Fakta om SWAT
Klubb
Länkar
Utloggad @ 2005-04-11 15:15
Status1. Nybörjare
Erfarenhet29 mars 2005
RegistreradMedlem
AnvändartypPresentation
jag är ny i stan...kan du visa mig vägen till din lägenhet?ska vi leka kurragömma? om du hittar mig så knu**ar vi...om du inte hittar mig så sitter jag i garderoben...
ALLRIGHT.
Skriv å fråga det ni vill veta =) Kraaam