SPOODI

5981 inlägg · 857 besäkare

Historik

· 5 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: nej? Ska man behöva spela in en repris för farbror kan se? Gå till optikern

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: vi har inte dött domarna har tappat matchen

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bad_Brett: Stockholm vill ha nya derbyn mellan AIK Djurgården

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: det sticker inte ut något ben han drar ju in sitt ben mot kroppen och ger en höfttackling

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
snowden: domaren är ju helt jävla hjärndöd

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Dundee: tackla en puckförande spelare rakt i kroppen? Behålla puck i offensiven?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: det är en höfttackling om ens det? Rundblad står upp och horan ser honom. Hoppar in i runblad å dör. Man kan klaga mycket på Rundblad ikväll men 0 fel där

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bad_Brett: aik spelaren som sätter sig själv i skiten ju inte ens en tvåa


MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Framnäs: Johnsson läktaren nästa match snälla

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Dundee: nej det gör den inte. Och jo det är en sparkrörelse

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bad_Brett: domaren har en dold agenda. Aikspelaren har ju ner två modospelare med framför mål


MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Willow: men MoDo har fördel med domaren om man frågar råttpacks janne

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Vargen: hahaha domarn?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: kan de sluta tjata stolpträffar allvarligt stänger av ljudet på tvn snart

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Janne G: Domarna har ju hittills enbart gynnat AIK?

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Domsjö: För att ingen ska bli avundsjuk svarar jag ja.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: Man missar alla skott man inte tar

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
ELFBIF: jag kunde inte vara målvakt, den är för lång å släpade i isen

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
modomille: bäst när det gäller!

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
NuMo: började ju det anfallet med en felaktig tekning som alla såg + en fasthållning på Fitz men aa

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
19MoDo21: Hinken ingen bra matchcoach Andersson eller Olofsson som är heta borde tagit

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Modo-Målet: TK kan spela med vem som helst han är onemanshow oavsett

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Dundee: åka runt med våra lösnaglar

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Sätt ihop Swett-Fitz-Elton igen snälla Larsson och topping hänger ej med Elton

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
M0D00000: Joel är en go gubbe! Svarten är bitter att han jobbade i MoDo under en dålig tid

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Walle2: Coolt vill du ha en applåd? Bor lika många i Umeå kommun som i hela Ångermanland undrar hur ni kan ha mer publik? stolpskott deluxe

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
M0D00000: men AIK har ju varit lite bättre hittils i en jämn först period.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Modo-Målet: Släpp handväskorna

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Bad_Brett: min sambo summerade det ganska bra
Uppladdat:

500x0-img2032.jpeg


MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Willow: något positivt är att AIK är typ lika dåliga. Vi försöker spela men lyckas inte. AIK åker bara och letar tacklingar.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
smyl: Är det Svedberg eller Lassi som står i råttorna eller? Allt i axelhöjd går in.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
smyl: ser sjukt skitnödigt ut

TKKKKKKKKKK

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
SPOODI: aaaahh ser ut precis som vanligt vi skiter ner oss och kommer inte ur egenzon.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
bjad22: Står mellan Härenstam, Gästrin och Hermansson det har redan kommunicerats.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
modomille: RING ANTICIMEX


MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Vargen: Klart arrangören vet så de kan göra så bra tv/show av det som möjligt

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Heyerdal: Tolkar det som att Elton vinner Guldgallret. Lär spelas på 13 forwards oavsett

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Monno: jag tror Timrå åker ur 27/28 samtidigt som MoDo går upp.

MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK Kvartsfinal 1 2026-03-16
Joslan00: har en känsla av att vi inte kommer spela seriematcher mot varandra på väldigt många år.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: jag har egentligen tappat hoppet på SHL men har en riktigt dålig känsla tyvärr. Aja det positiva är att jag bara kan bli överraskad positivt nu.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Ångest och arbete kallas det.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kulltorp: Generellt är det absolut roligare ishockey i HA. Sämre spelare men roligare ishockey. Men självklart alla vill vara i SHL.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoJo2613: Gräset är oftast inte grönare på andra sidan. Förmodligen samma produktionsbolag oavsett.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SpecterV2: Förlåt men vem fan bryr sig om Timrå? Särskilt idag.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus: Hela laget i första försäsongsmatchen mot Björklöven. Men var nog kanske mer ni som föll lätt.
Nä men AIK och SSK kan nog vara riktigt tuffa för alla lag att möta. Inte så att ni hade klarat det fysiska spelet bättre heller.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Janne G: Ser framför mig hur Måns Carlsson kör in i Brattström i första bytet, tar ett matchstraff och sen leder AIK med 3-0 efter 6min spelade.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Janne G: men lugn nu. Vi är favoriter ja men det kommer bli sjukt jämt.

· 5 ·
Om SPOODI
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE