Historik
Föregående · 18 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycker det känns som att båda har noll koll på allt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror mycket på Ölund. Mycket mer spelskicklig än Granström. Känns som det blir succé!
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jocke Eriksson har alltså sämst räddningsprocent i serien. Hade han verkligen varit löaningen på vår "målvakts-kris"?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71
Brynäsgubbe: Granström har varit inne på flest baklängesmål av alla spelare i SHl i år. Slump?
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7225}: Känner mig provocerad varje gång jag ser Sunken på blålinjen. Gillar honom men varför starta med Sunken i offensiv zon?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Sv: Silly season 2016-2017
ellis: De bästa spelarna tackar ja till första bästa klubbutan att överväga flera alternativ som dyker upp senare. Med den vetskapen borde BZ kunna ställa årets starkaste trupp på banan (efter Malmö och Rögle som blev klara för sillyn först).
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 20/2-16
70 Rodrigues: Har du statistik på det eller är det bara så du kommer ihåg det?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sitter och funderar på hur länge Ollas ska få en plats i andrakedjan. 8 poäng så här långt är alldeles för svagt. Sondre har t.ex. gjort 7 på ytterst knapp speltid.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäslegenden: Mycket skulle vara vunnet om hela kärnan ställer sig i mitten vid KK och hjälper till att mana på folk! Finns mycket potential. Gäller att vi tar till vara på den.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Chris11:
Rödin - Scott - Lindblom - känns given
Ollas - Vrána - Johnson - seriens bästa tvåvägskedja?
PoW - PaW - Mannberg - dumt att splittra?
Blomqvist - Enterfeldt - Olden - riktigt bra fjärdekedja. Kanske att man byter plats på Olden och Mannberg?
Så hade jag nog ställt upp till att börja med. Känns oerhört bra.
Rödin - Scott - Lindblom - känns given
Ollas - Vrána - Johnson - seriens bästa tvåvägskedja?
PoW - PaW - Mannberg - dumt att splittra?
Blomqvist - Enterfeldt - Olden - riktigt bra fjärdekedja. Kanske att man byter plats på Olden och Mannberg?
Så hade jag nog ställt upp till att börja med. Känns oerhört bra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Någon som har koll på hur Enterfeldt och Vrána tränar? Kör de solo fortfarande eller är någon med och kör med röd tröja(Enterfeldt framförallt?)?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda–Brynäs IF [2015–10–31]
Porseland har verkligen ökat! Är det ens samma spelare som förr? Första idag och andra/tredje mot MoDo har han varit bra.
+ 1
Föregående · 18 · Nästa