Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Helt och hållet överens
det kostar på att vara med storpojka
det kostar på att vara med storpojka
+ 1
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
steveroper: Måste vara dom här tänkarmössorna som uppfinnarjokinen tjatade om, han glömde å ta med sig dom til Helsinki
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Förr gick det bussar från alla möjliga håll och dessutom kunde folk kliva på vid vanliga hållplatser, nu är det nästan raka spåret
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Karlsson74: Tänk om Timrå IK också kunde bli sponsrad av staten med sisådär 60 millar
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Villervalla: Nu fick vi våran efterlängtade BOMB.
lite negativt kanske
lite negativt kanske
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Villervalla: Det var väl mot Ångermanland i TVpucken som smeknamnet kom till har jag för mig. Det går inte att stoppa Tåget
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Villervalla: Här snos ingenting, bilden får du ha kvar så mycket du vill ,men jag gillade Åke som fan ,stark som en oxe 💪
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
hockeyärnice: små knappar å tjockare finger kan ställa till en del oreda🙃
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: Gustafsson kan avsöuta karroären i sin moderklubb spm tacl för allt🙂
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: En rightare ist för Rattie som inte är sämre skulle vara kanon, å billigare måste ju finnas nånstans kan man tycka
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: När vi behövde Gustafsson ville han inte trots att Timrå var ett hett alternativ när han kom tillbaka till svedala som tidigare sagt, nä spela kvar i norrbotten så äre lugnt
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
{297}: ja den där Tyrvainen är fasiken fulare än Pikkarainen
+ 3
1 · Nästa
Hardgård är väl knappt bättre nu än när han blev örebroare, svårt att lära sig åka skridskor i den åldern