Tarasov

24165 inlägg · 4299 besäkare

Historik

· 209 ·
MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
Zup:
Tror det blir så och att Nordin tar klivet ner bredvid Vigge/Ohlsson. Skall bli intressant att se om Nordin kan producera. Isåfall tror jag användare här som troode han skulle göra succé får rätt. Minns inte vem tyvärr.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Han gick specifikt in på hur roligt han hade under sin tid här i Övik men gänget, gissar att han umgicks mkt med 73 orna.

En anekdot med Foppa, de skulle spela paintball Foppa ville ha en utmaning så han och Foppa skulle spela mot de andra 10.

Han upplevde att 95/96 så hade vi haft en rejäl skrällchans om vi slagit Frölunda.

Vi klara oss kvar med nöd och näppe 94/95.

Sen en lång utläggning om den berömda semifinalen.

Bäcks hade tryckt på om att köpa em snajper 99.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Nej har inte sett något än så länge.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Kan jag hålla med, och framförallt kul att det kommer in mer pengar till idrotten. Sen är vissa namn ”coolare” än andra men det är sekundärt! Tacka vet jag Kronfågel arena.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8399}:
Ja många roliga historier och ger dessutom intryck av att vara en bra kille.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Tack för tipset

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Tack för tipset

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon:
Skott och rörelse

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Ja det låter bättre

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Sen har jag för mig att iff iff skämdes när Swedbank fick problem med penningtvätt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson:
Någon miljon iaf kanske mer.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Slaggaplexi:
Tänker någon form av nytt sponsoravtal

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
Jag tycker han har ”verktygen” och tror det kommer lösa sig vad säsongen lider. Förra säsongen gjorde han ett par riktigt bra matcher.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Såvida han inte är skadad tror jag det är boxen, tror han kan hamna i Björklöven så småningom Kentää gillar honom. Wahlberg var riktigt bra igår. Styf hade det lite tyngre.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bössa 68:
Förtjänar definitivt uppmärksamhet 👏🏻👏🏻. Topp - 10 i NHL både vad det gäller vinster och matcher. Det är heller inte så många svenska målvakter som etablerat sig i NHL.

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
KB:
Skall bli intressant med OP kan nog producera rätt bra frågan är om det blir redan i år eller nästa.

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{9315}:
Kul, är väldigt spänd på hur det kommer att se ut.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Lyssnar inte då mkt på dem men deras intervjuer av ledare är bra och känns relevanta.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Någon som vet hur de lite yngre forwardsen klarat sig?
Tänker Theo/Lindewall

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
MoDoNörden:
Gillar den här
Aktuell: Ny tilltänkt toppback i MoDo

MoDo Hockey > Sv: Försäsongsmatcher 2021
{5647}:
Jag gillar att man har någorlunda samma konstellationer över säsong, i regel sker det naturliga förändringar vare sig man vill eller inte.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Kanske har någon gammal tröja kvar

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Curre är och hälsar på ....

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JoseGonzales:
Synd på Palmqvist men förstår också att den långsiktiga tryggheten spelare roll här.


MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
P10Livgardet:
Jag tror det blir mindre sändningar från träningar framöver, om nu Karlin är en taktiker.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ogie Ogilthorpe:
Exakt legendarisk serie, såg uppföljaren nyss för övrigt. Den var medioker

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frontschwein:
Nära han kränger Mercedes

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foppatofflan:
Vill också minnas att det var den 22 preliminärt

Leksands IF > Sv: Silly season
Jalapeno:
Spelade Kloos?

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey:
Ja det stämmer vill minnas att man ser det som en kostnadsfråga sen vi gick ner i allsvenskan brukar vara en 7-9 matcher.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Backparen enl allehanda

Wahlberg- Näsen
Bernhardt- Hasa
Styf - Folin
Lovric - Dahlroth

Viklund var inne och alternerade med Styf om jag förstod det.

Vi kan då gissa att Dahlroth är 7 back kanske.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Jo Woods är säkerligen tänkt där

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Spock:
Ja beroende på hur Lindewall/Nordin sköter sig tror jag det kommer komma någon till, sköter duon sig väldigt bra tror jag det blir senare. Men det verkade på Gradin igår som att man fortfarande jagade en högerskytt

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Ja det är jag rätt säker på

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Spock:
Nämndes att det var svenska spelare man sökte när man sökte högerskytt.

Jakob Forsbacka Karlsson verkar inte signerat nytt kontrakt än.
Även Petter E men där talar vi SHL utgår jag kallt ifrån.
Sen skall det blir intressant att se om Niederbach tar plats i FHC, är rätt säker på att han lockas av en topproll i allsvenskan annars.
Brodecki har även nämnts tidigare.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Utifrån gårdagens träning så är detta formationerna för tillfället
Nordin - MacM - Modigs
Aagaard- EJK - Svenningsson
Ohlsson - Vigge - Lindewall
Sylwander- Max - OP

Gissar att 4 linan är satt då, kommer det in någon ny så är det Lindewall som får röra på sig. Men är man 13 fw innebär det i regel rätt mkt speltid ändå

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Ja Widebro sa att man räknar med 2000 till att börja med

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hockeyälskaren:
Ja och för er del är del totala antalet besökare på ett år nu drabbades väl knappt av pandemin ;)

Det är lugnt det var rätt kul!

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Padrone78:
Ja säkerligen läste bara snabbt på FHM

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Vi fick med en målvakt bland 05 orna Melvin ”muren” Strahl

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse:
Det är väl 300 för tillfället va? Så skulle utgå ifrån det. Sen beror det kanske på om man det blir ”pass” för att få gå in.


MoDo Hockey > Sv: Silly season
Monno:
Rätt bra handledare också.

MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Tänker att man får dra slutsatser på den samlade information man kan dra fram, sen är det alltid trevligt med en mjuk framtoning. Men krävs expertkunskap för att uttala sig så kommer nog forumet dö ut rätt snabbt 😂

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Vi håller en plats till Karlkvist ;)

MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Det är också en kille verkar växa över tid, om man ser på hans produktion i olika ligor

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
För er som av någon anledning är intresserade av juridik.

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
För de som vill lyssna på Johan F om träning och annat

MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bad_Brett:
Jag har inget emot att ha OP högt, tycker han är en rätt smart spelare på banan och tror även att han har produktion i sig.

· 209 ·
Om Tarasov
Hejar på: 0x20-modohockeylogosvg.png MoDo Hockey

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE