Historik
Föregående · 23 · Nästa
Mora IK > Sv: Mora - HV71 4-0
Slinger: Vi får nog stilla berömmet lite. Motståndet var långt under isen idag så det krävs nog ytterligare höjning av vår egen kvalité för att detta ska gå vägen.
Mora IK > Sv: Mora - HV71 4-0
Jo1: Dahlman var med på värmningen men klev av precis före matchen med ont i knät.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Överlåter!! Ett av årets bästa chanser till vuxenmys och du låter någon anna ta över. Det är ju som att lägga sig med A A i Texas holdém.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
mattias - 74: Köpte du massagen också eller får du själv stå för den?
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
mattias - 74: Återigen, har du koll på vad ett avlopp är och hur det fungerar?
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Tjoho, jag tog mig levande ut getingboet med MGuru och Frisco i div 2 av innevarande säsong i HS-Raketen.
Jag ska villigt erkänna att jag på förhand kände mig degraderad till div 3 när jag såg motståndet men med alla tre på samma poäng och 8, 8 respektive 7 rätt så tog jag hem det hela på bättre sammanlagd tid mot MGuru. Känner inget annat än ren stolthet just nu!
Div 1 here we come again!
Jag ska villigt erkänna att jag på förhand kände mig degraderad till div 3 när jag såg motståndet men med alla tre på samma poäng och 8, 8 respektive 7 rätt så tog jag hem det hela på bättre sammanlagd tid mot MGuru. Känner inget annat än ren stolthet just nu!
Div 1 here we come again!
Matchtips > Resultat extramatcher 12/2
2p
oscaaaar, NordaBoy
1p
GävleLasse, 87bth01, henrikj, sold, Stigsson, calkar, skalpjägaren, 79 Andersson, difzi, Peltomaa, Tellus, brynästigern, HZSF, Gladh, Sannes, claesw, Myggan, kakelmannen, Tikfanz, HerminatorJr, Mathias
0p
Frisco, 21olsson, SIVASN, epa, Uddan, El Aka Ali, Tubest, Bolivar, Abron, mattias – 74, lillovechkin, Timrå-Tjejen, Hence, Zettergren, ERIKSSON47, Herminator, Gusten, Skarin, Bissett19, kärran, Portello, SwärdH, Hälge, Dream Team, gud, Beezer, Alisandali, Ann, Nenne, tjobba
oscaaaar, NordaBoy
1p
GävleLasse, 87bth01, henrikj, sold, Stigsson, calkar, skalpjägaren, 79 Andersson, difzi, Peltomaa, Tellus, brynästigern, HZSF, Gladh, Sannes, claesw, Myggan, kakelmannen, Tikfanz, HerminatorJr, Mathias
0p
Frisco, 21olsson, SIVASN, epa, Uddan, El Aka Ali, Tubest, Bolivar, Abron, mattias – 74, lillovechkin, Timrå-Tjejen, Hence, Zettergren, ERIKSSON47, Herminator, Gusten, Skarin, Bissett19, kärran, Portello, SwärdH, Hälge, Dream Team, gud, Beezer, Alisandali, Ann, Nenne, tjobba
Mora IK > Sv: MIK sparkar Pär Djoos
Stomatol: Expressen? Länken jag klickade på gick i alla fall till Aftonbladet. Luras du bara eftersom du vet att vi riktiga fans har slutat läsa den blaskan? ;-)
Mora IK > Sv: MIK sparkar Pär Djoos
Ola: Jag kan ta det, gjorde några matcher under lockoutåret så det blir inga problem. :)
Tre Kronor > Sv: LG Hockey Games
Portello: Å fan, det blev så jämt. Jag zappade förbi vid 1-3 och letade snabbt reda på nån annan kanal istället när jag såg ställningen.
Mora IK > Sv: mik.se - Faleij Finest
williamthekid: Jag tror att Metal hänvisade dig till den här tråden för att all information om stilleståndet och när det förväntas bara i drift igen finns att läsa här. Klicka bara på "visa ämne" i något av inläggen så får du veta allt du behöver.
Mora IK > Sv: mik.se - Faleij Finest
T T: Jag har en i mitt filarkiv här på HS men jag tror inte den är uppdaterad med denna säsongen.
Mora IK > Sv: mik.se - Faleij Finest
WEPPA SÅ KLART: "Vad har hänt med mik.se? Kommer den igång snart igen?"
I den här tråden har du storyn om mik.se och här kommer du även få besked när det är i drift igen.
I den här tråden har du storyn om mik.se och här kommer du även få besked när det är i drift igen.
Mora IK > Sv: Övriga frågor
sold: Alfredsson, vilken dunk har du nallat ur? Låt bli dom om står i garaget!
Mora IK > Sv: mik.se - Faleij Finest
insu, Tången, Ola: vi kanske kan följa FF´s vara eller icka vara i FF tråden?
Mora IK > Sv: mik.se - Faleij Finest
Ni får nog räkna med mycket SQL problems på mik.se idag. Alla ska in och läsa dom sista timmarna före deadline. :-D
Hoppas Jon hittar vad felet beror på snart, klart är i alla fall att det är när det är mycket trafik som det uppstår.
Hoppas Jon hittar vad felet beror på snart, klart är i alla fall att det är när det är mycket trafik som det uppstår.
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
Ola: Nej, jag befinner mig i Bålsta.
Mike Skinner: Jag tror att vi har minst en ny till på lördag men det är inget jag kan styrka på något sätt. Den informationen jag fått och sett till vilka jag fått det ifrån så är jag i alla fall mycket hoppfull.
Mike Skinner: Jag tror att vi har minst en ny till på lördag men det är inget jag kan styrka på något sätt. Den informationen jag fått och sett till vilka jag fått det ifrån så är jag i alla fall mycket hoppfull.
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
wap.hockeysnack.com
Det händer nog tyvärr inget på isen förrän på lördag.
Det händer nog tyvärr inget på isen förrän på lördag.
Matchtips > Resultat omgång 42
9p
brynästigern, kärran
7p
Gusten, Tellus, Tubest, Timrå-Tjejen, skalpjägaren
6p
SwärdH, Ann, Bolivar
5p
87bth01, Zettergren, SIVASN, Nenne, Ambroo, difzi, Alisandali, Myggan, GävleLasse
4p
yaqop, Abron, El Aka Ali, Skarin, Kakelmannen
3p
79 Andersson, Uddan, Kung_ekman, Falken, NordaBoy
2p
Bissett19, Stigsson, claesw, Hälge, gud, Hence, lillovechkin, Portello, Herminator, Mats Edström
1p
Frisco, HZSF, Varre, Beezer, källan, Mathias
0p
Tikfanz, 21olsson, ERIKSSON47, Peltomaa, mattias – 74, HerminatorJr, JonasS, Dream Team, sold, tjobba, epa, henrikj, Gladh
brynästigern, kärran
7p
Gusten, Tellus, Tubest, Timrå-Tjejen, skalpjägaren
6p
SwärdH, Ann, Bolivar
5p
87bth01, Zettergren, SIVASN, Nenne, Ambroo, difzi, Alisandali, Myggan, GävleLasse
4p
yaqop, Abron, El Aka Ali, Skarin, Kakelmannen
3p
79 Andersson, Uddan, Kung_ekman, Falken, NordaBoy
2p
Bissett19, Stigsson, claesw, Hälge, gud, Hence, lillovechkin, Portello, Herminator, Mats Edström
1p
Frisco, HZSF, Varre, Beezer, källan, Mathias
0p
Tikfanz, 21olsson, ERIKSSON47, Peltomaa, mattias – 74, HerminatorJr, JonasS, Dream Team, sold, tjobba, epa, henrikj, Gladh
Mora IK > Sv: Mora-Färjestad
mattias - 74: Dom hade just fått beskedet att dom inget vunnit på 50/50 lotterna.
Mora IK > Sv: Ödesveckan inleds
GävleLasse: Nej för f*n, det berodde på att vi var bra förstår du väl ;)
Mora IK > Sv: Slutspel, Ingemansland eller Kvalet?
Alisandali: Jag skulle inte tveka en sekund att blunda för en sån grej ;-)
Leksands IF > Sv: Omgång 36 Leksand-Rögle
mattias - 74: När var det som ni hade en domare emot er? 1985?
Vetgirig.nu > Sv: HS cupen
Metal Guru: Och Stigsson är en jävel på gruppspel men torskar direkt det blir utslagningsmatcher. Jag känner mig lite som svenska fotbollslandslaget.
Matchtips > Resultat omgång 40
11p
Uddan, Tubest, Timrå-Tjejen, GävleLasse
10p
skalpjägaren, Ann
9p
Gusten, Myggan, Hälge, epa
8p
70 Rodrigues
7p
Gladh, Bissett19, Herminator
6p
mattias – 74, kärran, 87bth01, Kakelmannen, Nenne, El Aka Ali, Varre
5p
SIVASN, Frisco, gud, Skarin
4p
Peltomaa, calkar, Tellus, SwärdH, Bergius, Mathias, HerminatorJr
3p
79 Andersson, henrikj, Stigsson, Tikfanz, Alisandali
2p
Sannes, 21olsson, oscaaaar, Kung_ekman, HZSF, NordaBoy, Mats Edström, Beezer, Bolivar, Hence, Dream Team, Falken
1p
lillovechkin, Zettergren, claesw, brynästigern, difzi, yaqop, Portello, ERIKSSON47
Uddan, Tubest, Timrå-Tjejen, GävleLasse
10p
skalpjägaren, Ann
9p
Gusten, Myggan, Hälge, epa
8p
70 Rodrigues
7p
Gladh, Bissett19, Herminator
6p
mattias – 74, kärran, 87bth01, Kakelmannen, Nenne, El Aka Ali, Varre
5p
SIVASN, Frisco, gud, Skarin
4p
Peltomaa, calkar, Tellus, SwärdH, Bergius, Mathias, HerminatorJr
3p
79 Andersson, henrikj, Stigsson, Tikfanz, Alisandali
2p
Sannes, 21olsson, oscaaaar, Kung_ekman, HZSF, NordaBoy, Mats Edström, Beezer, Bolivar, Hence, Dream Team, Falken
1p
lillovechkin, Zettergren, claesw, brynästigern, difzi, yaqop, Portello, ERIKSSON47
HV71 > Sv: Andreas Jämtin...
Et tu Brute: Det var nog första (och sista) gången jag ställt mig upp och utfört en spontan applåd för herr Jämtin.
Leksands IF > Sv: Omgång 36 Leksand-Rögle
mattias - 74: Glöm inte att ni snart möter lag då det behövs ett försvar också. ;)
Matchtips > Sv: Resultat omgång 39 + en match från omgång 36
Hence: Ditt tips lämnades in för sent (15.01) vilket innebär att bara tre av dina matcher räknas.
Räknas ej:
HV71-Skellefteå 6-1
Luleå-Linköping 2-3
Modo-Södertälje 5-2
Frölunda-Mora 4-3
Räknas:
Brynäs-Timrå 4-2
Djurgården-Färjestad 3-3
Frölunda-Modo 2-4
Räknas ej:
HV71-Skellefteå 6-1
Luleå-Linköping 2-3
Modo-Södertälje 5-2
Frölunda-Mora 4-3
Räknas:
Brynäs-Timrå 4-2
Djurgården-Färjestad 3-3
Frölunda-Modo 2-4
Vetgirig.nu > Sv: Ilska när man svarat (nästan) rätt men likförbannat får fel
mattias - 74: Och ännu mer konstigt blir det eftersom du har 100% rätt.
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Gidde: Nu visade du mig nåt mer som inte jag var med i. För närvarande ensam i div 30 så någon får gärna göra mig sällskap.
Föregående · 23 · Nästa

HV71-Timrå 4-2
Modo-Mora 3-2
Frölunda-Djurgården 2-3
Södertälje-Skellefteå 3-2
Luleå-Färjestad 3-3