Historik
Föregående · 209 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Han gick specifikt in på hur roligt han hade under sin tid här i Övik men gänget, gissar att han umgicks mkt med 73 orna.
En anekdot med Foppa, de skulle spela paintball Foppa ville ha en utmaning så han och Foppa skulle spela mot de andra 10.
Han upplevde att 95/96 så hade vi haft en rejäl skrällchans om vi slagit Frölunda.
Vi klara oss kvar med nöd och näppe 94/95.
Sen en lång utläggning om den berömda semifinalen.
Bäcks hade tryckt på om att köpa em snajper 99.
Han gick specifikt in på hur roligt han hade under sin tid här i Övik men gänget, gissar att han umgicks mkt med 73 orna.
En anekdot med Foppa, de skulle spela paintball Foppa ville ha en utmaning så han och Foppa skulle spela mot de andra 10.
Han upplevde att 95/96 så hade vi haft en rejäl skrällchans om vi slagit Frölunda.
Vi klara oss kvar med nöd och näppe 94/95.
Sen en lång utläggning om den berömda semifinalen.
Bäcks hade tryckt på om att köpa em snajper 99.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Kan jag hålla med, och framförallt kul att det kommer in mer pengar till idrotten. Sen är vissa namn ”coolare” än andra men det är sekundärt! Tacka vet jag Kronfågel arena.
Kan jag hålla med, och framförallt kul att det kommer in mer pengar till idrotten. Sen är vissa namn ”coolare” än andra men det är sekundärt! Tacka vet jag Kronfågel arena.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Ja många roliga historier och ger dessutom intryck av att vara en bra kille.
Ja många roliga historier och ger dessutom intryck av att vara en bra kille.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Sen har jag för mig att iff iff skämdes när Swedbank fick problem med penningtvätt
Sen har jag för mig att iff iff skämdes när Swedbank fick problem med penningtvätt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Slaggaplexi:
Tänker någon form av nytt sponsoravtal
Tänker någon form av nytt sponsoravtal
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag tycker han har ”verktygen” och tror det kommer lösa sig vad säsongen lider. Förra säsongen gjorde han ett par riktigt bra matcher.
Jag tycker han har ”verktygen” och tror det kommer lösa sig vad säsongen lider. Förra säsongen gjorde han ett par riktigt bra matcher.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Såvida han inte är skadad tror jag det är boxen, tror han kan hamna i Björklöven så småningom Kentää gillar honom. Wahlberg var riktigt bra igår. Styf hade det lite tyngre.
Såvida han inte är skadad tror jag det är boxen, tror han kan hamna i Björklöven så småningom Kentää gillar honom. Wahlberg var riktigt bra igår. Styf hade det lite tyngre.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68:
Förtjänar definitivt uppmärksamhet 👏🏻👏🏻. Topp - 10 i NHL både vad det gäller vinster och matcher. Det är heller inte så många svenska målvakter som etablerat sig i NHL.
Förtjänar definitivt uppmärksamhet 👏🏻👏🏻. Topp - 10 i NHL både vad det gäller vinster och matcher. Det är heller inte så många svenska målvakter som etablerat sig i NHL.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
KB:
Skall bli intressant med OP kan nog producera rätt bra frågan är om det blir redan i år eller nästa.
Skall bli intressant med OP kan nog producera rätt bra frågan är om det blir redan i år eller nästa.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{9315}:
Kul, är väldigt spänd på hur det kommer att se ut.
Kul, är väldigt spänd på hur det kommer att se ut.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Lyssnar inte då mkt på dem men deras intervjuer av ledare är bra och känns relevanta.
Lyssnar inte då mkt på dem men deras intervjuer av ledare är bra och känns relevanta.
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}:
Jag gillar att man har någorlunda samma konstellationer över säsong, i regel sker det naturliga förändringar vare sig man vill eller inte.
Jag gillar att man har någorlunda samma konstellationer över säsong, i regel sker det naturliga förändringar vare sig man vill eller inte.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Synd på Palmqvist men förstår också att den långsiktiga tryggheten spelare roll här.
Synd på Palmqvist men förstår också att den långsiktiga tryggheten spelare roll här.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
P10Livgardet:
Jag tror det blir mindre sändningar från träningar framöver, om nu Karlin är en taktiker.
Jag tror det blir mindre sändningar från träningar framöver, om nu Karlin är en taktiker.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Exakt legendarisk serie, såg uppföljaren nyss för övrigt. Den var medioker
Exakt legendarisk serie, såg uppföljaren nyss för övrigt. Den var medioker
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan:
Vill också minnas att det var den 22 preliminärt
Vill också minnas att det var den 22 preliminärt
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Ja det stämmer vill minnas att man ser det som en kostnadsfråga sen vi gick ner i allsvenskan brukar vara en 7-9 matcher.
Ja det stämmer vill minnas att man ser det som en kostnadsfråga sen vi gick ner i allsvenskan brukar vara en 7-9 matcher.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Backparen enl allehanda
Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Styf - Folin
Lovric - Dahlroth
Viklund var inne och alternerade med Styf om jag förstod det.
Vi kan då gissa att Dahlroth är 7 back kanske.
Backparen enl allehanda
Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Styf - Folin
Lovric - Dahlroth
Viklund var inne och alternerade med Styf om jag förstod det.
Vi kan då gissa att Dahlroth är 7 back kanske.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Spock:
Ja beroende på hur Lindewall/Nordin sköter sig tror jag det kommer komma någon till, sköter duon sig väldigt bra tror jag det blir senare. Men det verkade på Gradin igår som att man fortfarande jagade en högerskytt
Ja beroende på hur Lindewall/Nordin sköter sig tror jag det kommer komma någon till, sköter duon sig väldigt bra tror jag det blir senare. Men det verkade på Gradin igår som att man fortfarande jagade en högerskytt
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Spock:
Nämndes att det var svenska spelare man sökte när man sökte högerskytt.
Jakob Forsbacka Karlsson verkar inte signerat nytt kontrakt än.
Även Petter E men där talar vi SHL utgår jag kallt ifrån.
Sen skall det blir intressant att se om Niederbach tar plats i FHC, är rätt säker på att han lockas av en topproll i allsvenskan annars.
Brodecki har även nämnts tidigare.
Nämndes att det var svenska spelare man sökte när man sökte högerskytt.
Jakob Forsbacka Karlsson verkar inte signerat nytt kontrakt än.
Även Petter E men där talar vi SHL utgår jag kallt ifrån.
Sen skall det blir intressant att se om Niederbach tar plats i FHC, är rätt säker på att han lockas av en topproll i allsvenskan annars.
Brodecki har även nämnts tidigare.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Utifrån gårdagens träning så är detta formationerna för tillfället
Nordin - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson - Vigge - Lindewall
Sylwander- Max - OP
Gissar att 4 linan är satt då, kommer det in någon ny så är det Lindewall som får röra på sig. Men är man 13 fw innebär det i regel rätt mkt speltid ändå
Utifrån gårdagens träning så är detta formationerna för tillfället
Nordin - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson - Vigge - Lindewall
Sylwander- Max - OP
Gissar att 4 linan är satt då, kommer det in någon ny så är det Lindewall som får röra på sig. Men är man 13 fw innebär det i regel rätt mkt speltid ändå
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Ja Widebro sa att man räknar med 2000 till att börja med
Ja Widebro sa att man räknar med 2000 till att börja med
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hockeyälskaren:
Ja och för er del är del totala antalet besökare på ett år nu drabbades väl knappt av pandemin ;)
Det är lugnt det var rätt kul!
Ja och för er del är del totala antalet besökare på ett år nu drabbades väl knappt av pandemin ;)
Det är lugnt det var rätt kul!
+ 6
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Vi fick med en målvakt bland 05 orna Melvin ”muren” Strahl
Vi fick med en målvakt bland 05 orna Melvin ”muren” Strahl
+ 5
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Tänker att man får dra slutsatser på den samlade information man kan dra fram, sen är det alltid trevligt med en mjuk framtoning. Men krävs expertkunskap för att uttala sig så kommer nog forumet dö ut rätt snabbt 😂
Tänker att man får dra slutsatser på den samlade information man kan dra fram, sen är det alltid trevligt med en mjuk framtoning. Men krävs expertkunskap för att uttala sig så kommer nog forumet dö ut rätt snabbt 😂
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Det är också en kille verkar växa över tid, om man ser på hans produktion i olika ligor
Det är också en kille verkar växa över tid, om man ser på hans produktion i olika ligor
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
För er som av någon anledning är intresserade av juridik.
För er som av någon anledning är intresserade av juridik.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
För de som vill lyssna på Johan F om träning och annat
För de som vill lyssna på Johan F om träning och annat
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jag har inget emot att ha OP högt, tycker han är en rätt smart spelare på banan och tror även att han har produktion i sig.
Jag har inget emot att ha OP högt, tycker han är en rätt smart spelare på banan och tror även att han har produktion i sig.
+ 3
Föregående · 209 · Nästa



Tror det blir så och att Nordin tar klivet ner bredvid Vigge/Ohlsson. Skall bli intressant att se om Nordin kan producera. Isåfall tror jag användare här som troode han skulle göra succé får rätt. Minns inte vem tyvärr.