SPOODI

5981 inlägg · 857 besäkare

Historik

· 6 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Ikväll får vi svaret vem som vinner Guldgallret, Gästrin eller Hermansson.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Jonte andas vi har rökt fredspipa ju. Snart ses vi på
Golfbanan

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: seriens bästa forward. Pooley rånad

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: njae han är klinisk absolut men 2 av hans mål blir han frispelad av kalmarspelare. Sånna lägen får man inte i SHL

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Någon som vet hur AIK har tränat?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Kalmar skulle aldrig gått upp i HA ens

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Kalmar är skickliga men brutalt övermod och 0 fysik kommer bli deras fall.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Kalmar ser ut att vända detta

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Nu tror jag inte att vi kommer gå upp men om vi går upp ska vi klara av att vinna mot alla lag. Vi ska göra vårt bara skita i all andra lag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: förövrigt helt sjukt att Pooley inte fick pris som säsongens forward hahah.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Allt kan hända när hank the tank sätter fart.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Znark: SSK, AIK och Karlskoga är jag som är byggda för slutspel.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: kollar Björklöven-IKO och egentligen helt sjukt att kameran filmar från taket borde vara mycket längre ner.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: Bortastå i Jönköping är nästan lika dålig som i Timrå dock?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Karlin var HC han har bara sig själv att skylla om han delegerade till någon som är inkompetent.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
LaddaFrånTaket: Snälla nej.

Man ska inte nuppa med sina ex som en vis man sa (Fredrik Söderström).

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Jag vill att Leksand går i KK

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Västerås och Leksand får gärna åka ur dock. Misskötta klubbar deluxe men jag hör dig

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Roligare att se Troja som spelar ut Västerås

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Fitz-Hermansson-Swett har ju gått bra tillsammans

MoDo Hockey > Sv: Silly Season
modomille: Det tror jag inte de har ej plats för honom.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Om Oskarshamn vinner mot Björklöven och SSK mot Kalmar samtidigt som MoDo och Karlskoga går vidare. Så det är möjligt men lär aldrig hända.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Gunnar va på plats på Hovet senast mot råttorna. Med sig hade han 4st SÄPO vakter.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: vill inte att mina modoiter ska leva i förnekelse

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Ingen miljardär kommer vilja gå in med massa pengar till MoDo, vem tror du skulle vilja göra det?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: du har på hockeynews Marcus Forsberg är alltid på plats!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: låter som du har erfarenhet av det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: tror du får säga gubbar faktiskt. Majoriteten här är födda före istiden.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Lucas Lagerberg lämnar AIK då han är tillbakadragen till HV71 fan va fint! AIKs bästa back utan tvekan.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Thors 22: jag och min sambo blev medlemmar. Värt det för kunna köpa 8st biljetter till MoDoiter både på 20e och 22a

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Thors 22: Lumberjacks säljer officiella borta stå/sitt. Övrig sittplats säljs från fredag om du inte blir medlem i AIK då släpps biljetterna onsdag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: motsvarande summa som Constanza lägger på OF varje månad.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Köper imorgon! Snowden vi ska supa

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Köpa upp alla platser bredvid MoDos dedikerade sektion. Vi ska ta över hovet!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: eller bli medlem i AIK så kan man köpa imorgon 11/3 10:00


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Bäckström är Sveriges mest överskattade spelare på 2000talet. Vem som helst kan slå flippmackor till Ovi egentligen.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Huge: ånej en pundare som hitta hit igen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Makarov: är du från Västerbotten är det OK att heja på Skellefteå annars nej. Men de har ju inget annat att heja på så.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Du säljer dig som en hora till högstbjudande. Världens äldsta yrke!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: 98% av jordens befolkning är modoiter. Resten ljuger.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: smutsigt att ha ett andra lag. Usch

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Mariestad ju! Släpp sargen

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Va lite glad vännen åk till Bahamas med MN eller något.

MoDo Hockey > Sv: Almtuna IS - MoDo Hockey - 2026-03-06
hockey_21: Von Sivers borde bli anmäld.

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Janne G: Du sa ju stjärnor. Vi har fler som kan grisa såklart. Är bara Bagenda av de du nämnde hos er som är en stjärna

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Janne G: Skulle vara Andersson då

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
modomille: Kan någon göra PP 5% bättre tar jag det alla dagar i veckan.

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Framnäs: Han är ju gnagare som sin far och bror så tvek. Brynäs kanske

MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Sigge: njae inte riktigt så va. Vi hittade sätt att vinna även när spelet var dåligt.

· 6 ·
Om SPOODI
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE