Historik
Föregående · 5 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Visas Luleå - Brynäs i Stockholm ?
Är ingen särskild expert men här är siffrorna från matchen iallafall
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Tror inte det är så självklart, enligt denna scout är han bättre som ytter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8356}: Jag gillar Nilsson. Bra på skridskorna, har nån säsong i Allsvenskan där han har gjort ganska mycket poäng så något borde finnas där sen är han ju ganska mycket längre och tyngre än Asklöf.
Tycker Asklöf varit väldigt bra när han spelade med juniorer men han, Liljewall och granis var en av de sämre kedjor jag sett, sen berodde nog det mest på att han inte passade in med de andra överhuvudtaget.
Tycker Asklöf varit väldigt bra när han spelade med juniorer men han, Liljewall och granis var en av de sämre kedjor jag sett, sen berodde nog det mest på att han inte passade in med de andra överhuvudtaget.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Skrubben: Var väl våren som försämrade siffrorna senaste säsongen. Det skulle kanske kunna förklaras med stämningen i truppen? Låter som spelare mått ganska dåligt pga hur dåliga de har varit. Då känns det inte jättelätt att vara målvakt och spela så mycket som han behövt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Ska det vara en junior borde de hämta in någon utifrån kan jag tycka. De som (kanske) finns kvar från förra säsongen känns inte som de kan kliva in i A-laget om det skulle behövas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Ja det gör den nog. Sen iom att även de är ute efter yttersta spets och därför borde vara beredda att betala en del tyckte att han kostade för mycket så borde lönen ligga runt där det inte längre är värt det, om man kan säga så. Allt för orolig över resterande pengar tror jag inte man behöver vara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
pjåtor: Även Frölunda tyckte han var för dyr. Men justja det var ju den fantastiska stämningen som avgjorde..
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Charles: Sitter själv och blir ganska frustrerad av att se den jämförelsen även om jag förstår att den är lätt att ta till iom liga och 30+ åldrar. Men Mårtensson är för det första 4 år äldre villat jag tycker är ganska mycket. Sen snackades det mycket om att han redan i Schweiz hade problem med tempot, det kan jag inte läsa någonstans om Danielsson.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
{2064}: Får hoppas att han fortsätter i den stilen, fastnade vid en sak han gjorde tidigare idag. Deras senaste finska backvärvning tycker jag känns ganska tveksam men fansen verkar väldigt nöjda. Landslagsback för en säsong sedan och från khl så borde inte vara särskilt billig, 191 cm o 98 kg med denna beskrivning på EP "Owns a good shot and a decent outlet pass. Could improve his skating skills.". Tycker iallafall jag borde låta lite oroande.
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Rumpelstiltskin: Haha gjorde och kände exakt samma grej igår kväll. Vissa trådar där ger en verkligen lusten att spendera resten av livet med att sitta och dunka huvudet i vägen i ett mörkt rum.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Chanzone: Efter att ha sett en massa juniormatcher med Boqvist tidigare tror jag han kan stänka in en hel del mål bara allt funkar för honom. Vasst skott som ofta satt uppe i nättaket. Men senaste säsongen var det väldigt mycket över/utanför för honom tyckte jag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Ove Myling: Precis, är ganska säker på att det är anledningen. Var ju samma sak med Jesper inför senaste säsongen.
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Kopenga Kickass: Tror inte det jag, de två senaste åren har t.ex den som valts som nr 3 stannat och tycker det går mer och mer mot att vänta om de inte redan bevisat att de håller och gör det bra mot vuxna. Isf juniorligan eller AHL och har svårt att se det senare men man vet väl aldrig..
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Brynäsgubbe: Finns väl alltid en risk men en väldigt stor skillnad mellan de två var ju att Clark spelade i en otroligt fungerande kedja första året medan Palushaj fick göra mer själv.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
{8179}: Var det inte någon inom LHC som gick ut på något möte nyss om att det var väldigt stor chans att han skulle till dem? Kanske inte tar så bra om detta stämmer.
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Forsberg 1978: Förstår känslan, den finns ändå där för mig med men ser det inte som att han var en renodlad 2:a. Utan det är en bra målvakt som konkurrerade med seriens "bästa".
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
mattiask: Okej förstår dig men håller inte helt med, finns en del målvakter jag hellre skulle vilja se men tycker det är en ganska klar förbättring mot tidigare.
Sen tittar man på de som konkurrerat med honoms siffror så skulle han kanske vara perfekt ;)
Sen tittar man på de som konkurrerat med honoms siffror så skulle han kanske vara perfekt ;)
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
{7981}: Fast Luleå verkar inte kunna presentera Erik Gustafsson innan så personligen är jag ett frågetecken just nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Silly season 18/19
Tommy Jonsson ny tränare i Linköping, den var iallafall inte jag beredd på.
Föregående · 5 · Nästa


