Historik
Föregående · 8 · Nästa
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON, rykten, önskningar, gissningar
{5915}: mitt plus abonnemang hade försvunnit så jag har inte läst deras artikel. Men har de skrivit att han skulle presenteras just idag?
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{5504}: Har för mig att hans dotter har varit minitiger så de har han nog.
+ 1
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
Peja: Helt klart, blir lite smårädd dock när de spelarna som ska vara ledande underpresterar så. Är nästan lite imponerande när man läser hans utvisnings statistik under de senaste 2 slutspelen bara 6 minuter totalt på 16 matcher med tanke på hur mycket han bråkar. Antingen gör han det smart eller så är domarna snälla.
bifhjärta: Ja det är ett evigt tjatande om honom så fort han är med. Lika förra slutspelet. Med tanke på hur lite han bidrar med i övrigt kan man tycka det är lite väl tjatigt ibland.
bifhjärta: Ja det är ett evigt tjatande om honom så fort han är med. Lika förra slutspelet. Med tanke på hur lite han bidrar med i övrigt kan man tycka det är lite väl tjatigt ibland.
Brynäs IF > Sv: MATCHTRÅDEN
{7225}: Har alltid tyckt att det är lite härligt att se Sylvegård bråka, framförallt förra säsongen när han och granis med flera höll på mot färjestad och frölunda har jag för mig. Men nu när man möter honom börjar man ledsna rejält. Visst han är säkert härlig att ha i sitt lag men det är en begränsad spelare som lever på att tjafsa.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5915}: Precis, har inte sett någonting men får känslan av att de kanske var lite nonchalanta och helt enkelt mötte ett lag som jobbade hårdare och ville mer.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Känns som det var väldigt svagt gjort av framförallt j18. Mer eller mindre överlägsna tidigare och förstärkta av j20 spelare. Men kanske är det som fäller dem lite också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Nä men han är fortfarande väldigt populär på twitter och bjuder en hel del på sig själv där.
Sen är det ingen nackdel med att spela i Frölunda heller då det nästan alltid är spelare från storstadslag som vinner de olika röstningstävlingarna.
Sen är det ingen nackdel med att spela i Frölunda heller då det nästan alltid är spelare från storstadslag som vinner de olika röstningstävlingarna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Ja kommer tyvärr ihåg simon väl.
Har inte med hockey att göra men han var väldigt duktig i fotboll också. Mötte huge en match och spelade själv mittback och han var anfallare.
Det enda dem gjorde var att slå långbollar på honom och han var både större och snabbare så han drog ifrån mig ganska lätt och gjorde typ 7-8 mål.. Felix var tydligen också med men det hade jag ingen aning om.
Har inte med hockey att göra men han var väldigt duktig i fotboll också. Mötte huge en match och spelade själv mittback och han var anfallare.
Det enda dem gjorde var att slå långbollar på honom och han var både större och snabbare så han drog ifrån mig ganska lätt och gjorde typ 7-8 mål.. Felix var tydligen också med men det hade jag ingen aning om.
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2017-02-18
Ser att assisterande i j18 heter Alexander Lindgren. Nån som vet om det är gamla spelaren?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tror Hånberg snarare är mer "människomotiverare" om man kan säga så. Sen själva hockeytaktiken får jag känslan av att han inte är superbra på. Dock går det inte att snacka bort hans tidigare framgångar med KHK och vita hästen. Men detta är bara min egna känsla.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
honken21: Känns som han kommer gå till ett lag där de vågar ge mer pengar till en spelare som i lugn och ro kan utvecklas. T.ex. Växjö där de typ har 70 miljarder vad det verkar så de bara kan ta in en superstjärna om det skulle gå knackigt. Annars tror jag på skellefteå, han är väl "fostrad" där och de har ju inte heller dåligt med pengar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro HK 2017-01-19
{7981}: är på riktigt rädd att bulan kommer skrämma iväg en massa juniorer. Han vägrar ju ge dem en rejäl chans. Nej istället ska fälth, pudas och zanetti mm få turas om att förstöra matcher
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Håller helt med, hittills har ju inte bulan gjort så mycker mer än bra höstsäsonger, Och playin i början då. Vill helst att han ska vara kvar men för att jag ska börja "gråta" om han lämnar vill jag se en bra vår också.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Håller jag helt med om. Men det enda jag menar är att jag tycker boqvist ska få samma chans att utvecklas som Lindblom fått. Därav blir han lite som hans ersättare dock kanske inte produktionsmässigt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bryn?s123: tycker det känns helt okej att ersätta Lindblom med boqvist. Har man en sån talang tycker jag han ska få en rejäl chans och utan att veta gissar jag på att Oskar är den billigaste. Nick tycker jag kanske man ska ta en lite mer "rutinerad" spelare. Kan ha fel men blir inte han sådär dyr till nästa säsong?
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Färjestad [2016-12-10]
Anders Berg: Eller så värvade de in den Thorell som passade bäst in på den spelartyp de sökte just då. Men visst verkar Erik farligare framåt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inkazar: Okej tycker han är grymt skum Kilström, har någon typ av vartannat år form. Året innan han kom till brynäs var han bra sen kass sen bra igen och nu är han ruggigt ojämn iår igen. Vet inte riktigt vad man ska tycka om honom.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rodrigo: Nä kanske är lite överkänslig när det gäller sånt där men jag gillar inte den typen av jämförelser :) Nu spelar det ju ingen roll men själv tycker jag att alla Top 6 spelare Brynäs har är bättre och då kommer en kedja som har mindre istid. Och han flyttade ju till Finland för att få en riktig chans och spela mycket. Men till sist ja jag tycker också Erik är en bättre spelare.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Nej, precis så jag köper uttagningen till 100%. Sen är jag långt ifrån säker på om jag tycker det är just ölund som skulle haft hans plats om han inte blivit uttagen.
Sen har jag uppfattat det som att han är en trevlig figur vid sidan av isen under tidigare turneringarna.
Sen har jag uppfattat det som att han är en trevlig figur vid sidan av isen under tidigare turneringarna.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesley: Personligen tycker jag nog Ölund är bättre just nu. Men samtidigt tycker jag Lööke har varit mycket bra i de tidigare JVM turneringarna då framförallt defensivt. Så kan förstå att han är uttagen trots att hans säsong i Allsvenskan inte varit superbra.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 3/12-2016
{7225}: Värdelös är den väll inte men personligen tycker jag den beror lite för mycket på vilket lag man spelar i
Brynäs IF > Sv: Brynäs vs Saik 1/12 2016
bradberry: Var där och jobbade men försökte titta lite extra på honom och jag tyckte han såg rätt bra ut när det gäller skridskoåkning som du säger.. Om man tittar på betyg så skulle jag säga en 3a.
Det enda jag hänger upp mig lite på är hans uppenbara passningar. Många som motståndarna kan bryta genom att sätta dit en klubba 10 minuter innan om jag ska ta i lite.
Det enda jag hänger upp mig lite på är hans uppenbara passningar. Många som motståndarna kan bryta genom att sätta dit en klubba 10 minuter innan om jag ska ta i lite.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: ja tror jag försöker "släppa" detta nu det blir som det blir men håller med dig om att det känns lite skumt. Sen om man ska hitta något som skulle kunna vara positivt så har ju BZ inte varit ute och dementerat som han ofta brukar göra.
Föregående · 8 · Nästa