stoff: Respekterar åsikten och visst kan jag förstå om någon vill veta var pengarna går. Personligen är jag av åsikten att supportrar och åskådare som har möjlighet att bidrar med en slant så får de som är mer insatta bestämma var pengarna gör mest nytta ur ett långsiktigt perspektiv.
stoff: Just nu ser jag hellre att klubben överlever än att dom värvar dyra spelare. Men med tanke på hur få positiva ord om Timrå IK du har skrivit här genom åren, så kanske du hellre vill att dom värvar sig hela vägen till konkurs? Skulle du bli nöjd då?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.