Historik
Föregående · 33 · Nästa
Mora IK > Sv: Mora - Västerås
Alisandali: Det som är mest humor i det här är att ett stort antal användare tror att matchen mot Västerås fortfarande pågår. (Fan vad jag önskar att jag hade en "stänga tråden" funktion)
Leksands IF > Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Inget ont menat men nog är dom väl en klass sämre än till och med Leksand? ;-)
Leksands IF > Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
mattias - 74: Som om det inte redan var klart att Patrick Ekwalls kompisar skulle punktmarkera er. Ni hade ju kunnat ställa upp med Borlänges lag och dom hade sänt era matcher ändå.
Leksands IF > Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Vad händer med dom andra två nu då?
Har man redan konstaterat att den nya killen inte håller eller är det "killen vi ska satsa på" Läck som får gå? Eller ska rent utav Läck bli förstekepper och Belfour är hittagen som mentor och ska fokusera mestadels på fiske/jakt?
Har man redan konstaterat att den nya killen inte håller eller är det "killen vi ska satsa på" Läck som får gå? Eller ska rent utav Läck bli förstekepper och Belfour är hittagen som mentor och ska fokusera mestadels på fiske/jakt?
Leksands IF > Sv: Silly Season 2007 / 2008 !!
Db_04: Såg just det. Man kanske ska läsa länkarna först innan man frågar nåt. :-)
Friidrott > Sv: Fridrotts - VM OSaka!
Ambroo: Hyfsad trestegstävling som pågår. Christian i bra form hade fått problem att ens ta medalj.
Friidrott > Sv: Fridrotts - VM OSaka!
mattias - 74: Gillar Carolinas komentar till fru Lehman efter dagens tävlande.
"När jag landade på madrassen kände jag direkt, wow vad var det där? Det vill jag göra igen." Undra om Patrik Kristiansson har hört den förr?
"När jag landade på madrassen kände jag direkt, wow vad var det där? Det vill jag göra igen." Undra om Patrik Kristiansson har hört den förr?
Skellefteå AIK > Sv: Tampere Cup
Barbapappa: Varför bryr du dig så mycket så att du lägger ner energi i flera dagar på en sån sa här sak?
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Dino: Framför allt gillar jag "...och alla andra lag som inte fanns när det var på riktigt"
Deras lag gjorde debut i högsta serien 1955, fera år efter vårat SM-silver? :-)
Deras lag gjorde debut i högsta serien 1955, fera år efter vårat SM-silver? :-)
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: Så blev plötsligt SSK, SAIK, LHF och MIK omvandlat till DIF, LHF och MIK.
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Anders i Budum: Nu kräver jag en ursäkt. Visa mig när och hur jag har klagat över inlägg på mål. Jag är väl en av få(?) som begriper vad ni snackar om.
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: "Tror dif är uteslutet ... Yared är väll ändå uraikare"
Tror du verkligen att sånt fortfarande spelar någon roll år 2007?
Tror du verkligen att sånt fortfarande spelar någon roll år 2007?
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Bissett19: Alltså skulle Skellefteå, Luleå och Mora vara tre av dom fyra elitserielagen som nänms i artikeln. Undra vilken den fjärde klubben är?
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
Db_04: Svårt att vara riktigt bra när man spelar halva säsongen med en fraktur i foten.
Mora IK > Sv: Säsongen 07/08
För övrigt så är matchen mot ryssarna sedan länge färdigspelad så fortsatt snack om laget inför säsongen görs med fördel i denna tråden istället.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
Salle: Där är jag registrerad sedan många år tillbaka. Tyvärr är det inte alla säljare som bryr sig i att följa detta.
Café > Sv: Allmän skriv vad du vill tråd.
brynästigern: Telefonförsäljare är ett otyg som ska utrotas!
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
65selander: Det gäller att maxa allt sånt där nu innan säsongen börjar på allvar.
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
65selander: Det tackar jag för, kan dock inte lova att jag kommer finnas på plats eftersom jag jag räknar med att vara på kärleksweekend med min fru i Stockholm då.
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
65selander: Nja det är väl inte så många som egentligen tycker att han är värdelös men när man förlorar bästa målskytten till en konkurrent så vill man ju inte gärna att den nya klubben ska få ut nåt bra av honom. Då kan man nog väldigt lätt förstora upp dom brister som han har vilket är försvarsspelet och inställningen.
Personligen tyckte jag nog ändå att fördelarna med Pavel med råge överglänste nackdelarna.
Personligen tyckte jag nog ändå att fördelarna med Pavel med råge överglänste nackdelarna.
Svenska Hockeyligan > Sv: NEWS!! ALLA Elitseriematcher i TV 07/08
epa: Det blir sändningar av alla matcher det kan du redan nu lita på. Jag jobbar med detta i FM Mattsson Arena och vi förbereder nu för fullt för att kunna sända alla matcher till PPV/Säsongskortet.
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
Paddan: Det är ju det svaret som jag helst vill höra ;-) men det kanske är någon annan som vet bättre.
Brynäs IF > Sv: Almtuna IS-Brynäs IF
Lunkan: Varför spelar inte Brendl så här i början av säsongen? Skadad?
Övrig sport > Sv: Snooker
Paddan: Så det pågår en turnering igen, det har jag missat. Då får man sätta sig i soffan ikväll och hoppas att Michaela Tabb tyker upp i bild med svart kavaj och vita handskar. :-)
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Mike Skinner: Matchrapport på hockeyligan.se som någon riktigt hockeykunnig måste ha författat :-)
Mora IK > Sv: Mora IK - AIK
Mike Skinner: Äntligen på plats i mediabåset efter en lång sommar av väntan på kommande hockeysäsong.
Café > Sv: The 20 Greatest Guitar Solos enl. Q magazine
Helg Ernest: The Police kör en reunionturne i år.
Föregående · 33 · Nästa
