+ 3
Inlägg: 2889917
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: Vad är det folk inte förstår vi vill inte prata LP här. Ta det i bubbla eller i brynäsboken då det är laget han tillhör. Hoppas alla som fortsätter prata LP får varm öl och kall korv på arenorna i vinter.
+ 5
Klokt av Svrcek att ta chansen i CHL i det läget.
Gästrin har naturligtvis inte villkorat ett skit, det är isf hans NHL-lag som valt att låna ut honom.
Svårare är det inte.
Jag svarar bara på dina spela-allaninlägg, svårare är inte det heller.