Historik
1 · Nästa
Mora IK > Sv: Leksand - Mora Löjdag 29/3
mattias - 74: samma här... skulle behöva ett gäng valium :P
Mora IK > Sv: Next Mission: Kvalserien.
horcoff: hehe...ja man skulle behövt vara med å sett lottningen!! Men leksingarna vill ju möta Mora för att kunna gå upp i ES. Hoppas att vi kan ge dom en riktig omgång :)
Mora IK > Sv: Next Mission: Kvalserien.
VI SKA INTE GRÄVA NER OSS TOTALT... DET ÄR BARA ATT SE FRAMÅT!!!!
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2008-03-08
ChriZt3r: Kan bli så men jag tror Mora klarar kvalet ;)
Mora IK > Sv: FÄRJESTAD-MIK
Superman : Din teori tycker jag låter riktigt bra!! Det borde vara dags för en vinst nu :)
Mora IK > Sv: FÄRJESTAD-MIK
Jo1: tuokko kan ju panga på ibland... men Huml,Hisey,Granström å skogs är i mina ögon några som skulle kunna få in pucken i PP.
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
65selander: Jag gnäller väl inte!! Är nervös bara :)
Mora IK > Sv: Modo - MIK (säsongens sista avsnitt?)
Mike Skinner: samma problem här :( Får lyssna på radion..
1 · Nästa