Inlägg: 1900191
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
pjåtor: Även Frölunda tyckte han var för dyr. Men justja det var ju den fantastiska stämningen som avgjorde..
+ 5
Sv: A proposito de nada
pjåtor: "Innan jag skrev på kontraktet pratade jag med många spelare i Örebro och alla hade bara fantastiska saker att säga om klubben och staden Örebro, säger han."
Bagdad Bob-Palushaj...
Bagdad Bob-Palushaj...
+ 10
Sv: A proposito de nada
pjåtor: Äh, låter som ett klassiskt uttalande efter en övergång. Tycker vi lägger Palushaj bakom oss, han är historia.
+ 8
hockeynews.se/articles/3168/