m001: Okej men Lauritzen är en av brynäs bästa spelare. fan vad glad jag blir om han blir kvar! Brynäs mot SM-guld om 2-4 år
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
Gurra88: Men Sundlöv sa att han ville ha mer spetskompetens i laget.. Dackell kommer förlänga så står vi där med så gott som lika lag som denna säsong
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
Hence: Förstår inte hur Sundlöv kan vilja ha kvar Lauritzen, den ända anledningen till att han producerar är att han får spela så mycket. Eftersom han är CZ favoritspelare! Rödin eller silfverberg skulle producera minst lika mycket om dom fick chansen
Brynäs IF > Sv: Brynäs J20
Vi får se J18 och J20 på webb-TV. Ska bli grymt roligt
Länkar:
Svenska Ishockeyförbundet
Svenska Ishockeyförbundet
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
MarcusElving: Det blir iaf inte både Ekholm och OEL. Blir för mycket orutin. Blir nog bara Ekholm
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
TIKbiff: han var utlånad. nu hoppas man ju att dom går till nhl. eftersom dom tackat nej till brynäs.. men eriksson kommer ju få problem att platsa i AHL så han kommer ju bli utlånad till elitserien. frågan är bara vilket lag som kommer låna han isf
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
Tväst: Om jocke, lindbäck och markström går till nhl. då borde brynäs få 4 miljoner? eller har jag räknat fel då? om det skulle hända måste det ju finnas pengar till lite mer spetskompetensö
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
GävleLasse: Sundlöv sa vell igår att det som fattades i truppen var lite spets!
så man tycker det är lite konstigt om det inte kommer in en klassback.
så man tycker det är lite konstigt om det inte kommer in en klassback.
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
Gurra88: oscar hedman kanske kan vara nått för brynäs, hans kontrakt går ju ut.
Även Lasu, han kanske vill lira med kusin kahnberg
Även Lasu, han kanske vill lira med kusin kahnberg
Brynäs IF > Sv: Nästa säsongs lag
MarcusElving: vad jag har förstått det så är Niklas Persson så gott som klar för ett till år i KHL. Eller han har iaf gått ut och sagt att han vill fortsätta där
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Skulle bara vilja tipsa om en ny blogg som jag startat. Jag ska skriva om Silly Season i Hockeysverige. Bara klicka vidare på länkar.
Länkar:
Silly season hockeysverige -
Silly season hockeysverige -
Brynäs IF > En ny hockeyblogg om Silly Season
Skulle bara vilja tipsa om en ny blogg som jag startat. Jag ska skriva om Silly Season i Hockeysverige. Bara klicka vidare på länkar.
Länkar:
Silly season hockeysverige -
Silly season hockeysverige -
Föregående · 2 · Nästa