viktigare men du kommer aldrig nå riktiga sportsliga framgångar med en pissig ekonomi.
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
steveroper: Är man ett etablerat SHL lag ska man ha en välfungerande ekonomi. Det blir oseriöst för hela ligan med klubbar som är hos kronofogden eller missar i bokföringen i flera år.
+ 17
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Borde vara 10 så man slipper se skit som Leksand och Timrå som gång på gång missköter ekonomin...
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kravet skulle väl egentligen ha ökats till 10% eller var det 8?
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
JoJo2613: bara så du vet delas din Instagram om du delar en länk FYI
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
hompa90: De har ju sagt att den ska komma innan premiären... Förra året fick jag min dagen innan premiären. Ej fått min i år.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Säsongen 25-26
JoJo2613: Synd att man inte vågar ge Hallin chansen... Vet dock inte vem jag hade petat.
Brynäs IF > Sv: Matchtråd 2025-09-16 Brynäs IF - Luleå HF
Zappaholic: Vi varnade er för värva LP och Norlinder, särskilt Norlinder
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Tycker inte det är rättvist att jämföra 17åringar med världens bästa
Föregående · 16 · Nästa