Historik
Föregående · 30 · Nästa
Café > Sv: Vetgirig.nu
Gidde: Aha, jag hade fått för mig att samma frågor gällde för alla i samma omgång.
Café > Sv: Vetgirig.nu
Huge: Då blir det ju samma frågor en gång till, ska vi gissa att du då skulle få alla rätt och dessutom på bra tid den andra gången du svarar?
Café > Sv: Vetgirig.nu
Frisco: Ja det vore skoj om fler anmälde sig. Är ganska trött nu på att vinna wo matcher mot Herminator. När blir det tal om upp/nerflyttning?
Leksands IF > Sv: Längtar tills säsongen startar!
87bth01: Nybro-Oskarshamn på fredag sen är inget mera bestämt än.
Svenska Hockeyligan > Sv: Vem är bästa kommentatorn?
mattias - 74: Mattias min vän. Du vill så väl men ibland blir det bara fel. Jag förstår att man inte kan vänta sig mycket av en Leksing men om du inte förstår så kan du väl bara vara tyst istället för att visa hela världen hur du tänker. ;-)
Matchtips > Resultat extramatcher 18/10
5p
claesw, timrå_ik, Ambroo, Röda Tallen
4p
Uddan
3p
kärran
2p
ERIKSSON47, Abron, difzi
1p
Frisco, MoDoFille, Tubest, PEN, mattias – 74, gud, HZSF, Bissett19, Sibbe, sold, Ahlbom, Hence, HerminatorJr, brynästigern, The Fat Bastard, skalpjägaren, Andersson90, SIVASN, Sannes, 87bth01, Zettergren, Kakelmannen, Tikfanz, NordaBoy, epa, SwärdH, Gusten, El Aka Ali, Fundamentals, danne_tikfan, Gladh, Alisandali, 21olsson, yaqop, Kung_ekman, 88Lindkvist, henrikj, Beezer, Cyklob, Ann, Varre, tjobbe, Nenne, Hälge, Dream Team, Tellus, Myggan
0p
Mats Edström, calkar, tk75, JOY, Bolivar, lillovechkin, niclasg, Portello, Stigsson, Salcin, 79 Andersson, Herminator, älgen, Falken, GävleLasse
claesw, timrå_ik, Ambroo, Röda Tallen
4p
Uddan
3p
kärran
2p
ERIKSSON47, Abron, difzi
1p
Frisco, MoDoFille, Tubest, PEN, mattias – 74, gud, HZSF, Bissett19, Sibbe, sold, Ahlbom, Hence, HerminatorJr, brynästigern, The Fat Bastard, skalpjägaren, Andersson90, SIVASN, Sannes, 87bth01, Zettergren, Kakelmannen, Tikfanz, NordaBoy, epa, SwärdH, Gusten, El Aka Ali, Fundamentals, danne_tikfan, Gladh, Alisandali, 21olsson, yaqop, Kung_ekman, 88Lindkvist, henrikj, Beezer, Cyklob, Ann, Varre, tjobbe, Nenne, Hälge, Dream Team, Tellus, Myggan
0p
Mats Edström, calkar, tk75, JOY, Bolivar, lillovechkin, niclasg, Portello, Stigsson, Salcin, 79 Andersson, Herminator, älgen, Falken, GävleLasse
Svenska Hockeyligan > Sv: SÄSONGSKORTET Elitserien klart nu!
Frasse: Sändningarna produceras med Dream Team productions utrustning men med lokal personal, i alla fall är det så hos oss i Mora. Endast tekniker och kommentatorer kommer upp från Stockholm.
Skidsport > Ny landslagschef
Kan detta vara rätt man för att få ordning på den kaos som nya förbundskaptenen och bröderna surmule har skapat i svenska landslaget?
Jag tror i alla fall att han är en av få som har en chans att få ordning på röran.
Jag tror i alla fall att han är en av få som har en chans att få ordning på röran.
Matchtips > Sv: Resultat omgång 10
Eftersom vi får många frågor om hur man ligger till totalt i tipstävlingen så vill jag berätta att alla resultat finns här i högerkanten. Där finns en länk "Grundserien 07/87" där vi uppdaterar hela den kompletta resultatlistan. Den är i och för sig i skrivande stund bara uppdaterad till och med omg. 9 men Alisandali uppdaterar den med alla omgångar så fort han hinner med.
Matchtips > Sv: Resultat omgång 10
På förekommen anledning vill jag be er vara observanta på att bara tippa en gång i varje omgång. Många lämnar in tips två eller flera gånger i varje omgång.
Givetvis får man göra det om det är medvetet och man vill göra en ändring i sitt tips men jag misstänker att det många gånger bara handlar om att man inte har koll på om man redan har tippat eller inte.
En enkel koll i sin egen historik visar om man redan har tippat eller inte om man känner sig osäker.
Tack för hjälpen.
/Stigsson & Alisandali
Givetvis får man göra det om det är medvetet och man vill göra en ändring i sitt tips men jag misstänker att det många gånger bara handlar om att man inte har koll på om man redan har tippat eller inte.
En enkel koll i sin egen historik visar om man redan har tippat eller inte om man känner sig osäker.
Tack för hjälpen.
/Stigsson & Alisandali
Matchtips > Resultat omgång 10
9p
Falken
7p
The Fat Bastard, Herminator
6p
GävleLasse, Bissett19, Sibbe, 79 Andersson, brynästigern, MoDoFille
5p
Mats Edström, Tellus, Gusten, Alisandali, calkar
4p
PEN, lillovechkin, Nenne, danne_tikfan, yaqop, Hälge
3p
timrå_ik, Cyklob, epa, ERIKSSON47, Tubest, Abron, Portello, niclasg, Skarin
2p
Salcin, Frisco, Ahlbom, Kakelmannen, Stigsson, mattias – 74, 21olsson, Sannes, 88Lindkvist, JOY, SIVASN, Ambroo, Myggan, Kung_ekman, Hence, tjobba
1p
difzi, HZSF, Uddan, Röda Tallen, Gladh, Zettergren, skalpjägaren, SwärdH, sold, 87bth01, Andersson90, Beezer, 90 Ludde, tk75, älgen, Ann, Bolivar, claesw, Dream Team
0p
gud, henrikj, 70 Rodrigues, El Aka Ali, kärran, Varre, Fundamentals, Tikfanz, NordaBoy, HerminatorJR
Falken
7p
The Fat Bastard, Herminator
6p
GävleLasse, Bissett19, Sibbe, 79 Andersson, brynästigern, MoDoFille
5p
Mats Edström, Tellus, Gusten, Alisandali, calkar
4p
PEN, lillovechkin, Nenne, danne_tikfan, yaqop, Hälge
3p
timrå_ik, Cyklob, epa, ERIKSSON47, Tubest, Abron, Portello, niclasg, Skarin
2p
Salcin, Frisco, Ahlbom, Kakelmannen, Stigsson, mattias – 74, 21olsson, Sannes, 88Lindkvist, JOY, SIVASN, Ambroo, Myggan, Kung_ekman, Hence, tjobba
1p
difzi, HZSF, Uddan, Röda Tallen, Gladh, Zettergren, skalpjägaren, SwärdH, sold, 87bth01, Andersson90, Beezer, 90 Ludde, tk75, älgen, Ann, Bolivar, claesw, Dream Team
0p
gud, henrikj, 70 Rodrigues, El Aka Ali, kärran, Varre, Fundamentals, Tikfanz, NordaBoy, HerminatorJR
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
zeb: Ja jag tycker att man gör det bra när man genom en timeout vänder matchbilden till sin fördel.
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
zeb: Då ser du en annan match än jag. Tyckte Luleå gjorde en bra period.
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
Tubest: Hur fan fick dom till 16-6 i skott till Luleå i första? Dom måste ha haft 12 skott i det dätr powerplayet när dom spelade bra.
Mora IK > Sv: Luleå - Mora IK
PappaKeno: Så här långt gör vi en riktigt bra bortamatch, kontroll utan att glänsa känns det som. Hoppas att det fortsätter på samma sätt.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Bolivar: Nog hörs hon allt men om det är till det bättre kan väl diskuteras.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Vad är det med den där speaker rösten ni har i COOP arena? Maken till gäll, jobbig röst får man verkligen leta efter.
Skellefteå AIK > Sv: Cluben
Knegare: Så tänker de flesta lagen. Det är väl bara FBK och HV som har ett bra bortafacit så här långt.
Allsvenskan > Sv: Ed Belfour
mattias - 74: Om det passar mina intressen så vill jag givetvis gärna tro på det. :-)
Allsvenskan > Ed Belfour
Intressant rykte? Uppsnappat på superstars forum.
"Är det bara jag som har hört ryktet att den största anledningen till att Belfour valde att komma till Sverige och spela var för att slippa undan en fängelsedom efter den lilla krökarkvällen i våras??"
"Är det bara jag som har hört ryktet att den största anledningen till att Belfour valde att komma till Sverige och spela var för att slippa undan en fängelsedom efter den lilla krökarkvällen i våras??"
Djurgården Hockey > Sv: Säsongen 2007/08
Frasse: Nu har Stefan sabbat sin fina ES-statistik :-)
Fram till igår ledde han statistiken för alla ES-målvakter genom tiderna eftersom han på de 4.30 han spelat fick ett skott mot sig som han räddade. Han var alltså den enda som hade 100% räddningsprocent i karriären. Han toppar dock fortfarande men nu tillsammans med Luleås Peter Sundh (1 match 91/92, 25 skott, 1 insläppt), bägge har 96,00% i karriären.
Matchen han spelade var väl ifrån 05/06 och inte från ifjol?
Fram till igår ledde han statistiken för alla ES-målvakter genom tiderna eftersom han på de 4.30 han spelat fick ett skott mot sig som han räddade. Han var alltså den enda som hade 100% räddningsprocent i karriären. Han toppar dock fortfarande men nu tillsammans med Luleås Peter Sundh (1 match 91/92, 25 skott, 1 insläppt), bägge har 96,00% i karriären.
Matchen han spelade var väl ifrån 05/06 och inte från ifjol?
Matchtips > Resultat omgång 8
11p
othan
10p
Hence
8p
SwärdH, tjobba, Salcin, Andersson90
7p
HZSF, Bolivar, 90Steen_, The Fat Bastard, sold
6p
SIVASN, Sibbe, Stigsson, Gladh, ERIKSSON47, El Aka Ali, Fundamentals, Ahlbom, Ambroo, HerminatorJr
5p
70 Rodrigues, Uddan, henrikj, rödvithockeydy, Alisandali, Röda Tallen
4p
gud, brynästigern, timrå_ik, mattias – 74, Bissett19, JOY, mikaelkarlsson, tk75, skalpjägaren, Tellus, Varre, Portello, niclasg, Ann, 66Berglund, Beezer, Dream Team, 90 Ludde
3p
älgen, Abron, Kung_ekman, Zettergren, 79 Andersson, MoDoFille, GävleLasse, Mats Edström, epa, kärran, Tubest, lillovechkin, Falken
2p
Gusten, 87bth01, Myggan, Sannes, Kakelmannen, danne_tikfan, yaqop, Hälge, Tikfanz
1p
Frisco, claesw, Nenne, difzi, calkar, Herminator
othan
10p
Hence
8p
SwärdH, tjobba, Salcin, Andersson90
7p
HZSF, Bolivar, 90Steen_, The Fat Bastard, sold
6p
SIVASN, Sibbe, Stigsson, Gladh, ERIKSSON47, El Aka Ali, Fundamentals, Ahlbom, Ambroo, HerminatorJr
5p
70 Rodrigues, Uddan, henrikj, rödvithockeydy, Alisandali, Röda Tallen
4p
gud, brynästigern, timrå_ik, mattias – 74, Bissett19, JOY, mikaelkarlsson, tk75, skalpjägaren, Tellus, Varre, Portello, niclasg, Ann, 66Berglund, Beezer, Dream Team, 90 Ludde
3p
älgen, Abron, Kung_ekman, Zettergren, 79 Andersson, MoDoFille, GävleLasse, Mats Edström, epa, kärran, Tubest, lillovechkin, Falken
2p
Gusten, 87bth01, Myggan, Sannes, Kakelmannen, danne_tikfan, yaqop, Hälge, Tikfanz
1p
Frisco, claesw, Nenne, difzi, calkar, Herminator
Mora IK > Sv: Mora IK - Frölunda HC
FreddanVF: Den töntiga talarstolen passar in i vår image men tråkig stad och skittrist hall.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF
Huss: Om du med det menar Hans Abrahamsson som spelade 175 matcher med HV71 1993-97 så är det definitivt inte han.
Café > Sv: Vetgirig.nu
Frisco: Anmäl er flera så det blir lite roligare i div. 3.
Adressen till Hockeysnackligan är:
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=4415&lpin=5431
Adressen till Hockeysnackligan är:
www.vetgirig.nu/qleague.php?lid=4415&lpin=5431
Föregående · 30 · Nästa
