Historik
Föregående · 20 · Nästa
Tre Kronor > Sv: Sweden hockey games
Dags att blicka framåt :-)
Visst ja, OS först...
Men det är i alla fall dags att notera, planera, spara stålars till:
Tre Kronor spelar i säsongens fjärde Euro Hockey Tourturnering Sweden Hockey Games i Stockholm Globe Arena 26-29 april.
Visst ja, OS först...
Men det är i alla fall dags att notera, planera, spara stålars till:
Tre Kronor spelar i säsongens fjärde Euro Hockey Tourturnering Sweden Hockey Games i Stockholm Globe Arena 26-29 april.
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Får jag nån bonus ?, jag har en syrra som bor ovanpå nuvarande södra station !, det du.
Får jag nån bonus ?, jag har en syrra som bor ovanpå nuvarande södra station !, det du.
Timrå IK > Sv: Sista inlägget om varumärket Timrå IK
orion:
Byggsatströja...finns inte det i Hobex ?,
Man kan ju köpa en snygg T-paita och klistra en Timrå kommunlogga på den eller helt enkelt köpa en souvenirÖrntröja och klistra över kråkjäveln.
Timrå IK (med tallar) är dom bästa.
Byggsatströja...finns inte det i Hobex ?,
Man kan ju köpa en snygg T-paita och klistra en Timrå kommunlogga på den eller helt enkelt köpa en souvenirÖrntröja och klistra över kråkjäveln.
Timrå IK (med tallar) är dom bästa.
Café > Sv: Ödet Laurénabola
Metal Guru:
Jag gick upp 25kg på 1 år, men det var inte muskler :-).
Du har så rätt, man lär så länge man lever, såg att dom gjort en undersökning att kring 65 år har vi hög inlärningsförmåga, så det är aldrig för sent.
Jag gick upp 25kg på 1 år, men det var inte muskler :-).
Du har så rätt, man lär så länge man lever, såg att dom gjort en undersökning att kring 65 år har vi hög inlärningsförmåga, så det är aldrig för sent.
Café > Sv: Ödet Laurénabola
Swordster:
Du växte ju, så din pubertet var ju inte klar...en vältränad färdigväxt kille kan omöjligen gå upp 10 kg på ca 6månader som det ofta handlar om.
Du växte ju, så din pubertet var ju inte klar...en vältränad färdigväxt kille kan omöjligen gå upp 10 kg på ca 6månader som det ofta handlar om.
Café > Sv: Ödet Laurénabola
claesw:
Det är konstigt hur blåögd vi är i Sverige, Svenskar tros alltid vara ärliga och rena från doping, en yngling ska bli NHL-proffs, han behöver bara lägga på sej lite muskler...en sommar och höst senare har han gått upp 10kg muskler...Självklart går inte det på naturlig väg av en redan genomtränad person.
Det fuskas överallt, vi är inte bättre än andra.
Det är konstigt hur blåögd vi är i Sverige, Svenskar tros alltid vara ärliga och rena från doping, en yngling ska bli NHL-proffs, han behöver bara lägga på sej lite muskler...en sommar och höst senare har han gått upp 10kg muskler...Självklart går inte det på naturlig väg av en redan genomtränad person.
Det fuskas överallt, vi är inte bättre än andra.
Matchtips > Sv: Tippa sluttabell säsongen 05/06
1. Frölunda
2. HV 71
3. Färjestad
4. Linköping
5. Leksand
6. Timrå
7. MoDo
8. Djurgården
9. Mora
10 SSK
11. Luleå
12. Brynäs
2. HV 71
3. Färjestad
4. Linköping
5. Leksand
6. Timrå
7. MoDo
8. Djurgården
9. Mora
10 SSK
11. Luleå
12. Brynäs
Café > Sv: Favoritgrogg?
willysson:
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
Ähhh fan, jag har suttit här och funderat på vilken min favvogrogg är och jag kommer fram till att jag inte är nån groggare utan jag gillar Carlsberg Hof bäst av allt, jäklar vad sugen jag blev.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Pätr:
Tyvärr tycker jag det ser ut som tredje, fjärdekedjor alltihop...hoppas jag har fel...
Timrå IK är dom bästa.
Tyvärr tycker jag det ser ut som tredje, fjärdekedjor alltihop...hoppas jag har fel...
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Talla inte på våra tallar!
El Maco:
Till och med en klassisk logga....man blir lite avis, och den ska ingå i ordinarie supportersortimentet...
Ge oss en retrotröja anno 1966...
Timrå IK är dom bästa.
Till och med en klassisk logga....man blir lite avis, och den ska ingå i ordinarie supportersortimentet...
Ge oss en retrotröja anno 1966...
Timrå IK är dom bästa.
Matchtips > Sv: Elitserien 2005/2006 omg.1 :)
Timrå - Djurgården 4-2
Mora - Färjestad 4-2
HV71 - Södertälje 3-1
Brynäs - Leksand 3-2
Modo - Frölunda 2-2
Luleå - Linköping 4-2
Mora - Färjestad 4-2
HV71 - Södertälje 3-1
Brynäs - Leksand 3-2
Modo - Frölunda 2-2
Luleå - Linköping 4-2
Café > Sv: Hitta bilden!
The Fat Bastard:
Eftersom det här är rätt så tar jag mej friheten att önska.
Vi fortsätter på samma tema, jag vill se en bild på den gemytlige dansken som gjorde några gladporrisar på 70-talet.
Eftersom det här är rätt så tar jag mej friheten att önska.
Vi fortsätter på samma tema, jag vill se en bild på den gemytlige dansken som gjorde några gladporrisar på 70-talet.
Café > Sv: Hitta bilden!
El Maco:
Här är väl dom klassiska, fast visst är det kopior...
www.nostalgiacentral.com/images_movie/revengenerds_2.jpg
Här är väl dom klassiska, fast visst är det kopior...
www.nostalgiacentral.com/images_movie/revengenerds_2.jpg
Café > Sv: Hitta bilden!
87bth01:
Regnbågsränder på tröjan hade han dock, Benny Landin däremot brukar väl ha vita grejer på sej så jag ger mej.
Regnbågsränder på tröjan hade han dock, Benny Landin däremot brukar väl ha vita grejer på sej så jag ger mej.
Café > Sv: Hitta bilden!
87bth01:
Den här killen har välutvecklade tattarhängslen.
www.aftonbladet.se/nyheter/0109/25/beerladen.jpg
Den här killen har välutvecklade tattarhängslen.
www.aftonbladet.se/nyheter/0109/25/beerladen.jpg
Timrå IK > Sv: Corey Hirsch till Malmö
Skarin:
DeRouville, En pinsam värvning säger du.
Första matcherna var han lysande tycker jag, men inställningen till jobbet var inte det rätta utan "fritiden" var viktigare för Philip så jag tror helt enkelt han tappade fokus.
Timrå IK är dom bästa.
DeRouville, En pinsam värvning säger du.
Första matcherna var han lysande tycker jag, men inställningen till jobbet var inte det rätta utan "fritiden" var viktigare för Philip så jag tror helt enkelt han tappade fokus.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
ståpäls:
Visst, vi kan köra allt enligt alla regler och paragrafer...men nu är det klart, grattis Malmoe ni har en skaplig allsvensk målvakt dårå.
Länge sedan man såg nån humor och glädje på Timrås hockeysnacksida.
Timrå IK är dom bästa.
Visst, vi kan köra allt enligt alla regler och paragrafer...men nu är det klart, grattis Malmoe ni har en skaplig allsvensk målvakt dårå.
Länge sedan man såg nån humor och glädje på Timrås hockeysnacksida.
Timrå IK är dom bästa.
Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes:
Lirar du Gitarr !!!.
Visst en äkta Hagström, hörde att dom skulle återuppstå, jag tror dom la ner tillverkningen i slutet av 70-talet
Lirar du Gitarr !!!.
Visst en äkta Hagström, hörde att dom skulle återuppstå, jag tror dom la ner tillverkningen i slutet av 70-talet
IF Sundsvall Hockey > Sv: Nyförvärv
Dream Team:
Som du vet så smäller det högre för ett förvärv om han har chansen att få visa upp sej i Timrå, Samarbete är enda lösningen...
Sundsvall behöver bra allsvenska spelare och det kan Timrå låna ut, överlåta till Sundsvall.
Det är så enkelt.
Visst, lagkänsla, klubbidentitet...
Som du vet så smäller det högre för ett förvärv om han har chansen att få visa upp sej i Timrå, Samarbete är enda lösningen...
Sundsvall behöver bra allsvenska spelare och det kan Timrå låna ut, överlåta till Sundsvall.
Det är så enkelt.
Visst, lagkänsla, klubbidentitet...
Timrå IK > Sv: Fredric Mannström till Mörrum
JimmyH:
Åsså dessa Timrå/Brynäsare
Janne Kock, Anders Dahlin...
Åsså dessa Timrå/Brynäsare
Janne Kock, Anders Dahlin...
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Laken:
Visst. 2 orutinerade, det går ju inte, Det är ju på modet att rulla på 7, så...
Visst. 2 orutinerade, det går ju inte, Det är ju på modet att rulla på 7, så...
Timrå IK > Sv: Silly Season 05/06
Laken:
MÅLVAKTER:
Mika Oksa
Johan Asplund
-------------------------------------------------------------------------------
FÖRSTA FEMMAN:
Sanny Lindström - Teemu Aalto
Mattias Wennerberg - Fredrik Warg - Niklas Nordgren
-------------------------------------------------------------------------------
ANDRA FEMMAN:
Kalle Koskinen - Johan Svedberg
Magnus Nilsson - Frans Nielsen - Janne Laakkonen
-------------------------------------------------------------------------------
TREDJE FEMMAN:
Pär Styf - Mats Hansson
Robert Carlsson - Peter Regin - Kent Manderville
-------------------------------------------------------------------------------
FJÄRDE FEMMAN:
Eric Moe - Anton Strålman
Christian Söderström - Kristian Gahn - Per Hallin
-------------------------------------------------------------------------------
MÅLVAKTER:
Mika Oksa
Johan Asplund
-------------------------------------------------------------------------------
FÖRSTA FEMMAN:
Sanny Lindström - Teemu Aalto
Mattias Wennerberg - Fredrik Warg - Niklas Nordgren
-------------------------------------------------------------------------------
ANDRA FEMMAN:
Kalle Koskinen - Johan Svedberg
Magnus Nilsson - Frans Nielsen - Janne Laakkonen
-------------------------------------------------------------------------------
TREDJE FEMMAN:
Pär Styf - Mats Hansson
Robert Carlsson - Peter Regin - Kent Manderville
-------------------------------------------------------------------------------
FJÄRDE FEMMAN:
Eric Moe - Anton Strålman
Christian Söderström - Kristian Gahn - Per Hallin
-------------------------------------------------------------------------------
Café > Sv: Hitta bilden!
Sannes:
Rätt
Den trevlige john Ballard var den andre. Din tur och god natt på er.
Rätt
Den trevlige john Ballard var den andre. Din tur och god natt på er.
Café > Sv: Hitta bilden!
Salle:
Du är för vänlig.
Jag tar nåt enkelt, varför inte en bild på kvällens schlagervinnare.
Du är för vänlig.
Jag tar nåt enkelt, varför inte en bild på kvällens schlagervinnare.
Föregående · 20 · Nästa
www.bursahotels.net/bursa/images/bursa/iskender02.jpg