Historik
Föregående · 36 · Nästa
Timrå IK > Sv: Ångestfyllda kommentarer
RubinCarter: Skit i fbk . Dom ligger topp 5 innan serien är slut . Växsjö Modo är de som är intressant . Torsk i kväll så tror jag vi kan släppa ångesten si så där 40 matcher . Då känns de rätt avhängt .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Verkar som de är läge att ta de lugnt med tacklingarna idag . Tror att domarna är skärrade av allt snack om tacklingar . Att Granström ens blir utvisad är makabert
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
spud: du tar nog fel på sport . de är varken handboll eller fotboll de här , ishockey . klubba och puck . skjut med klubban in i mål
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Olle: ja jag hörde de jag också , och fantiserade om att kasta mej in i deras klack och se hur många man ´skulle hinna sänka innan man vart mosad . djävla idioter
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Dragan 2k: Ja har man inte råd
Med motin så lär ju knappast holös va nåt alternativ
Med motin så lär ju knappast holös va nåt alternativ
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
haggen: Ja motin var på tapeten här inne för nån vecka sen . Tror de va diffe som hört nåt rykte . .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Jaha . Jag trodde de va korg boll som va Sundsvalls stolthet
+ 1
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Timrå Icon: Kom vi inte överens om att han äter spik och pissar napalm
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Å andra sidan så undrat jag om man får se nån fler av lehtonens kaliber i elitserien på ett tag .
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Ägna matchen i morgon åt att studera robinsons byten extra noga . Följ hans jobb i. Egen zon och hur han löser arbete under stress . Jag tror du kommer att märka att Robinson knappast är de största problemet i den här backuppsättningrn . De kommer att komma poäng från honom också så småningom
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
fredriko74: En till brunkare . Vore bra att ha nån som kan göra mål också . Som de är nu så behöver pucken ligga på mållinjen och inte en målvakt i närheten för att de ska bli mål
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Johnny Bravo: Om jag hävdar att du snackar skit och att du kommer att smygkolla vad säger du då?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Herminator: vad skulle få honom att stanna ? Han kan ju knappast tycka de är jätte kul att försöka spela hockey med medspelare som håller en klass som han gjorde då han va 13 kanske . Man kan ju alltid pröva att hitta nån kvinna som han faller för . Så funkar de i Jämtland basket . Vi har basket horor som åker runt bland spelarna . Etiskt korrekt nej . Effektivt ja
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Bragd-Birger: Haha . Där har du många poänger . . Jag lägger mej ner ödmjukt på rygg och blottar strupen och accepterar att vara ägd
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Taurus: Jag tror att innan säsongen är slut så kommer vi vara rätt nöjda med mini backen från Norge . .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
söder över: Oj . De va fan inte illa . Som jag skrev igår , hade han varit svensk så hade han varit helt ok . Icke eu platser ska upptas av nån som lyfter laget , som corso , sonnenberg , Mike iggulden osv osv .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Bragd-Birger: Jasså . Utveckla gärna varför de är obegripligt att murley får skit . Eller varför inte egentligen , de är ju inte hans fel . Han har ju varit här nästan en hel säsong så vi vet ju vad vi får av honom . Han är ju inte bättre än så här . . Gör nåt mål lite då och då . Bidrar ytterst lite för övrigt . Försvinner ofta helt i matcherna. . Lite som hynning . Med skillnaden att hynning kunde någon gång i bland vara briljant .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Timrå Icon: Nja . Helt värdelös är han kanske inte . Hade han varit svensk och ganska billig så hade han varit helt ok . Men uppta en icke eu plats , aldrig
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Burkmat: Tror du han stannar då vi åker ur då? . Hagos vet vi ju vad vi får av . En kille som upptar en icke eu plats som jag match efter match undrar om han är med år murley . Fast han har ju lyft in ett par dragare från blå som studsat in så de är väl kanon . Bra förvaltat val
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Andersson: Jasså . De räcker med en back för att styra upp tre backpar
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
superfalle: Han har sett seg, flegmatisk och oinspirerad ut i rinken och poängen har uteblivit...inte de krutpaket vi känner alltså
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: eller också är han en hårding . eller så gnällde han i onödan . jag tycker att vi ska tolka de som att han visar klubbhjärta :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: läste att torp är redo för spel i morgon . lite oväntat
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
bobrov: nja . de vet jag väl inte men visst fan är han riktigt bra .
Brynäs IF > Sv: MoDo Hockey-Brynäs IF den 12/10-11
bradberry: visst är de irriterande med dåliga domare . klockren tackling mot huvudet och flera andra märkliga situationer. såg en annan match häromdagen där domarna var ännu sämre .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Modano: Robinson är de närmaste en back Timrå har . De är nog otroligt svårt att dominera då man har så fantastiskt dåliga spelare brevid sej . Inte vågar man göra nåt framåt och spelet i egen zon blir ängsligt . Robinson i rätt omgivning skulle nog vara en strålande back . Samma med vampola . Tänk han med något vettigt brevid sej . Han skulle äga elitserien
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: vi har ju inte haft några skador på tongivande spelare . halonen och granat är ju inga giganter . de är nåt vi målat upp nu bara för att dom är skadade .
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Olle: Ska sanningen fram så var LHC väldigt bleka den matchen . Luleå matchen gav däremot mersmak . Jag tror de krävs både medstuts och hårt jobb i morgon
Timrå IK > Sv: Silly Season 11/12
ÖstrandsNisse: Precis . Sebbe kommer förmodligen aldrig få spela en match i NHL . Så kom hem för fan
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Kattgubben: ja . synd bara att efter den här matchen så kan man inte lura sej själv med att vänta bara tills halonen är tillbaka , då djävlar blir de bra . men visst kommer de bli skönt att ha två backar av elitserieklass i stället för en
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Ja . Tänk om Timrå kunde göra nåt liknande nån gång . Vilken glädje
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Äh . Jag tycker vi gör som vanligt . Vi skyller på linkan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: Ok . Ja då va de inte diffe . Bergeforsen är ju närmaste lax ställe för oss jämtlänningar så de är ju en hel del som åker dit .
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo: De va inte diffe då ? Han brukar ju hänga i bergeforsen . Han tog med sej en kille dit i helgen med ett ul spö med 0,12 lina . Killen fick på en storlax som drog 60 meter lina på några sekunder . Sen stod han där med tom spole och gapade . Haha
Föregående · 36 · Nästa