Historik
Föregående · 19 · Nästa
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner: Att han blev "skickad" till div 2 enligt eliteprospects är inget du ska fästa dig vid. Bofors var schysta att låta honom spela en match med moderklubben Malung när dom hade nåt jubileumsjippo eller nåt sånt har jag för mig. Det handlade aldrig om att han blev petad från Bofors.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner: Jag hade inte heller någon koll på hur det gått för Kapla, tyckte bara att han var OK när han spelade med oss i början på dennna säsongen. Iofs hade han mycket att jobba på men ett bra ämne bedömde jag honom vara i alla fall.
Golf > Sv: US Masters 2008
Gidde: Jo, Viasat Golf hade jag räknat ut själv. Spiller inget över på TV3 eller TV6 i år, inte ens slutrundan?
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
Mike Skinner:
*Jag vill absolut ha kvar Pierre.
*Martin sägs enligt "snacket på stan" vilja söka sig ut i Europa för att klämma ur lite stålar under sista åren i karriären om det är sant eller inte ska dock vara osagt.
*En till junior som man definitivt ska skriva kontrakt med helst på en 2-3 år är Lucas Sandström.
*Ang. "hämta hem" spelarna är jag mera osäker, Kapla har du inte med bland dessa?
*Jag vill absolut ha kvar Pierre.
*Martin sägs enligt "snacket på stan" vilja söka sig ut i Europa för att klämma ur lite stålar under sista åren i karriären om det är sant eller inte ska dock vara osagt.
*En till junior som man definitivt ska skriva kontrakt med helst på en 2-3 år är Lucas Sandström.
*Ang. "hämta hem" spelarna är jag mera osäker, Kapla har du inte med bland dessa?
Matchtips > Resultat final 2
0p
skalpjägaren, Portello, Sannes, Alisandali, Gusten, Dream Team, SwärdH, Frisco, Zettergren
skalpjägaren, Portello, Sannes, Alisandali, Gusten, Dream Team, SwärdH, Frisco, Zettergren
Allsvenskan > Sv: Kvalserien till Allsvenskan 08/09
Bafucin: Hur det än går så kan jag nog lova att jag inte kommer åka dit.
Mora IK > Sv: MORA - VÄSTERÅS Torsdag 8/4
horcoff: Jag undrar fortfarande vilka dom 2-3 killarna på bortastå var som jublade så att örona höll på att flyga av för varje mål Brynäs gjorde igår. Om dom var Brynäsare på besök så är dom förlåtna (i helt fel arena men ändå) men om det var Mora supportrar så hade dom väldigt dålig koll på tabelläget. En Leksandskvittering i slutet istället för 2-0 och 3-0 hade ju hjälpt oss nåt kopiöst.
Allsvenskan > Kvalserien till Allsvenskan 08/09
Underifrån är det klart att Mariestad och Troja ersätter Huddinge och Hammarby.
Matchtips > Resultat final 1
1p
skalpjägaren, Portello, Sannes, Alisandali, Gusten, Dream Team
0p
SwärdH, Zettergren
skalpjägaren, Portello, Sannes, Alisandali, Gusten, Dream Team
0p
SwärdH, Zettergren
Mora IK > Sv: Skogs "klar" för Timrå?
Mike Skinner: Det kan mycket väl vara helt klart men vänta dig inget officiellt uttalande från någon av de tre parterna förrän Mora har spelat färdigt.
Mora IK > Sv: MORA - VÄSTERÅS Torsdag 8/4
wille: Rapport från lunchrestaurangen på arenan. Harant och Simons såg ut att ta sig fram obehindrat och Huml bar tallriken med handen han fick ont i så inget verkar vara brutet där.
Mora IK > Sv: MORA - VÄSTERÅS Torsdag 8/4
Tubest: Som det redan har sagts, är det en lårkaka så känns det inte när man är varm. I Toukkos fall för en vecka sen så kände han sig OK nästan ett dygn efter smällen men sen låste sig låret fullständigt.
Om Harant fortsätter jogga utan att stanna hela vägen fram till torsdag kväll kanske det går bra :-)
Om Harant fortsätter jogga utan att stanna hela vägen fram till torsdag kväll kanske det går bra :-)
Mora IK > Sv: MORA - VÄSTERÅS Torsdag 8/4
Forever MIK: Vi lär väl få lov att ta in Amnér också nu så att vi i alla fall har 6 backar med vid matchstart.
Mora IK > Sv: MORA -MALMÖ 6/4
Teg: Om det stämmer som det sägs att Adam har ljumskbråck så kan du definitivt glömma honom i matcherna som återstår.
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
Metal Guru: Jag önskar att Färjestad nappar på ryssarnas förslag och ställer upp i deras variant av ett "europeiskt NHL" istället för att spela i Sverige.
Då kan dom roffa åt sig astronomiska TV pengar och behöver dessutom inte beblanda sig med den fjantiga svenska elitserien.
Då kan dom roffa åt sig astronomiska TV pengar och behöver dessutom inte beblanda sig med den fjantiga svenska elitserien.
Mora IK > Sv: BRYNÄS - MORA 4/4
Överflyttat inlägg från kneten till rätt tråd.
Ja då tar vi dem idag (dags NU), och sedan Malmö på söndag!!!
Sedan kan de göra 30 mål och förbättra målstatestiken i matcherna mot Västerås och Rögle! ;)
Kneten @ Kneten Idag kl. 09:50
Ja då tar vi dem idag (dags NU), och sedan Malmö på söndag!!!
Sedan kan de göra 30 mål och förbättra målstatestiken i matcherna mot Västerås och Rögle! ;)
Kneten @ Kneten Idag kl. 09:50
Matchtips > Klara för final
Semifinalerna är över och finalfälter halveras nu. De 8 bästa och alla som delar 8:e platsen i tipstävlingen att få fortsätta tippa i finalerna. Samtidigt så nollställs återigen poängställningen så alla som är kvalificerade går in i finalspelet med noll poäng.
Tipsen lämnas precis som tidigare i gästboken, kom ihåg att vi även fortsättningsvis kommer vara stenhårda på att deadline för inlämnat tips är samma som utsatt matchstart med HS klocka som det gällande tiden. Alla övriga är givetvis också välkomna att lämna sina tips med det är endast de som fortfarande är med i tävlingen som kommer att få sina poäng räknade.
När det nu gäller att separera deltagarna i den slutliga resultatlistan kommer vi använda oss av vissa kriterier för att skilja på tippare som står på samma poäng.
1. Bästa sammanlagda poäng i slutspelet
2. Flest antal rätta resultat i slutspelet
3. Mest poäng i grundserien
Klara för final är:
Från Brynäs IF:
Zettergren, Gusten
Från Frölunda HC:
skalpjägaren, Sannes
Från Leksands IF:
Alisandali
Från Luleå HF:
Portello
Från Modo hockey:
Frisco
Från Timrå IK:
SwärdH, Dream Team
Och till alla er som påstår att tipstävlingen bara handlar om tur så kan vi se att de båda mästarna från 2007 (Sannes) och 2006 (Portello) båda fortfarande är med in i finalspelet.
Tipsen lämnas precis som tidigare i gästboken, kom ihåg att vi även fortsättningsvis kommer vara stenhårda på att deadline för inlämnat tips är samma som utsatt matchstart med HS klocka som det gällande tiden. Alla övriga är givetvis också välkomna att lämna sina tips med det är endast de som fortfarande är med i tävlingen som kommer att få sina poäng räknade.
När det nu gäller att separera deltagarna i den slutliga resultatlistan kommer vi använda oss av vissa kriterier för att skilja på tippare som står på samma poäng.
1. Bästa sammanlagda poäng i slutspelet
2. Flest antal rätta resultat i slutspelet
3. Mest poäng i grundserien
Klara för final är:
Från Brynäs IF:
Zettergren, Gusten
Från Frölunda HC:
skalpjägaren, Sannes
Från Leksands IF:
Alisandali
Från Luleå HF:
Portello
Från Modo hockey:
Frisco
Från Timrå IK:
SwärdH, Dream Team
Och till alla er som påstår att tipstävlingen bara handlar om tur så kan vi se att de båda mästarna från 2007 (Sannes) och 2006 (Portello) båda fortfarande är med in i finalspelet.
Matchtips > Resultat semifinal 6
1p
SwärdH, Frisco, Sannes, Alisandali, Varre, Tikfanz
0p
skalpjägaren, Portello, Zettergren, Gladh, Nenne, Gusten, Dream Team, Hälge, Tellus, kärran, Uddan
SwärdH, Frisco, Sannes, Alisandali, Varre, Tikfanz
0p
skalpjägaren, Portello, Zettergren, Gladh, Nenne, Gusten, Dream Team, Hälge, Tellus, kärran, Uddan
Mora IK > Sv: Mora-Leksand 1/4
Steff: Jo, det kanske bara var så.
Jag tänkte att det handlade om något annat bara eftersom han gled omkring runt arenan hela dagen och hela tiden i sällskap av en av våra J18 tränare om jag inte såg helt fel.
Jag tänkte att det handlade om något annat bara eftersom han gled omkring runt arenan hela dagen och hela tiden i sällskap av en av våra J18 tränare om jag inte såg helt fel.
Mora IK > Sv: Mora-Leksand 1/4
Ola: När det gäller nåt som storklubbarna vill ha så ska du se att det inte behövs 100% av rösterna.
Svenska Hockeyligan > Sv: 14 lag i elitserien fr.o.m 2007/2008!
MarcusElving: Säsongen 05/06, vet inte om det är "före din tid" eller inte?
Mora IK > Sv: Mora-Leksand 1/4
Steff: Du som brukar ha koll, varför har Perra Johnson varit på besök i FMMA?
Vetgirig.nu > Sv: HS GeoLiga.
Blev dessutom medlem i förrgår så det är väl troligtvis för att få fortsätta vara med i våra fantstiska ligor på vetgirig.
Vetgirig.nu > Sv: HS GeoLiga.
Gidde: Usch då, inte konstigt att jag försöker stänga den/det ute då ;-)
Café > Sv: April skämt 2008
Alisandali: Å vad oväntat att just det skämtet skulle komma under dagen.....not.
Jag slog vad med min fru imorse vilken av DT eller DD som skulle vara först med den nyheten.
Jag slog vad med min fru imorse vilken av DT eller DD som skulle vara först med den nyheten.
Vetgirig.nu > Sv: HS GeoLiga.
Metal Guru: Du nämner inte jumu01. Är den individen identifierad som HS-medlem?
Matchtips > Resultat semifinal 5
5p
Portello, Frisco
2p
skalpjägaren, SwärdH, Nenne, Gusten, Sannes, Alisandali, Varre, Tikfanz
1p
Zettergren, Gladh, Dream Team, Hälge, kärran, Uddan
0p
Tellus
Portello, Frisco
2p
skalpjägaren, SwärdH, Nenne, Gusten, Sannes, Alisandali, Varre, Tikfanz
1p
Zettergren, Gladh, Dream Team, Hälge, kärran, Uddan
0p
Tellus
Vetgirig.nu > Sv: HS GeoLiga.
Mike Skinner: Du är väl medveten om att ditt avancemang i cupen ENDAS berodde på att jag klumpade fram en wo seger åt dig i näst sista omgången? ;-)
Matchtips > Resultat semifinal 4
2p
skalpjägaren, Zettergren, Nenne, Portello, Dream Team, Frisco, Gusten, Sannes, Alisandali
1p
Gladh, Hälge, Varre, Tikfanz, kärran
0p
SwärdH, Tellus, Uddan
skalpjägaren, Zettergren, Nenne, Portello, Dream Team, Frisco, Gusten, Sannes, Alisandali
1p
Gladh, Hälge, Varre, Tikfanz, kärran
0p
SwärdH, Tellus, Uddan
Café > Sv: Fråga experterna
Per HApps: Absolut inte. Vi kan ha hur många bollar som helst i luften samtidigt.
Café > Fråga experterna
Här kan man ställa frågor som man har gått och grunnat på. Kanske du inte har lyckats hitta svaret eller så är du bara hoppfull att någon annan är bättre på att googla än vad du är. Det kanske finns någon expert på HS som kan sprida ljus över dina funderingar.
En sak jag har funderat på länge är varför inte sista sidan i en bok har sidnummer, deckare eller roman spelar ingen roll. Sidorna är alltid numrerade fram till näst sista sidan men inte den sista, varför?
En sak jag har funderat på länge är varför inte sista sidan i en bok har sidnummer, deckare eller roman spelar ingen roll. Sidorna är alltid numrerade fram till näst sista sidan men inte den sista, varför?
Mora IK > Sv: Leksand - Mora Löjdag 29/3
insu: BIF eller X är väl det rätta för oss, det håller jag med om.
Föregående · 19 · Nästa
