Historik
Föregående · 31 · Nästa
Café > Sv: Varför blir man inte förvånad?
mattias - 74: Där behöver du inte vara orolig, på den punkten är hon väldresserad. Vi går sakta men säkert igenom och lär henne regelboken och den första huvudregeln gällande L lärde hon sig redan vid fyra års ålder.
Café > Sv: Varför blir man inte förvånad?
Tjejer lär sig tidigt hur man ska tackla livets svåra problem.
Scen ur vårat hem idag:
Pappa rensar avloppet till handfatet på toaletten. Dotter 7 år gammal kommer in.
"Usch fy vad äckligt det luktar. När jag blir stor ska jag se till att min man gör sånt där!"
Scen ur vårat hem idag:
Pappa rensar avloppet till handfatet på toaletten. Dotter 7 år gammal kommer in.
"Usch fy vad äckligt det luktar. När jag blir stor ska jag se till att min man gör sånt där!"
Matchtips > Resultat omgång 5
8p
hlM, Portello
7p
kärran, Tellus, Hälge, Alisandali, Dream Team
6p
Frisco, Sibbe, SwärdH, HZSF, Mats Edström, El Aka Ali, Cyklob, NordaBoy, Skarin, Sannes, mikaelkarlsson, älgen, Ahlbom
5p
timrå_ik, Röda Tallen, Bolivar, Beezer, Andersson90, epa, Herminator, tjobba
4p
mattias – 74, gud, lillovechkin, henrikj, 87bth01, Kung_ekman, Bissett19, ERIKSSON47, 21olsson, skalpjägaren, yaqop, Hence, ingvar304, Varre, 90 Ludde, Per HApps
3p
70 Rodrigues, The Fat Bastard, Stigsson, MoDoFille, nectis, Zettergren, Salcin, Nenne, Fundamentals, danne_tikfan, JOY, claesw, Myggan, tk75, calkar, Falken
2p
Uddan, brynästigern, SIVASN, Kakelmannen, Gladh, 79 Andersson, niclasg, rödvithockeydy, Ann, HerminatorJr, Abron, Tubest, difzi, Gusten, Tikfanz, sold
1p
Lundström_90
hlM, Portello
7p
kärran, Tellus, Hälge, Alisandali, Dream Team
6p
Frisco, Sibbe, SwärdH, HZSF, Mats Edström, El Aka Ali, Cyklob, NordaBoy, Skarin, Sannes, mikaelkarlsson, älgen, Ahlbom
5p
timrå_ik, Röda Tallen, Bolivar, Beezer, Andersson90, epa, Herminator, tjobba
4p
mattias – 74, gud, lillovechkin, henrikj, 87bth01, Kung_ekman, Bissett19, ERIKSSON47, 21olsson, skalpjägaren, yaqop, Hence, ingvar304, Varre, 90 Ludde, Per HApps
3p
70 Rodrigues, The Fat Bastard, Stigsson, MoDoFille, nectis, Zettergren, Salcin, Nenne, Fundamentals, danne_tikfan, JOY, claesw, Myggan, tk75, calkar, Falken
2p
Uddan, brynästigern, SIVASN, Kakelmannen, Gladh, 79 Andersson, niclasg, rödvithockeydy, Ann, HerminatorJr, Abron, Tubest, difzi, Gusten, Tikfanz, sold
1p
Lundström_90
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Kvällens D
Domare: Morgan Johansson
Linjemän: Klas Nilsson, Jan Sandström
Domare: Morgan Johansson
Linjemän: Klas Nilsson, Jan Sandström
Mora IK > Sv: Skellefteå - Mora
Barbapappa: Bara att hoppas att bortaspelet börjar visa sig, det har ju inte varit allt för mycket kvalite på det så här långt.
Svenska Hockeyligan > Sv: Bästa laget eller inte.
Olle: Regeln är väl tillkommen för att man inte ska ställa in ett halvt (eller mer) juniorlag. Om man bollar som borken gör med olika variationer av A-truppen är väl helt ointressant, där må han väl få göra vad som han finner bäst i långa loppet för sitt lag.
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Kakelmannen: Med provokationer kommer du inte långt, så lägg ner det och diskutera matchen som en vuxen människa istället.
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
horcoff: Du är nog färgad :-)
Sitter och ser reprisen på matchen nu när jag kommit hem och kan konstatera att trots att jag varit upprörd själv i arenan så har faktiskt Andersson jävligt ofta rätt i sina bedömningar, även med sånt som man lägger märke till först när det bli repriser i slow-motion.
Thomas Andersson är en bra domare. Farmför allt ser man detta i jämförelse med dom där utbytesstudenterna från andra länder som vi råkar ut för lite då och då.
Sitter och ser reprisen på matchen nu när jag kommit hem och kan konstatera att trots att jag varit upprörd själv i arenan så har faktiskt Andersson jävligt ofta rätt i sina bedömningar, även med sånt som man lägger märke till först när det bli repriser i slow-motion.
Thomas Andersson är en bra domare. Farmför allt ser man detta i jämförelse med dom där utbytesstudenterna från andra länder som vi råkar ut för lite då och då.
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Barbapappa: Harant gjode sin bästa match hittills i Moratröjan. Ser ut som om killen måste gå in och spela mer fysiskt för att komma in i matcherna ordentligt.
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
Kakelmannen: Kvällens rand.....gråa!
Domare: Thomas Andersson
Linjemän: Daniel Winge, Tomas Källin
Domare: Thomas Andersson
Linjemän: Daniel Winge, Tomas Källin
Mora IK > Sv: MORA IK-HV71
horcoff: Skillnaden denna gången är väl att Simons är i ett större behov av en right-back nu än vad han var då.
Matchtips > Resultat omgång 3
7p
The Fat Bastard, Cyklob
6p
Ambroo, Varre
5p
skalpjägaren, MoDoFille, Skarin, Hälge
4p
SIVASN, Frisco, claesw, mattias - 74, Bissett19, danne_tikfan
3p
ERIKSSON47, brynästigern, 90Steen_, 87bth01, SwärdH, Ann, Gusten, El Aka Ali, niclasg, Herminator, HerminatorJr, Falken, tjobba
2p
JOY, GävleLasse, Uddan, HZSF, gud, nectis, Sibbe, Mats Edström, Jonte321, Fahlen, Andersson90, timrå_ik, 70 Rodrigues, Ahlbom, Alisandali, Röda Tallen, hlM, Myggan, yaqop, Zettergren, Fundamentals, Portello, mikaelkarlsson, Bolivar, Dream Team, Beezer, Tikfanz, 90 Ludde, Nenne
1p
Hence, Stigsson, Kakelmannen, difzi, älgen, Tellus, tk75, Abron, NordaBoy, 79 Andersson, Salcin, Sannes, kärran, sold, calkar, Per HApps
0p
Tubest
The Fat Bastard, Cyklob
6p
Ambroo, Varre
5p
skalpjägaren, MoDoFille, Skarin, Hälge
4p
SIVASN, Frisco, claesw, mattias - 74, Bissett19, danne_tikfan
3p
ERIKSSON47, brynästigern, 90Steen_, 87bth01, SwärdH, Ann, Gusten, El Aka Ali, niclasg, Herminator, HerminatorJr, Falken, tjobba
2p
JOY, GävleLasse, Uddan, HZSF, gud, nectis, Sibbe, Mats Edström, Jonte321, Fahlen, Andersson90, timrå_ik, 70 Rodrigues, Ahlbom, Alisandali, Röda Tallen, hlM, Myggan, yaqop, Zettergren, Fundamentals, Portello, mikaelkarlsson, Bolivar, Dream Team, Beezer, Tikfanz, 90 Ludde, Nenne
1p
Hence, Stigsson, Kakelmannen, difzi, älgen, Tellus, tk75, Abron, NordaBoy, 79 Andersson, Salcin, Sannes, kärran, sold, calkar, Per HApps
0p
Tubest
Mora IK > Sv: FBK-MORA IK
Frisco: Alltså var det nyinsatt för jag hade tvmatchen uppe när jag skrev min fråga och där stog då fortfarande PPV.
Mora IK > Sv: Hemmapremiären mot MoDo
mattias - 74: Puh vad skönt, seger till slut men det blev tufft på slutet.
Mora IK > Sv: Hemmapremiären mot MoDo
Mr Walker: Det hade du väl vågat? Är inte du chef på ditt eget företag?
Mora IK > Sv: Hemmapremiären mot MoDo
mattias - 74: Winge är tydligen bokad för att vara både i Gävle och i Mora. Undra om han hinner?
Mora IK > Sv: Hemmapremiären mot MoDo
Dino: Vi slapp tysken, han drog till Skellefteå. Lahti dömer vår match ikväll.
HD Robert Lahti, Västerås
LM Daniel Winge, Leksand
LM Tony Carlsson, Västerås
HD Robert Lahti, Västerås
LM Daniel Winge, Leksand
LM Tony Carlsson, Västerås
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Barbapappa: Märkligt uttal skrev du. Men du kanske menade märkligt uttalande?
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Barbapappa: Kan du utläsa i en artikel på internet vad han har för dialekt?
Matchtips > Resultat omgång 1
Eftersom jag är ensam om att sköta om denna tävlingen i år så ber jag er alla att kontrollera era egna resultat, om ni skulle hitta några felaktigheter skriv en rad till mig så att jag kan dubbelkolla och eventuellt rätta till mina misstag.
7p
90Steen_, ERIKSSON47, hlM, Hälge
6p
Salcin, Beezer
5p
21olsson, SIVASN
4p
mattias - 74, 79 Andersson, El Aka Ali, Bissett19, Fundamentals, claesw, Frisco, jande, Hence, lillovechkin, Zettergren, Ambroo, Sibbe, yaqop, Falken
3p
Per HApps, GävleLasse, Tellus, 70 Rodrigues, 87bth01, Abron, niclasg, Alisandali, 88Lindkvist, 90 Ludde, Gladh, SwärdH, timrå_ik, Modoante, Kung_ekman, nectis, skalpjägaren, JOY, Herminator, Skarin, Tikfanz, Nenne, Dream Team
2p
Uddan, MoDoFille, brynästigern, Mats Edström, The Fat Bastard, Tubest, HZSF, älgen, Sannes, kärran, mikaelkarlsson, Ann, Portello, danne_tikfan, KingCobra, sold, Kakelmannen, Varre, NordaBoy, tk75, Bolivar, tjobba
1p
gud, Gusten, Stigsson, Röda Tallen, HerminatorJr
0p
difzi, Metal Guru
7p
90Steen_, ERIKSSON47, hlM, Hälge
6p
Salcin, Beezer
5p
21olsson, SIVASN
4p
mattias - 74, 79 Andersson, El Aka Ali, Bissett19, Fundamentals, claesw, Frisco, jande, Hence, lillovechkin, Zettergren, Ambroo, Sibbe, yaqop, Falken
3p
Per HApps, GävleLasse, Tellus, 70 Rodrigues, 87bth01, Abron, niclasg, Alisandali, 88Lindkvist, 90 Ludde, Gladh, SwärdH, timrå_ik, Modoante, Kung_ekman, nectis, skalpjägaren, JOY, Herminator, Skarin, Tikfanz, Nenne, Dream Team
2p
Uddan, MoDoFille, brynästigern, Mats Edström, The Fat Bastard, Tubest, HZSF, älgen, Sannes, kärran, mikaelkarlsson, Ann, Portello, danne_tikfan, KingCobra, sold, Kakelmannen, Varre, NordaBoy, tk75, Bolivar, tjobba
1p
gud, Gusten, Stigsson, Röda Tallen, HerminatorJr
0p
difzi, Metal Guru
Mora IK > Sv: SSK - MORA
Barbapappa: Och efter den antydan till spel som syntes i andra som kom ingentingi tredje.
Tre Kronor > Sv: Hockey-VM i Sverige 2013
Ambroo: Rubriken är ju ändå lite felaktig. Blåbärslagen försvinner ju inte, dom blir bara lite färre.
Svenska Hockeyligan > Sv: SÄSONGSKORTET Elitserien klart nu!
Bissett19: Det gör dom nog inte, gällande avtal gäller givetvis tills dess att det har gått ut.
Själv beställde jag "Säsongskortet hockey" via Canal Digitals hemsida innan den nya prissättningen var klar och fick i förra veckan fakturan med förra årets pris.
Själv beställde jag "Säsongskortet hockey" via Canal Digitals hemsida innan den nya prissättningen var klar och fick i förra veckan fakturan med förra årets pris.
Föregående · 31 · Nästa
