Historik
Föregående · 6 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Ikväll får vi svaret vem som vinner Guldgallret, Gästrin eller Hermansson.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonteD: Jonte andas vi har rökt fredspipa ju. Snart ses vi på
Golfbanan
Golfbanan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: njae han är klinisk absolut men 2 av hans mål blir han frispelad av kalmarspelare. Sånna lägen får man inte i SHL
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Kalmar är skickliga men brutalt övermod och 0 fysik kommer bli deras fall.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vikingmodo : Nu tror jag inte att vi kommer gå upp men om vi går upp ska vi klara av att vinna mot alla lag. Vi ska göra vårt bara skita i all andra lag.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: förövrigt helt sjukt att Pooley inte fick pris som säsongens forward hahah.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modo-Målet: Allt kan hända när hank the tank sätter fart.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Znark: SSK, AIK och Karlskoga är jag som är byggda för slutspel.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: kollar Björklöven-IKO och egentligen helt sjukt att kameran filmar från taket borde vara mycket längre ner.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe4: Bortastå i Jönköping är nästan lika dålig som i Timrå dock?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Karlin var HC han har bara sig själv att skylla om han delegerade till någon som är inkompetent.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Västerås och Leksand får gärna åka ur dock. Misskötta klubbar deluxe men jag hör dig
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Roligare att se Troja som spelar ut Västerås
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Fitz-Hermansson-Swett har ju gått bra tillsammans
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Om Oskarshamn vinner mot Björklöven och SSK mot Kalmar samtidigt som MoDo och Karlskoga går vidare. Så det är möjligt men lär aldrig hända.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Gunnar va på plats på Hovet senast mot råttorna. Med sig hade han 4st SÄPO vakter.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: vill inte att mina modoiter ska leva i förnekelse
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Ingen miljardär kommer vilja gå in med massa pengar till MoDo, vem tror du skulle vilja göra det?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: du har på hockeynews Marcus Forsberg är alltid på plats!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: tror du får säga gubbar faktiskt. Majoriteten här är födda före istiden.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Lucas Lagerberg lämnar AIK då han är tillbakadragen till HV71 fan va fint! AIKs bästa back utan tvekan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Thors 22: jag och min sambo blev medlemmar. Värt det för kunna köpa 8st biljetter till MoDoiter både på 20e och 22a
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Thors 22: Lumberjacks säljer officiella borta stå/sitt. Övrig sittplats säljs från fredag om du inte blir medlem i AIK då släpps biljetterna onsdag.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: motsvarande summa som Constanza lägger på OF varje månad.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: Köpa upp alla platser bredvid MoDos dedikerade sektion. Vi ska ta över hovet!
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Cheese: eller bli medlem i AIK så kan man köpa imorgon 11/3 10:00
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Bäckström är Sveriges mest överskattade spelare på 2000talet. Vem som helst kan slå flippmackor till Ovi egentligen.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Makarov: är du från Västerbotten är det OK att heja på Skellefteå annars nej. Men de har ju inget annat att heja på så.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Du säljer dig som en hora till högstbjudande. Världens äldsta yrke!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: 98% av jordens befolkning är modoiter. Resten ljuger.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Va lite glad vännen åk till Bahamas med MN eller något.
MoDo Hockey > Sv: Almtuna IS - MoDo Hockey - 2026-03-06
hockey_21: Von Sivers borde bli anmäld.
+ 14
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Janne G: Du sa ju stjärnor. Vi har fler som kan grisa såklart. Är bara Bagenda av de du nämnde hos er som är en stjärna
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
modomille: Kan någon göra PP 5% bättre tar jag det alla dagar i veckan.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Framnäs: Han är ju gnagare som sin far och bror så tvek. Brynäs kanske
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey vs IK Oskarshamn 2026-03-04
Sigge: njae inte riktigt så va. Vi hittade sätt att vinna även när spelet var dåligt.
Föregående · 6 · Nästa