Historik
Föregående · 22 · Nästa
Svenska Hockeyligan > Sv: Sm-Slutspelet
ajon: Du har ju fått svar i Modo-boken redan. Kan inte bli tydligare än med Frscos länk där.
Läs längst ner på sidan tre i länkat dokument.
Läs längst ner på sidan tre i länkat dokument.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det skulle onekligen vara skoj för tabellen med segrar för BIF, LHF och MIK på torsdag. Då skulle tabelläget vara 64 - 63 - 62 - 62 - 60.
Matchtips > Total resultatlista efter omgång 50
198p Bissett19, El Aka Ali
195p SwärdH
194p Hälge
189p kärran, Sannes
186p Frisco, skalpjägaren
185p GävleLasse, Tellus
182p 87bth01, Varre
179p Herminator
178p Tubest
175p Nenne
173p Ambroo
172p Dream Team, Gusten
171p Kakelmannen
170p Alisandali
169p Uddan
168p HZSF
167p Stigsson
166p Ann
165p Bolivar, Portello
164p Zettergren
163p calkar, Tikfanz
162p Gladh
160p SIVASN
159p ERIKSSON47, lillovechkin
-----SLUTSPELSSTRECK-----
156p Beezer
155p mattias - 74
152p Myggan
148p brynästigern
146p Mats Edström, Skarin
144p tjobba
143p 79 Andersson
142p Falken
141p gud
139p HerminatorJr
138p Abron
136p yaqop
135p NordaBoy
130p claesw
129p difzi, älgen
127p henrikj
119p Röda Tallen
112p epa, Hence
109p Kung_ekman
195p SwärdH
194p Hälge
189p kärran, Sannes
186p Frisco, skalpjägaren
185p GävleLasse, Tellus
182p 87bth01, Varre
179p Herminator
178p Tubest
175p Nenne
173p Ambroo
172p Dream Team, Gusten
171p Kakelmannen
170p Alisandali
169p Uddan
168p HZSF
167p Stigsson
166p Ann
165p Bolivar, Portello
164p Zettergren
163p calkar, Tikfanz
162p Gladh
160p SIVASN
159p ERIKSSON47, lillovechkin
-----SLUTSPELSSTRECK-----
156p Beezer
155p mattias - 74
152p Myggan
148p brynästigern
146p Mats Edström, Skarin
144p tjobba
143p 79 Andersson
142p Falken
141p gud
139p HerminatorJr
138p Abron
136p yaqop
135p NordaBoy
130p claesw
129p difzi, älgen
127p henrikj
119p Röda Tallen
112p epa, Hence
109p Kung_ekman
Matchtips > Resultat omgång 50
10p
Stigsson
9p
Bissett19, Mathias, gud
8p
Hälge, Herminator
7p
Abron, Gusten, ERIKSSON47
6p
calkar, mattias – 74, 79 Andersson, Zettergren, skalpjägaren, Tikfanz, claesw, Bolivar, Myggan, HZSF, Alisandali, yaqop, Cyklob, lillovechkin
4p
Kakelmannen, Tubest
3p
Frisco, El Aka Ali, epa, Gladh, SwärdH, Tellus, Portello, Dream Team
2p
21olsson, Timrå-Tjejen, Nenne
1p
NordaBoy, GävleLasse, källan, SIVASN, Uddan, Sannes, brynästigern, kärran, 87bth01, Peltomaa, Varre, General_Moisio, Hence, Beezer, HerminatorJr, tjobba
0p
henrikj, difzi, Skarin
Stigsson
9p
Bissett19, Mathias, gud
8p
Hälge, Herminator
7p
Abron, Gusten, ERIKSSON47
6p
calkar, mattias – 74, 79 Andersson, Zettergren, skalpjägaren, Tikfanz, claesw, Bolivar, Myggan, HZSF, Alisandali, yaqop, Cyklob, lillovechkin
4p
Kakelmannen, Tubest
3p
Frisco, El Aka Ali, epa, Gladh, SwärdH, Tellus, Portello, Dream Team
2p
21olsson, Timrå-Tjejen, Nenne
1p
NordaBoy, GävleLasse, källan, SIVASN, Uddan, Sannes, brynästigern, kärran, 87bth01, Peltomaa, Varre, General_Moisio, Hence, Beezer, HerminatorJr, tjobba
0p
henrikj, difzi, Skarin
Mora IK > Sv: DIF-MIK
horcoff: Laget ikväll
30. PITKÄMÄKI, Juha (1. JOHANSSON, Lars)
16. DAHLMAN, Toni 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 36. HUML, Ivan
7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
43. NILSSON, Anders 9. BOGG, Håkan 78. SIMONS, Mikael
77. JANSSON, Martin 6. CEDERGREN, Patrick
30. PITKÄMÄKI, Juha (1. JOHANSSON, Lars)
16. DAHLMAN, Toni 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 36. HUML, Ivan
7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
43. NILSSON, Anders 9. BOGG, Håkan 78. SIMONS, Mikael
77. JANSSON, Martin 6. CEDERGREN, Patrick
Djurgården Hockey > Sv: DIF-Mora IK
mattias - 74: Jo, just ikväll är det den enklaste vi har framför oss. Vi brukar sällan hinna med mer än en match per dag.
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Salle: Efter att ha spenderat söndagen mestadels på toalettstolen så ska jag inom kort göra ett försök att ta mig an dig innan tiden rinner ut (rinner ut = humor i mitt tillstånd).
Frölunda HC > Sv: Frölunda - Timrå
mok: "Expertpanelen 7, Utmanarna 0 , Utbölingarna 6"
Vilka är dom där utmanarna egentligen?
Vilka är dom där utmanarna egentligen?
Vetgirig.nu > Sv: Allmänt trash-talk och självförhärligande
Salle: Jag är kvar i 10:292 och verkar inte gå upp den här gången heller :(
Vetgirig.nu > Sv: HS-Raketen
Metal Guru: Ordningen är efter några tunga säsonger återställd. Äntligen en Moraseger igen! :-D
Matchtips > Resultat omgång 48
8p
epa, Falken
7p
Frisco, SwärdH, HZSF
6p
calkar, Hälge
5p
MoDoFille, Sannes, Tikfanz, Tellus, Gusten, Varre
4p
Stigsson, GävleLasse, Hence, Zettergren, NordaBoy, Uddan, Beezer, Portello, källan, yaqop, tjobba, Alisandali
3p
SIVASN, 87bth01, brynästigern, 21olsson, difzi, Bolivar, kärran, El Aka Ali, Nenne, Dream Team, Skarin
2p
Tubest, claesw, 79 Andersson, Abron, henrikj, mattias – 74, skalpjägaren, Kakelmannen, Gladh, Myggan, lillovechkin, Mathias, Ambroo, Timrå-Tjejen
1p
Bissett19, 66Berglund, Herminator, Ann
epa, Falken
7p
Frisco, SwärdH, HZSF
6p
calkar, Hälge
5p
MoDoFille, Sannes, Tikfanz, Tellus, Gusten, Varre
4p
Stigsson, GävleLasse, Hence, Zettergren, NordaBoy, Uddan, Beezer, Portello, källan, yaqop, tjobba, Alisandali
3p
SIVASN, 87bth01, brynästigern, 21olsson, difzi, Bolivar, kärran, El Aka Ali, Nenne, Dream Team, Skarin
2p
Tubest, claesw, 79 Andersson, Abron, henrikj, mattias – 74, skalpjägaren, Kakelmannen, Gladh, Myggan, lillovechkin, Mathias, Ambroo, Timrå-Tjejen
1p
Bissett19, 66Berglund, Herminator, Ann
Vetgirig.nu > Sv: Andra vetgirig-tävlingar
....och när äntligen matchen mot arvidhx kommer så är det bara rena gissningsfrågor. Och gissa vem som lyckades gissa fel på 6 av 7 frågor :-(. Fan jag såg verkligen fram emot att ge får vän från Hortlax lite däng.
Vetgirig.nu > Sv: Ilska när man svarat (nästan) rätt men likförbannat får fel
mattias - 74: Det förstnämnda är fel
Mora IK > Sv: WCS
Tre omgångar till har gått och vi räknar om WCS.
Om allt skulle gå emot oss i fortsättningen nu så skulle det krävas att vi når 79 poäng, dvs 25p och vi kan max få ihop 24p till.
Det troliga är dock fortfarande att det kommer räcka med 66p vilket är exakt lika som för tre omgånger sedan. Dvs att de andra bottenlagen tar exakt så mycket poäng som de har snittat under hela säsongen medans vi har gått lite bättre än snittet och därmed har vi också följdaktligen kommit lite närmare fast mark. Fyra segrar till vill vi ha och gärna i "rätt" matcher också.
Om allt skulle gå emot oss i fortsättningen nu så skulle det krävas att vi når 79 poäng, dvs 25p och vi kan max få ihop 24p till.
Det troliga är dock fortfarande att det kommer räcka med 66p vilket är exakt lika som för tre omgånger sedan. Dvs att de andra bottenlagen tar exakt så mycket poäng som de har snittat under hela säsongen medans vi har gått lite bättre än snittet och därmed har vi också följdaktligen kommit lite närmare fast mark. Fyra segrar till vill vi ha och gärna i "rätt" matcher också.
Vetgirig.nu > Sv: Ilska när man svarat (nästan) rätt men likförbannat får fel
Jävla skitfrågor! Nu fick jag fel på Israels vinnande eurovisionbidrag från 70-talet för att jag skrev Halleluja när det rätta svaret skulle vara Hallelujah. Fixade du rätt stavning på den El Maco?
Vetgirig.nu > Sv: Andra vetgirig-tävlingar
Jag och den berömda arvidhx spelar i samma serie i Sport-raketen nu!
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
Metal Guru: Den där Plüss brukar vara en jobbig jävel att ha emot sig, skönt att han missar kvällens match.
Matchtips > Resultat omgång 46
11p
General_Moisio
9p
79 Andersson, Herminator, Dream Team
8p
Varre
7p
Bissett19, Nenne, 21olsson, Kakelmannen, Abron, Bolivar, SwärdH, Beezer, Tubest
6p
Gladh, henrikj, Portello, HerminatorJr
5p
Hence, skalpjägaren, Hälge
4p
calkar, mattias – 74, Zettergren, oscaaaar, Tikfanz, ERIKSSON47, Ambroo, kärran, Mathias, Ann, tjobba
3p
Frisco, difzi, brynästigern, El Aka Ali, Timrå-Tjejen, Alisandali
2p
SIVASN, Uddan, Stigsson, 87bth01, källan, Tellus, HZSF, epa, NordaBoy, yaqop, Sannes
1p
GävleLasse, claesw, Gusten, Peltomaa
General_Moisio
9p
79 Andersson, Herminator, Dream Team
8p
Varre
7p
Bissett19, Nenne, 21olsson, Kakelmannen, Abron, Bolivar, SwärdH, Beezer, Tubest
6p
Gladh, henrikj, Portello, HerminatorJr
5p
Hence, skalpjägaren, Hälge
4p
calkar, mattias – 74, Zettergren, oscaaaar, Tikfanz, ERIKSSON47, Ambroo, kärran, Mathias, Ann, tjobba
3p
Frisco, difzi, brynästigern, El Aka Ali, Timrå-Tjejen, Alisandali
2p
SIVASN, Uddan, Stigsson, 87bth01, källan, Tellus, HZSF, epa, NordaBoy, yaqop, Sannes
1p
GävleLasse, claesw, Gusten, Peltomaa
Café > Sv: Melodifestivalen 08 sverige
Paddan: Håll i er, här are the votes from the Stigsson family jury.
Betygsskalan är 1-3.
1. Ola - Love in stereo 10p (Mamma och pappa 3, 8åringen och 5åringen 2)
2. Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd 6p (8åringen och 5åringen 2, Mamma och pappa 1)
3. The Nicole - Razborka 8p (8åringen och 5åringen 3, Mamma och pappa 1)
4. Alexander Schöld - Den första svalan 7p (Pappa, 8åringen och 5åringen 2, Mamma 1)
5. Rongedal - Just a minute 11p (Mamma, pappa och 8åringen 3, 5åringen 2)
6. Sanna Nielsen - Empty room 7p (Pappa, 8åringen och 5åringen 2, Mamma 1)
7. Andra generationen - Kebabpizza slivovitza 10p (Mamma, 8åringen och 5åringen 3, pappa 1)
8. Johnson & Häggkvist - One love 11p (Mamma, pappa och 5åringen 3, 8åringen 2)
Sumering: Bidrag 5 och 8 till Globen och bidrag 1 och 7 till andra chansen.
Betygsskalan är 1-3.
1. Ola - Love in stereo 10p (Mamma och pappa 3, 8åringen och 5åringen 2)
2. Lasse Lindh - Du behöver aldrig mer vara rädd 6p (8åringen och 5åringen 2, Mamma och pappa 1)
3. The Nicole - Razborka 8p (8åringen och 5åringen 3, Mamma och pappa 1)
4. Alexander Schöld - Den första svalan 7p (Pappa, 8åringen och 5åringen 2, Mamma 1)
5. Rongedal - Just a minute 11p (Mamma, pappa och 8åringen 3, 5åringen 2)
6. Sanna Nielsen - Empty room 7p (Pappa, 8åringen och 5åringen 2, Mamma 1)
7. Andra generationen - Kebabpizza slivovitza 10p (Mamma, 8åringen och 5åringen 3, pappa 1)
8. Johnson & Häggkvist - One love 11p (Mamma, pappa och 5åringen 3, 8åringen 2)
Sumering: Bidrag 5 och 8 till Globen och bidrag 1 och 7 till andra chansen.
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
1. JOHANSSON, Lars
30. PITKÄMÄKI, Juha
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
36. HUML, Ivan 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 43. NILSSON, Anders
7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
41. BERGQVIST, Kenneth 78. SIMONS, Mikael 9. BOGG, Håkan
6. CEDERGREN, Patrick
30. PITKÄMÄKI, Juha
13. TUOKKO, Marco 31. GRANSTRÖM, Jonathan 49. ELOMO, Teemu
38. ANDERSSON, Adam 22. MÄÄTTÄ, Tero
36. HUML, Ivan 11. BASTIANSEN, Anders 27. BEAUDOIN, Eric
23. SKOGS, Thomas 42. KURVINEN, Mikko
72. HISEY, Rob 19. HAGOS, Yared 43. NILSSON, Anders
7. HARANT, Tomas 44. JÄRVENTIE, Martti
41. BERGQVIST, Kenneth 78. SIMONS, Mikael 9. BOGG, Håkan
6. CEDERGREN, Patrick
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
morahockey: Vill du se sånna mål får du gå till Ryssahallen istället.
Vetgirig.nu > Sv: Ilska när man svarat (nästan) rätt men likförbannat får fel
Fan, fan, fan. Nu fick jag fel för Vobbler när svaret skulle vara Wobbler.
Vetgirig.nu > Sv: HS cupen
Gidde: Då har man för första gången missat slutspelet i HS-cupen :-(
Var vi tre stycken inför denna som nått alla slutspel eller hur var det?
Var vi tre stycken inför denna som nått alla slutspel eller hur var det?
Mora IK > Sv: Mora - HV71 4-0
Massebros: Nej givetvis håller jag med om att vi gjorde det bra med tanke på alla förutsättningar men superlativen om den bästa matchen för säsongen håller jag inte riktigt med om. Framför allt är jag överlycklig över poängen och då får det se ut hur f*n som helst.
Föregående · 22 · Nästa
