Historik
Föregående · 21 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Vem bryr sig om uppställningen när öl, backmål och skott i krysset finns?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Kruger kom första året i HA. Men Kruger är den mest allround center i hela SHL, tätt följt av Larsson.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{10638}: Okej crazy rocket man lugn nu ingen pratar om honom.
Hunden katten glassen
Hunden katten glassen
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: Det tror jag inte. Kanske Sebbe men tveksam. Oavsett vi ska inte hålla på med Nepotism vi är färdiga där. Lämnar det till Timrå.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
OveJärnkrok: Håller helt med men så är inte fallet. Kommer aldrig flytta hem till Dövik igen.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
OveJärnkrok: Jag känner mig missförstådd ? Alla Brynäsare är inte knarkare. Jag kan ha (har definitivt gjort det) slängt mig med att alla Gävlebor är knarkare dock. Men vafan en lina på slick city har ingen dött av. Har ju själv bott i Gävle så
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
HitTheLights: är det verkligen en diss? Du kan vara en väldigt bra målvakt utan att vara topp5 i SHL.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Cardigan Daffipoff: Fast han har ju sämre statistik än Hellberg? Sen är sånt alltid svårt att jämföra om man spelar i olika lag såklart men rent statistisk är han sämre än Hellberg.
Tror inte han kommer vara topp 5 av målvakter när säsongen är slut men är nog inte långt därifrån
Tror inte han kommer vara topp 5 av målvakter när säsongen är slut men är nog inte långt därifrån
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: för ni moderatorer är delaktiga i att begå samma brott. Hur ser du inte dubbelmoralen i er censur
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Nej jag poängterar att ni beter er som om det vore en diktatur där du och Tarasov är diktatorer. Inte en särskild kul tillvaro på forumet då
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Kanske Willow har också, inget av de är särskilt troligt.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: sluta leka moralpoliser när ni själva är delaktiga till att bryta mot lagen. Tar förgivet att du och Tarasov har gjort det utan uppsåt men personen som aktivt har gjort valet (förmodligen Marcus) har fullt medvetet valt att skita i upphovsrätten när han använder copyright claimade bilder.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Olagligheten sker ju över alla gästböcker varje gång gifen rullar när sidan är hockeysnack är nere för underhåll. Vet du ens vad du pratar om?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: så ni vill ha bort inlägg som är lagliga och inte bryter mot forumets regler men ni försvarar att sidansvarig för hockeysnack bryter mot lagen? Blir mörkrädd vi lever i Sverige inte Iran.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: det är inte vad jag sa. Jag sa att sidansvarig för domänen bryter mot lagen men det kanske inte är lika viktigt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Intressant att ni är hårda med upphovsrätten när personen som har skapat HS använder copyright claimad bild när sidan är nere för underhåll. Mycket märkligt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein: fräscht att önska att spelare ska bli skadade och få men för livet. Skärpning
+ 5
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Silly: woods räknas inte såklart då hade man ju sagt samma med nästan alla som lämna. Lundin släppte vi när andra namn kom upp som var mer intressanta
MoDo Hockey > Sv: Silly season
jonsson: Av det som läckt ut ville vi verkligen ha Lerby annars tror jag vi har fått det mesta vi vill ha
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Domsjö: Ryder Ritchie ska spela NCAA med Boston i höst. Hade gärna sett honom i MoDo istället :(
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Lena Drake: Fast inget lag kommer någonsin vara så dominant som HV var. Självklart svårt att jämföra säsong mot säsong men sättet HV körde över allt och alla spelmässigt var sjukt imponerande.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Jan-Erik : två år kvar bollen är rund och mycket kan hända
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Jag gör de men du och alla andra mähän eldar ju på. Lägg ner nu.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Vad är det folk inte förstår vi vill inte prata LP här. Ta det i bubbla eller i brynäsboken då det är laget han tillhör. Hoppas alla som fortsätter prata LP får varm öl och kall korv på arenorna i vinter.
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: de pengarna bör oavsett gå till ungdomslagen/juniorlagen och inte till HA/SDHL. Annars skapar vi oss problem längre fram
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ELFBIF: Trodde det bara fanns en reko brynäsare men finns tydligen två. Sune och ELFBIF.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Willow: men för i helvete sluta älta LP det räcker. Gå vidare snälla
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Vikingmodo : Nordamerikaner kommer alltid i augusti inget konstigt, vilka saknar du då Rundblad antar jag men vem mer?
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9742}: övertygad om att jag hade varit topp 10 av alla modoiter på HS
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9742}: kan inte vara många klubbar som har fostrat 2 kaptener till NHL
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9742}: det är ju så mycket till komplimang JonteD kan få. Han är kung
+ 1
Föregående · 21 · Nästa