Inlägg: 2252227
Sv: A proposito de nada
JanT: 2-0-målet får Danielsson ta på sig helt och hållet. Kan inte fatta hur man matchar en spelare som Kvist i boxplay heller, hans positionsspel håller ju allsvensk standard på sin höjd.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vill spelarna ens vinna? De är alltid lite sämre än sina motståndare oavsett hur bra eller dåluga de är. 0 vinnarskallar.
+ 3