haggen: Holös kanske eller han kanske blir lite väl dyr han med?
Inlägg: 1413834
Svarskommentarer
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Dragan 2k: Ja har man inte råd
Med motin så lär ju knappast holös va nåt alternativ
Med motin så lär ju knappast holös va nåt alternativ
Sv: Växjö Lakers - Timrå IK 2011-10-15
Dragan 2k:
Ja stod väl i tidningen att han kunde vänta ut till där han får bäst betalt.
Ja stod väl i tidningen att han kunde vänta ut till där han får bäst betalt.