supra

3 inlägg · 2873 besäkare

Historik

1 ·
Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
??? vs Timrå = 4 - 1

Modo vs Timrå = 1-0

Så kan man sammanfatta årets kvartsfinal mellan modo och timrå, för modo spelade bara hockey en match och det var igår. Då blev timrå helt överkörda. Övriga 4 matcher är det ett div 1-2 lag som åker omkring och yrar på plan.

MoDo Hockey > Sv: Slaget om Västernorrland 2008 match II
spud: wörd :)

Timrå IK > Sv: Slaget om Västernorrland 2008
Timrå är väl det laget med mest flyt..dom fick ju in 2 mål mot världens bästa lag? :O

1 ·
Om supra
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: 1. Nybörjare

är nu OFFLINE

Har inga vänner :(