Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Knylan: WOW..har verkligen öst in poäng...varför låna in skit spelare? fattar inte! sånna finns det redan i laget
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
luffaren: bättre målvakter själv? HAHAAAH....ja vem av våra målvakter skulle få chansen i shl? INGEN NADA....................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-09-26
Knylan: haha snacka om utspelade och endå leda med 1-0:)...gäller o spela upp sig annars vänder det fort!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
men jag är inte ensam om o tyckta molinder är slö här inne skulle jag tro! sak samma huvudsaken laget går bra!=)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
söder över: visst är det så... men laken tyckte molinder var bra i bp...det tyckte inte jag..alltså bp = vara defensiv...då är persson klasser bättre än molinder....
Redigerad kommentar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Laken: inte direkt...en som är chef när det gäller tryggheten bakåt är persson! molinder är en RIKTIG sopa
+ 1
Timrå IK > Sv: Karlskrona HK - Timrå IK 2014-09-16
haha det går bra nu kompis, det går bra nu...vilket skitlag..hoppas alla inser det och sluta lossas
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
jå1: vart följer du resultatet? skulle vilja veta resultat i hv71 med=)
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
jå1: vafan trode det skulle bli slakt endå:P
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
nån som vet vad det står i s-vall-modo?
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Andersson: håller helt med dig.
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
hubbenorlen: timrå var väldigt nära konkurs förra sässen UTAN o ha värvat dyra spelare... så där har du väldigt fel min vän.
Timrå IK > Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Johan J: o vart går dom pengarna? inte till bra spelare iaf...
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
DJ Hemp: dom har pengar o värva riktiga spelare..det är skillnaden mellan dom och oss
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Hälge: hur fan kunde björklöven få palmebjörk o skriva på för 3 år? måste lagt mycket av sin spelarbudget på o signa han...
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
hubbenorlen: inte sagt att en sniper måste förlita sig på bra medspelare...men har tex z sina medspelare som hna har nu...och så byter vi bort dom mot molle och hunden...är z lika bra då? nej...det jag menar är att man blir bättre med bättre spelare omkring sig..sund förnuft
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Knylan: så det finns ingen etablerad spelare i as? vilket skämt till påstående av dig knylan.
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Knylan: ja 18mål i den ligan...ska vi ta in en spelare från italienska ligan som gjort 45mål så kanske han gör 1 hos oss...går inte ens o jämföra det du gör...
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Knylan: ja precis johan persson är ju en riktig snajper...NOT...kanske om han har bra spelare vid sin sida..men ett par junisar....njaaaaaaaaaaaa
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Vargher85: kostar junisarna så mycket...ta in etablerade ist...måste ju ha nån sniper i laget????
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Gorkyman: aadå...nu saknas lite rutin i laget annars barkar det åt pipan
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
varför inte signa kåberg nu??? knappast jättehet och har nog ingen jättelön men OTROLIGT nyttig för sitt lag! värva!!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
mikenomad: jaha om han har 3 anbud från shl..varför skrev då en drömmare här på hs att han var aktuell för oss?????? vem fan skulle välja ett sunkigt lag med kass ekonomi i as ist för shl???
Timrå IK > Sv: Silly Season 14/15
Kongo: fredrik och henrik hetta skulle sitta fint! lär inte kosta mycket heller
Föregående · 12 · Nästa