Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 208 ·
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Grattis 🥳 till segern

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
5 på Wallinder och Strömgren har noll... Wallinder lira inte förra matchen. Nu vet jag inte snacket men tror ingen av dem lirar hos oss, denna säsong. Skulle dock vara kul om både Strömgren och Niederbach kom

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Niederbach speltid 6 min.....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Saleva:
Vem var drömvärvningen under hösten?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Jo håller med även allehanda hade 3 + där.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Woods är jag rätt säker på att att han kommer komma igång, sen tror jag att vi kommer få in en forward till som får kampera med Woods/Vigge, bra att SHL får vara igång några matcher vilket säkert gör att några kommer vara sugna på att röra på sig. Angående MacM tror jag det t.o.m kan vara till fördel att han får varva igång med i 3, tyckte vi fick se en del bra mot Mora, känns som en bra konstellation med Modigs och Ohlsson.

Café > Sv: Puffes frizon för god musik
Silly:
Visst är det här man kan vara lite nostalgisk! Beställde hem krigets vindar på dvd, grym serie.

Leksands IF > Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Skönt, Lang har han haft hjärnskakningar innan?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sven Tuta:
Stort grattis 🙌🏻🙌🏻🙌🏻

Fotboll > Sv: Vmkval
{8179}:
Ja den gillar jag skarpt!

Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
Ja man kan kombinera på rätt intressanta sätt med Slatte. Kulesevski bör kunna funka på många positioner vilket ger flexibilitet.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Det är bara LHC som sitter med 3 målvakter, Malmö har någon junior med i truppen. Hur det är lediga målvakter har jag ingen koll på.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Ullmarks sista det blir väl 14/15? Tkr väl iofs att Hanses/Peters varit ok. Peters lite bättre än Hanses

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Som jag förstår det påverkar inte utespelarelånen, men någon annan målvakt kan inte lånas.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:
Jag gissar att man förlänger lånet med Lundis

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Det kommer bli svårt att inte låta Vigge vara 1 center, vilket jag även tror gör att vi kommer få mer ut av MacM.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter:
Vi går mot en kanonsäsong!

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
hompa90:
Apropå högerskytt, Niederbach fick 8 min i Frölunda.

Fotboll > Sv: Vmkval
{8399}:
En grekisk tragedi, tyvärr. Forfarande ett bra utgångsläge dock allt i egna händer

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Blake:
Schremp gjorde knappt några poäng i början om jag inte minns fel, även den del svenska spelare som varit över är osynliga i början. Exv gjorde inte Emil Molin någon särskilt lycklig de 7-8 första omgångarna. En senare exempel är Aagaard som knappt producerade i början.

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
JoseGonzales:
Ja och det kan ju alla målvakter ha om det är rätt matche

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
JoseGonzales:
Hans stats är inte särkilt imponerande någonstans

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}:
Det är jag som är coach! 😀

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Dundee:
Vigge har kortare startsträcka pga sina matcher i Tyskland förra säsongen, det kommer nog ta en 10-12 grundseriematcher för Woods/MacM innan det lossnar är min gissning. I övrigt tycker jag vi gör en bra match, men Björklöven har ett bra lag och får första målet. Vi är har ingen direkt medstuds för tillfället men rätt övertygad om att det kommer, ser gärna en offensiv forward till i laget.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Första året är knepigt, mindre pengar än alla andra osv. Men tycker han tagit in efter bästa förmåga Erik A och Alvarez är stabila, sen gäller det att Lodin/Rattie/Hanzl kan producera kan även Lööke lyfta sig så.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
bengt88:
Emil W/Sebastian O/ Oscar P

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Högst sannolikt är ni ett topplag, svårt att säga var för ofta består toppen av flera lag som gör det väldigt bra och små saker avgår men skulle inte förvåna mig om ni slutar topp-4.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tror också mkt på Nordin om han kan fortsätta på den inslagna vägen, han har visat att han kan skapa lite lägen på egen hand. Tror han petar Max i fjärde som blir reserv i div 1

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:
Jo Adam är bra med människor på det sättet.

Leksands IF > Sv: Silly season
Alisandali:
Sänds er match idag någonstans

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Ja man måste ha en som kan hålla i bollen mot de bästa, i princip har vi inte haft en sedan Thern/Schwarz kanske inte Schwarz men han höll väldigt hög nivå, men kanske Svanberg kan utvecklas till hög nivå. Kan diskuteras om Källström höll den nivån men tyckte inte riktigt han nådde ända fram.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik:
Jag minns att jag var mer förstående iaf 😚, men det här är bra. Många bra spelare, Isak Kulesevski är grymma på topp.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Duktig på fel sida i PP

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Littleblau:
De behövs också i krig!

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Jalapeno:
Vad var skotten i perioden?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Det är mig du snackar med nu och du skrev tror så det är lugnt 😉

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mikenomad:
Huruvida det kommer vara överlägsna är kanske lite svårt att sia om men korrekt i övrigt, och ett rätt så välbyggt lag och etablerat lag i övrigt. Sen kan det oavsett vara knepigt att gå upp men de har gett sig de bästa möjligheterna.

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Confusius:
Verkar bli såhär

Woods - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson- Vigge - Lindewall/Nordin
Sylwander- Max - OP

Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Dahlroth- Folin

Skall bli spännande att se vad Nordin kan uträtta, och intressant vem som blir högerskytten om det nu kommer någon innan premiären.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Nej samma här 😀

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Det är grymt att du gör det!

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Hur sköter sig Kloos?
Är Rosen redo för a-laget?

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Frågan är höljd i dunkel!

MoDo Hockey > Sv: Silly season
puffe:
Jag man undrar om paprikachips ingår



MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}:
Känslan efter 2 matcher är att Vigge är bäst av våra centrar. Har inget emot ett test, samtidigt gillar jag spridningen av eldkraft.

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Zup:
Tänker att
Aagaard- EJK - Svenningsson är en ”klar” kedja. Tror Modigs kan gå ner i 3 med Vigge och Ohlsson. Så Brodecki - MacM - Woods

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
DrCox:
Än så länge roligare än 9-1....

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{6870}:
Jepp han kommer verkligen till sin rätt. Vigge imponerar också.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Verkar inte så inte nämnts något

· 208 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE