Historik
Föregående · 7 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Brynäsgubbe: Räknar du med att Ikonen från första början togs in som Zaborskys(?) ersättare då?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har börja tänkt på en sak. Finns det något lag som är i närheten av att ha så många "titta vad starka vi är"-artiklar som Frölunda?
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{8179}: Verkar lite speciellt med Rasmus, tyckte jag lästa att han lämnade Modo för Brynäs för att komma närmare hem för att sedan nästa år vilja spela i USA.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Skrubben: Blir tydligen ändå kvar i sin KHL-klubb.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja håller med, stämmer hon skulle vara med herrlaget på försäsongsträningen. Enl Stark är "stommen kvar och bra namn påväg in" hon kanske ingår i den?. Antar att det kommer ramla in en del nu när nya tränaren/sportchefen är presenterad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja det är en väldigt bra fråga. Eftersom det är BZ som är sportchef så är det väl hans ansvar att fixa ett lag. Men bevisligen har det blivit för mycket just iår.
Varför det blivit så förstår jag inte, kan tycka att de borde känna på sig det tidigare eller så har de helt låtit bli att tänka på damlaget under slutet av säsongen
Varför det blivit så förstår jag inte, kan tycka att de borde känna på sig det tidigare eller så har de helt låtit bli att tänka på damlaget under slutet av säsongen
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Men nu handlade ju det om att kolla om pucken var inne före visslan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7510}: Ja tycker jag också. Men Tommy Å sa att de inte fick ringa och det är det enda jag kan komma på som man skulle behöva ringa för. Vågar inte säga emot men jag har för mig att den tvärtom var väldigt nära att vara över.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Qvarre: OM detta stämmer med Liljewall, litar inte riktigt på Sandström(journalisten) just nu. Men får känslan av att de då ersätter viss spets med potential som redan finns i laget tex Ölund och sedan tar typ Liljewall hans plats längre ner.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7057}: De ska väl börja med försäsongsträningen på måndag. Då tycker jag allt de kan passa på med ett sånt där studio Brynäs och presentera lite roliga nyheter av något slag.
+ 5
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Aja får nog lov att motvilligt erkänna att jag har för dålig koll för att ta denna diskussion :)
Ser att det enl artikeln är så marknaden ser ut, att trotjänarna har väldigt bra betalt.
Ser att det enl artikeln är så marknaden ser ut, att trotjänarna har väldigt bra betalt.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: nja säger bara att jag inte vet exakt. Men läser ganska lätt att han har högre än det flesta via denna artikel som jag antar varit uppe här förut Bortsett från riktiga spetsen då.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Ja så är det och då är han nog utmärkt. Nu har jag ju ingen koll precis på vad han tjänar men av vad jag sett tycker jag fortfarande inte riktigt han är värd det.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{2064}: Nej håller med, pengarna som läggs på honom skulle jag hellre se på någon bättre. Men nu är det som det är med att han har kontrakt och då tycker jag han förtjänar uppskattning.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{7057}: Kort och gott vill han till en klubb där han känner sig behövd. Besöken var till för att jämföra med vad brynäs erbjuder. Och imorgon ska han möta Melin och SB.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Skrubben: Man kan tycka vad man vill om målvaktsvalet, men tycker det är väldigt härligt att man vill förlänga med alla unga.
Peja: Jonas G är jag lite spänd på, har ju varit fruktansvärt kritiserad i NA på slutet. Är inte säker på att han kommer vara lika bra som innan. Med det sagt är inte jag supernöjd med paret.
Peja: Jonas G är jag lite spänd på, har ju varit fruktansvärt kritiserad i NA på slutet. Är inte säker på att han kommer vara lika bra som innan. Med det sagt är inte jag supernöjd med paret.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Kom och tänka på en sak nu när jag ser Norge. Olden blev det inte mycket av denna säsong, tror att Allsvenskan skulle vara bra för honom om han skulle bli kvar i Sverige
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lundqvist kan inte ha många turneringar kvar. Ser otroligt trög ut.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Har en känsla av att om det ska bli något så behöver han en spark i röven om man säger så. Har själv fått lust att maila flera gånger men är lite för feg.
Tror inte det är någon nackdel överhuvudtaget att låta honom veta att många vill ha honom kvar.
Tror inte det är någon nackdel överhuvudtaget att låta honom veta att många vill ha honom kvar.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Bifbiffen: Tror jag inte, tycker han låter bättre än så.
Länkar:
Operation omstart inför Södertälje hemma & scout om Brynäs nye Louie Caporusso » VikFanCentral.se
Operation omstart inför Södertälje hemma & scout om Brynäs nye Louie Caporusso » VikFanCentral.se
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
KalleTeodor: Å ena sidan har Boqvist inte hört någonting å andra sidan gör de allt för att behålla det bästa... Vet inte om jag orkar med det här, sitter och sliter mitt hår och hoppas verkligen inte de släpper honom.
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
cdsuede: finns på hemsidan, men generellt är det [email protected]
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Håller egentligen med om allt men eftersom zanetti har kontrakt är det väl inte helt rättvist att jämföra dem två rakt av. Helst hade jag sett flera juniorbackar föra Zanetti nästa säsong.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Final
{7800}: De verkar ha lite problem med regler i jkpg. Först ska granströms slashing i samma situation som på bilden som händer 5 miljoner gånger per match vara en spearing som ska leda till avstängning. Och sen försöker de få att kilström minsan ska ska straffas eftersom tedenby åkte på en utvisning tidigare för en tackling.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nucky: Personligen tyckte jag han lyckades rätt bra med framförallt nordamerikanska värvningar(kan dock ha påverkats lite väl mycket av just scott och sweatt).
Men då hade Brynäs också nån typ av värvningsgrupp som bl.a. innehöll gamla spelare som jobbade som scouter åt NHL lag.
Men då hade Brynäs också nån typ av värvningsgrupp som bl.a. innehöll gamla spelare som jobbade som scouter åt NHL lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{6984}: Han värvades innan bulan kom va, säsongen efter Luleå var i final.
+ 3
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
Tigerhjärta: Jag hoppas i första hand han kan få Jesper att skriva på. Han nämnde väl att tränaren hade lite med vilket val han skulle ta efter säsongen.
Föregående · 7 · Nästa