1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1624687

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
Johan J: o vart går dom pengarna? inte till bra spelare iaf...

Svarskommentarer

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
stoff: Respekterar åsikten och visst kan jag förstå om någon vill veta var pengarna går. Personligen är jag av åsikten att supportrar och åskådare som har möjlighet att bidrar med en slant så får de som är mer insatta bestämma var pengarna gör mest nytta ur ett långsiktigt perspektiv.

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
stoff: Just nu ser jag hellre att klubben överlever än att dom värvar dyra spelare.
Men med tanke på hur få positiva ord om Timrå IK du har skrivit här genom åren, så kanske du hellre vill att dom värvar sig hela vägen till konkurs?
Skulle du bli nöjd då?

Sv: #tackTIK - var med och bygg ett långsiktigt starkare Timrå IK
stoff: Där har du en poäng faktiskt.
Är de öronmärkta för något...?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.