Historik
Föregående · 32 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill spelarna ens vinna? De är alltid lite sämre än sina motståndare oavsett hur bra eller dåluga de är. 0 vinnarskallar.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: anfallsmässigt skriker vi också på spelare. Så får man in någon som höjer kvalitén rejält där så är det svårt att klaga ändå.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Gameday
Rumpelstiltskin: det är ett måste. Annars blir det kval och troligen ha nästa säsong. Så är det bara.
Brynäs IF > Sv: Gameday
Ove Myling: eller bättre spelare kanske. spelarna hinner inte med. spelar ingen roll vilken taktik som används.
de är långsamma och lättstressade
de är långsamma och lättstressade
Brynäs IF > Sv: Gameday
Djupa bottnar i alla ära. Men undra om inte det största problemet ändå är att man inte har en leading line. I mitt tycke är Rödin och co inte tillräckligt bra. De blir ju ofta själva satt under press och skapar inte nämnvärt.
Alla lag som vinner något har en grym målvakt och en grym förstafemma.
Alla lag som vinner något har en grym målvakt och en grym förstafemma.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Idag förväntar man sig verkligen något helt annat. Annars har vi verkligen problem..
Förväntar mig lite rokader i femmorna också!
Förväntar mig lite rokader i femmorna också!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Mattson: du kan väl knappast beskylla fans att vi är där vi är? Som stenis säger så är det ju den valda styrelsen över tid som monumentalt misslyckats om och om igen på alla fronter.
Ok att det är tidigare styre som mest av allt satt oss där vi är. Men trots allt så är det helt sjukt att man inte gjort mer och bättre beslut inför säsongen.
Man är helt ärligt less och att då beskylla fans känns magstarkt. Hade det varit aktieägare hade nog rådet varit att ta stoppen.
Ok att det är tidigare styre som mest av allt satt oss där vi är. Men trots allt så är det helt sjukt att man inte gjort mer och bättre beslut inför säsongen.
Man är helt ärligt less och att då beskylla fans känns magstarkt. Hade det varit aktieägare hade nog rådet varit att ta stoppen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
KennyB: tur förtjänar man.
Halva laget håller inte för shl. Då spelar det ingen roll om vi har en ok första.
Halva laget håller inte för shl. Då spelar det ingen roll om vi har en ok första.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Zappaholic: manner gör det fantastiskt. Men känns som spelarna gör sämre och sämre prestationer än i början. Det oroar mest.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jockster : ja men inte i detta fall. Helt fel väg. Det är truppen som är problemet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
munkas: katastrof.
Men ja. Kosta vad det kosta vill. Tror detta är den sämsta brynästruppen nånsin.
Dåliga spelare med förlorarmentalitet.
Men ja. Kosta vad det kosta vill. Tror detta är den sämsta brynästruppen nånsin.
Dåliga spelare med förlorarmentalitet.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Jockster : varför ska manner få sparken? Absolut minsta problemet.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
{9461}: laget är mer bekvämt i underläge.
Det som dock är mest chockerande är de värvningar man gjort till år. Hel otroligt dåligt.
Nä snart orkar man inte mer med denna klubb.
Det som dock är mest chockerande är de värvningar man gjort till år. Hel otroligt dåligt.
Nä snart orkar man inte mer med denna klubb.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Ove Myling: det enda man förknippar med klubben är förlorare. Att rödin är kapten säger allt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Seriöst, vad ska klubben göra nu? Laget är så jävla dåligt så det är inte sant. Samtidigt måste vi på något sätt klara detta, men hur?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mannberg..
Dags för gunler att bevisa sig nu. Även om manner är en sån som inte vill straffa utan snarare utmana så måste även han ha gränser.
Dock är jag mest nervös över försvaret. Vi kan inte släppa 3+ mål. Samt att vi måste få lite jäklar anamma. Nu har vi typ blivit bra på att spela i motgång. Men vi verkar glömt att spela med initiativ.
Nervöst!
Dags för gunler att bevisa sig nu. Även om manner är en sån som inte vill straffa utan snarare utmana så måste även han ha gränser.
Dock är jag mest nervös över försvaret. Vi kan inte släppa 3+ mål. Samt att vi måste få lite jäklar anamma. Nu har vi typ blivit bra på att spela i motgång. Men vi verkar glömt att spela med initiativ.
Nervöst!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja, det är ju skillnad på målvakter och målvakter.
Sen att inte våra anfallare kan skjuta pucken ordentligt är ju också ett problem.
Suck, tänk om man hade lite bättre spelare..
Sen att inte våra anfallare kan skjuta pucken ordentligt är ju också ett problem.
Suck, tänk om man hade lite bättre spelare..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Haha :)
Ang spelet. Alla lag har väl en taktik som motståndare kan läsa av. Gäller att kunna anpassa och slå sina situationer, här det är bra att ha bra spelare. Men nu handlar det att få ett grundsspel som vi klarar av i alla lägen. ibland möter vi en bättre moståndare, men oftast kommer vi kunna knipa poäng.
Ang spelet. Alla lag har väl en taktik som motståndare kan läsa av. Gäller att kunna anpassa och slå sina situationer, här det är bra att ha bra spelare. Men nu handlar det att få ett grundsspel som vi klarar av i alla lägen. ibland möter vi en bättre moståndare, men oftast kommer vi kunna knipa poäng.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: nä. Men han har varit här massor av år och det har alltid varit rörigt. Har han inget med det att göra? Samt vilka som spelar när osv?
Motfråga. Om man tar bort honom, kommer det bli ännu värre för att han gör ett toppjobb?
Motfråga. Om man tar bort honom, kommer det bli ännu värre för att han gör ett toppjobb?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sen holmqvist.
Om man år efter år är med om ett försvar som läcker och läcker. Då tänker jag att visst man kan skylla på spelarna.
Men nog borde man banne mig ändå kunna hävda ansvar på han med.
Obegripligt att han är kvar! Vad gör han egentligen?
Om man år efter år är med om ett försvar som läcker och läcker. Då tänker jag att visst man kan skylla på spelarna.
Men nog borde man banne mig ändå kunna hävda ansvar på han med.
Obegripligt att han är kvar! Vad gör han egentligen?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Goon: tycker också istider och när i matcher de fördelas är lite konstiga.
Troligen vill manner få alla att känna sig delaktiga och växa (samt för att orka en säsong). Men i vissa sekvenser och skeden borde det matchas hårdare.
Igår när vi hade slagläge men ändå spelade rätt virrigt och dåligt. Ja men spela de skickliga spelarna mer så vi får ett annat momentum. Samt att kanske spela olika med olika spelare. Kör inte burskyddsvarianter när berglund står med pucken.
Ska jag vara lite kritisk till manner så skulle jag önska mer aktiv coachning. Men kanske något han också börjar inse..
Troligen vill manner få alla att känna sig delaktiga och växa (samt för att orka en säsong). Men i vissa sekvenser och skeden borde det matchas hårdare.
Igår när vi hade slagläge men ändå spelade rätt virrigt och dåligt. Ja men spela de skickliga spelarna mer så vi får ett annat momentum. Samt att kanske spela olika med olika spelare. Kör inte burskyddsvarianter när berglund står med pucken.
Ska jag vara lite kritisk till manner så skulle jag önska mer aktiv coachning. Men kanske något han också börjar inse..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: haha ja tur vi har manner. Utan honom hade jag inte sett något hopp iaf. Nu kan jag alltid falla tillbaka på han. Bra med poäng iaf.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: nästan det som oroar mest. De sena värvningar. Fattar inte hur svårt det ska va.
Aja försöker tänka vi är på en helt ny kula.
Aja försöker tänka vi är på en helt ny kula.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ja och alla undrar varför alla målvakter vi möter är "bra". Inte ens nära.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Oroväckande att vi läcker i år också. går inte!
aaah vad man blir arg på detta dåliga lag sett till spelarmaterialet. är ju typ alltid individuella misstag som ligger bakom. riktiga grodor.
aaah vad man blir arg på detta dåliga lag sett till spelarmaterialet. är ju typ alltid individuella misstag som ligger bakom. riktiga grodor.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: håller med. förstår inte vad man håller på med. man ska duttpassa i egen zon och blir fastlåsta.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: nä nu får man lugna sig och fokusera på bra försvar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nyb: förstår inte varför mannberg är given. Nog sämsta forwarden.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lemp: håller med.
Framåt saknar vi snipers vilket gör att vi alltid är så runda och gör alla målvakter bra.
Svårt läge..
Framåt saknar vi snipers vilket gör att vi alltid är så runda och gör alla målvakter bra.
Svårt läge..
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: tycker helt ok. Gäller bara att alla håller ihop det.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: ja när berglund, Nyberg och mylleri ska köra uppspel blir det lätt så.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chanzone: eftersom så brukar vara fallet. Kan det inte ha något hur bra vi är på att avsluta? Tror man kan tänka sig det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tröttsamt med så mycket individuella misstag hela tiden. Ofta är det ju samma spelare som vi ältar. Går inte när så många håller så dålig kvalité. Då blir det en miss och mål.
Jag hoppas man gör vad man kan under året och ändå får bort lite spelare. Går inte att ha en halv uppsättning av backar som inte håller.
Jag hoppas man gör vad man kan under året och ändå får bort lite spelare. Går inte att ha en halv uppsättning av backar som inte håller.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: håller med. Mycket som gick fel efter vårt ledningsmål. Men med vad man visat upp hittills så kommer man ta lärdom.
Frustrerande, ja. Deprimerande, nej.
Och ja, andren måste bytas ut. Oavsett hur bra han så att säga är eller inte. Det har bara blivit fel alltihop. Inget ont mot honom personligen. Men jag uppfattar ofta lite väl hårda ord som frustration. Sen måste man givetvis kunna sansa sig och skilja på saker.
Men brynäs ovilja att göra nödvändiga rokader är ett monumentalt problem. Kanske nya tider?
Frustrerande, ja. Deprimerande, nej.
Och ja, andren måste bytas ut. Oavsett hur bra han så att säga är eller inte. Det har bara blivit fel alltihop. Inget ont mot honom personligen. Men jag uppfattar ofta lite väl hårda ord som frustration. Sen måste man givetvis kunna sansa sig och skilja på saker.
Men brynäs ovilja att göra nödvändiga rokader är ett monumentalt problem. Kanske nya tider?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: ok att säga att vi tar nya tag. Men det känns mest provocerande när du skriver att tiden som topplag är över och att inte mycket har hänt.
När var vi ett topplag? Och hur kan du säga att inte mycket har hänt?
När var vi ett topplag? Och hur kan du säga att inte mycket har hänt?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stenis: varför kan man inte kritisera en professionell? Det är inte välgörenhet detta. Det är tydligt för alla parter att han inte bör vara kvar. Ändå ska man envisas att spela honom!
Kostar oss massor av poäng och dåligt mående för andren.
diskutera sundlöv? låt mig inte börja...
Kostar oss massor av poäng och dåligt mående för andren.
diskutera sundlöv? låt mig inte börja...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: nej, det gör det inte.
Men som jag sagt tidigare. Med Andren vinner vi inte matcher. han skapar så mycket otrygghet att spelet blir inte lika bra. sen när han släpper nån enkel puck, ja då är det svårt.
sparka honom och spela med VV så mycket det går. varför ska vi ens spela en match när andren står?
Men som jag sagt tidigare. Med Andren vinner vi inte matcher. han skapar så mycket otrygghet att spelet blir inte lika bra. sen när han släpper nån enkel puck, ja då är det svårt.
sparka honom och spela med VV så mycket det går. varför ska vi ens spela en match när andren står?
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: håller jag inte med om. Är man en shl målvakt förväntas mer.
Men mycket handlar om psykologi. Tror inte laget har förtroende för honom.
Men mycket handlar om psykologi. Tror inte laget har förtroende för honom.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: ja, men precis som första målet och typ alla andra mål han släpper in så går det rakt igenom. en shl målvakt ska inte släppa mål igenom sig. Jag förväntar mig mer och det känns rätt uppgivet redan på förväg när han ställer sig i kassen. han kommer inte vinna nån match mot oss. handlar om att kunna vinna trots att han står.
hade det varit nhl hade han varit skeppad för länge sedan.
hade det varit nhl hade han varit skeppad för länge sedan.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Seriöst, nu får de skeppa Andren! fattar itne hur han ens är kvar. vi kommer inte vinna en match med honom. han är sååååå dålig. helt klart sämt i hela shl. vi måste vara tre gånger bättre än motståndarna om han ska vinna en match med oss.
+ 2
Föregående · 32 · Nästa