Historik
Föregående · 208 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
5 på Wallinder och Strömgren har noll... Wallinder lira inte förra matchen. Nu vet jag inte snacket men tror ingen av dem lirar hos oss, denna säsong. Skulle dock vara kul om både Strömgren och Niederbach kom
5 på Wallinder och Strömgren har noll... Wallinder lira inte förra matchen. Nu vet jag inte snacket men tror ingen av dem lirar hos oss, denna säsong. Skulle dock vara kul om både Strömgren och Niederbach kom
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Woods är jag rätt säker på att att han kommer komma igång, sen tror jag att vi kommer få in en forward till som får kampera med Woods/Vigge, bra att SHL får vara igång några matcher vilket säkert gör att några kommer vara sugna på att röra på sig. Angående MacM tror jag det t.o.m kan vara till fördel att han får varva igång med i 3, tyckte vi fick se en del bra mot Mora, känns som en bra konstellation med Modigs och Ohlsson.
Woods är jag rätt säker på att att han kommer komma igång, sen tror jag att vi kommer få in en forward till som får kampera med Woods/Vigge, bra att SHL får vara igång några matcher vilket säkert gör att några kommer vara sugna på att röra på sig. Angående MacM tror jag det t.o.m kan vara till fördel att han får varva igång med i 3, tyckte vi fick se en del bra mot Mora, känns som en bra konstellation med Modigs och Ohlsson.
+ 2
Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Skönt, Lang har han haft hjärnskakningar innan?
Skönt, Lang har han haft hjärnskakningar innan?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Det är bara LHC som sitter med 3 målvakter, Malmö har någon junior med i truppen. Hur det är lediga målvakter har jag ingen koll på.
Det är bara LHC som sitter med 3 målvakter, Malmö har någon junior med i truppen. Hur det är lediga målvakter har jag ingen koll på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ullmarks sista det blir väl 14/15? Tkr väl iofs att Hanses/Peters varit ok. Peters lite bättre än Hanses
Ullmarks sista det blir väl 14/15? Tkr väl iofs att Hanses/Peters varit ok. Peters lite bättre än Hanses
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Som jag förstår det påverkar inte utespelarelånen, men någon annan målvakt kan inte lånas.
Som jag förstår det påverkar inte utespelarelånen, men någon annan målvakt kan inte lånas.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Jag gissar att man förlänger lånet med Lundis
Jag gissar att man förlänger lånet med Lundis
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det kommer bli svårt att inte låta Vigge vara 1 center, vilket jag även tror gör att vi kommer få mer ut av MacM.
Det kommer bli svårt att inte låta Vigge vara 1 center, vilket jag även tror gör att vi kommer få mer ut av MacM.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
hompa90:
Apropå högerskytt, Niederbach fick 8 min i Frölunda.
Apropå högerskytt, Niederbach fick 8 min i Frölunda.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Blake:
Schremp gjorde knappt några poäng i början om jag inte minns fel, även den del svenska spelare som varit över är osynliga i början. Exv gjorde inte Emil Molin någon särskilt lycklig de 7-8 första omgångarna. En senare exempel är Aagaard som knappt producerade i början.
Schremp gjorde knappt några poäng i början om jag inte minns fel, även den del svenska spelare som varit över är osynliga i början. Exv gjorde inte Emil Molin någon särskilt lycklig de 7-8 första omgångarna. En senare exempel är Aagaard som knappt producerade i början.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
JoseGonzales:
Ja och det kan ju alla målvakter ha om det är rätt matche
Ja och det kan ju alla målvakter ha om det är rätt matche
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
JoseGonzales:
Hans stats är inte särkilt imponerande någonstans
Hans stats är inte särkilt imponerande någonstans
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Dundee:
Vigge har kortare startsträcka pga sina matcher i Tyskland förra säsongen, det kommer nog ta en 10-12 grundseriematcher för Woods/MacM innan det lossnar är min gissning. I övrigt tycker jag vi gör en bra match, men Björklöven har ett bra lag och får första målet. Vi är har ingen direkt medstuds för tillfället men rätt övertygad om att det kommer, ser gärna en offensiv forward till i laget.
Vigge har kortare startsträcka pga sina matcher i Tyskland förra säsongen, det kommer nog ta en 10-12 grundseriematcher för Woods/MacM innan det lossnar är min gissning. I övrigt tycker jag vi gör en bra match, men Björklöven har ett bra lag och får första målet. Vi är har ingen direkt medstuds för tillfället men rätt övertygad om att det kommer, ser gärna en offensiv forward till i laget.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Första året är knepigt, mindre pengar än alla andra osv. Men tycker han tagit in efter bästa förmåga Erik A och Alvarez är stabila, sen gäller det att Lodin/Rattie/Hanzl kan producera kan även Lööke lyfta sig så.
Första året är knepigt, mindre pengar än alla andra osv. Men tycker han tagit in efter bästa förmåga Erik A och Alvarez är stabila, sen gäller det att Lodin/Rattie/Hanzl kan producera kan även Lööke lyfta sig så.
+ 1
Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Högst sannolikt är ni ett topplag, svårt att säga var för ofta består toppen av flera lag som gör det väldigt bra och små saker avgår men skulle inte förvåna mig om ni slutar topp-4.
Högst sannolikt är ni ett topplag, svårt att säga var för ofta består toppen av flera lag som gör det väldigt bra och små saker avgår men skulle inte förvåna mig om ni slutar topp-4.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tror också mkt på Nordin om han kan fortsätta på den inslagna vägen, han har visat att han kan skapa lite lägen på egen hand. Tror han petar Max i fjärde som blir reserv i div 1
Tror också mkt på Nordin om han kan fortsätta på den inslagna vägen, han har visat att han kan skapa lite lägen på egen hand. Tror han petar Max i fjärde som blir reserv i div 1
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Ja man måste ha en som kan hålla i bollen mot de bästa, i princip har vi inte haft en sedan Thern/Schwarz kanske inte Schwarz men han höll väldigt hög nivå, men kanske Svanberg kan utvecklas till hög nivå. Kan diskuteras om Källström höll den nivån men tyckte inte riktigt han nådde ända fram.
Ja man måste ha en som kan hålla i bollen mot de bästa, i princip har vi inte haft en sedan Thern/Schwarz kanske inte Schwarz men han höll väldigt hög nivå, men kanske Svanberg kan utvecklas till hög nivå. Kan diskuteras om Källström höll den nivån men tyckte inte riktigt han nådde ända fram.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Jag minns att jag var mer förstående iaf 😚, men det här är bra. Många bra spelare, Isak Kulesevski är grymma på topp.
Jag minns att jag var mer förstående iaf 😚, men det här är bra. Många bra spelare, Isak Kulesevski är grymma på topp.
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Det är mig du snackar med nu och du skrev tror så det är lugnt 😉
Det är mig du snackar med nu och du skrev tror så det är lugnt 😉
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Huruvida det kommer vara överlägsna är kanske lite svårt att sia om men korrekt i övrigt, och ett rätt så välbyggt lag och etablerat lag i övrigt. Sen kan det oavsett vara knepigt att gå upp men de har gett sig de bästa möjligheterna.
Huruvida det kommer vara överlägsna är kanske lite svårt att sia om men korrekt i övrigt, och ett rätt så välbyggt lag och etablerat lag i övrigt. Sen kan det oavsett vara knepigt att gå upp men de har gett sig de bästa möjligheterna.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Confusius:
Verkar bli såhär
Woods - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson- Vigge - Lindewall/Nordin
Sylwander- Max - OP
Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Dahlroth- Folin
Skall bli spännande att se vad Nordin kan uträtta, och intressant vem som blir högerskytten om det nu kommer någon innan premiären.
Verkar bli såhär
Woods - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson- Vigge - Lindewall/Nordin
Sylwander- Max - OP
Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Dahlroth- Folin
Skall bli spännande att se vad Nordin kan uträtta, och intressant vem som blir högerskytten om det nu kommer någon innan premiären.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}:
Känslan efter 2 matcher är att Vigge är bäst av våra centrar. Har inget emot ett test, samtidigt gillar jag spridningen av eldkraft.
Känslan efter 2 matcher är att Vigge är bäst av våra centrar. Har inget emot ett test, samtidigt gillar jag spridningen av eldkraft.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Zup:
Tänker att
Aagaard- EJK - Svenningsson är en ”klar” kedja. Tror Modigs kan gå ner i 3 med Vigge och Ohlsson. Så Brodecki - MacM - Woods
Tänker att
Aagaard- EJK - Svenningsson är en ”klar” kedja. Tror Modigs kan gå ner i 3 med Vigge och Ohlsson. Så Brodecki - MacM - Woods
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{6870}:
Jepp han kommer verkligen till sin rätt. Vigge imponerar också.
Jepp han kommer verkligen till sin rätt. Vigge imponerar också.
+ 1
Föregående · 208 · Nästa



Grattis 🥳 till segern