Historik
Föregående · 19 · Nästa
Timrå IK > Sv: Matchtråd Alfredshem - TIK
Per HApps:
Dom drar väl igång nåt livets ord eller nåt i hallen :-)
Dom drar väl igång nåt livets ord eller nåt i hallen :-)
Timrå IK > Sv: Matchtråd Alfredshem - TIK
Hardy Bacardy:
Jag begär inte så mycket av dom där skenheliga kyrkliga, men av dej, Hardy Bacardy du borde tåla...
Jag begär inte så mycket av dom där skenheliga kyrkliga, men av dej, Hardy Bacardy du borde tåla...
Timrå IK > Sv: Matchtråd Alfredshem - TIK
Hardy Bacardy:
Du är inte snäll! ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Du är inte snäll! ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
orion:
Du borde veta bättre, världspoliserna kan man inte påverka, det är det mest hjärntvättade folket på jorden...
Vill man ha bråk ska man börja i Timrå :-)
Timrå IK är dom bästa.
Du borde veta bättre, världspoliserna kan man inte påverka, det är det mest hjärntvättade folket på jorden...
Vill man ha bråk ska man börja i Timrå :-)
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Mejl till Aftonbladet
Rent allmänt så tycker jag att det är mycket ovårdat spel i ES det vimlar av fasthållningar, klubbvevningar och våldsamma tacklingar, det spelar ingen roll vilka lag man kollar på. Det är dock domarnas bedömningar som gäller och dom fattar beslut snabbt, ibland blir det fel, vi TV-tittare och läktarproffs kan gapa efter sedda repriser.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Ångestfyllda kommentarer
Hardy Bacardy:
Din gamle pajas, varför inte croma släden och peta dit en recarostol när du ändå är igång, det får säkert brudarna på fall.
Turbo?, har du nån sån?.
Timrå IK är dom bästa.
Din gamle pajas, varför inte croma släden och peta dit en recarostol när du ändå är igång, det får säkert brudarna på fall.
Turbo?, har du nån sån?.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Bara fjantigt eller coolt?
friskan:
Jag gillar: SA SA SA, BRA BRA BRA, TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ ! ;-)
Jag gillar: SA SA SA, BRA BRA BRA, TIMRÅ TIMRÅ TIMRÅ ! ;-)
Timrå IK > Sv: Bara fjantigt eller coolt?
Ann:
Dyslektiker är normalbegåvade människor, som bara har svårigheter med att läsa och stava. En del av dem är till och med välbegåvade. Ofta har dyslektiker andra områden som de är duktiga på. Därför finns det många dyslektiska arkitekter, kockar, mekaniker och datortekniker.
Timrå IK är dom bästa.
Dyslektiker är normalbegåvade människor, som bara har svårigheter med att läsa och stava. En del av dem är till och med välbegåvade. Ofta har dyslektiker andra områden som de är duktiga på. Därför finns det många dyslektiska arkitekter, kockar, mekaniker och datortekniker.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: :: Positiva Timrå ::
Kerstin_k:
Vi har för många "lätta" forvards, tycker jag allså, vi behöver dom som tar tag i spelet. Laakonen ser trött ut.
Timrå IK är dom bästa.
Vi har för många "lätta" forvards, tycker jag allså, vi behöver dom som tar tag i spelet. Laakonen ser trött ut.
Timrå IK är dom bästa.
IF Sundsvall Hockey > Sv: Distriktet
orion:
Nääää orion, vi Leasar in nya hjältar från ett Rödvitt land och klarar kvalserien med glans...
Synd att vi inte samarbetar bättre i distriktet.
Nääää orion, vi Leasar in nya hjältar från ett Rödvitt land och klarar kvalserien med glans...
Synd att vi inte samarbetar bättre i distriktet.
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-09-29
Laken:
Vi får hoppas på Manderville, men jag tycker det ser lite klent ut. Det lär bli värvningar framöver kvalserien. ;-)
Vi får hoppas på Manderville, men jag tycker det ser lite klent ut. Det lär bli värvningar framöver kvalserien. ;-)
Timrå IK > Sv: LHC - Timrå IK 2005-09-29
Laken:
Även tyngd saknas, viljan finns där men det ser lite klent ut, danskarna var inte bra i dag även Koskinen såg seeg ut.
Sämpa Tirmå.
Timrå IK är dom bästa.
Även tyngd saknas, viljan finns där men det ser lite klent ut, danskarna var inte bra i dag även Koskinen såg seeg ut.
Sämpa Tirmå.
Timrå IK är dom bästa.
IF Sundsvall Hockey > Sv: Händelse i lördags ute på stan.
orion:
Jag och mina söner + några av deras kompisar var på ett derby för några år sen (kanske SCA-cupen), efter matchen (som Timrå vann stort) så gick vi till parkeringen , där höll poliser på att omhändeta en mycket bråkig, full, arg och besviken Sundsvallsfan.
Jag kunde inte motstå denna straffspark så jag sa till grabbarna: -Där ser ni hur det går om man hejar på Sundsvall...Behöver jag påpeka att alla grabbarna nu är mycket trogna Timråfans.
Jag och mina söner + några av deras kompisar var på ett derby för några år sen (kanske SCA-cupen), efter matchen (som Timrå vann stort) så gick vi till parkeringen , där höll poliser på att omhändeta en mycket bråkig, full, arg och besviken Sundsvallsfan.
Jag kunde inte motstå denna straffspark så jag sa till grabbarna: -Där ser ni hur det går om man hejar på Sundsvall...Behöver jag påpeka att alla grabbarna nu är mycket trogna Timråfans.
Timrå IK > Sv: Hejarklacksledare
orion:
Var på hockeyresa 1978 till Södertelje (viktig match), då hade vi en klackledare som fyllsomnade vid sarjen...det var tider det. ;-)
Timrå IK är dom bästa.
Var på hockeyresa 1978 till Södertelje (viktig match), då hade vi en klackledare som fyllsomnade vid sarjen...det var tider det. ;-)
Timrå IK är dom bästa.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur kommer det sej att man på MoDo´s Hockeysnacksida får:
1. Använda humor
2. Använda sjuk humor
3. Skoja med varandra med glimten i ögat
4. Anspela på sex
5. Ha trevligt, och då menar jag inte precis i hockeytermer.
Fast gör man detsamma på Timrå IK´s Hockeysnacksida blir man raderad av MoDDRatorena ??? är det inte samma regler och tollerans i alla Hockeysnacksidor ?.
/Förvirrad
1. Använda humor
2. Använda sjuk humor
3. Skoja med varandra med glimten i ögat
4. Anspela på sex
5. Ha trevligt, och då menar jag inte precis i hockeytermer.
Fast gör man detsamma på Timrå IK´s Hockeysnacksida blir man raderad av MoDDRatorena ??? är det inte samma regler och tollerans i alla Hockeysnacksidor ?.
/Förvirrad
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK SCA-cupen 2005-09-10
miiike66:
Det här är en seriös inläggssida där djupa analytiker går igenom matcher på ett hockeykunnigt sätt.
Jag är snäll, Orion är snäll, Nu är du dum !.
Timrå IK är dom bästa.
Det här är en seriös inläggssida där djupa analytiker går igenom matcher på ett hockeykunnigt sätt.
Jag är snäll, Orion är snäll, Nu är du dum !.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK SCA-cupen 2005-09-10
orion:
Det finns väl en klick riktiga supporters sedan vill många sola sej i glansen ;-), för att vika ner sej när det går tungt.
Timrå IK är dom bästa.
Det finns väl en klick riktiga supporters sedan vill många sola sej i glansen ;-), för att vika ner sej när det går tungt.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Krykov på väg tillbaka?
MixMasterMike:
Hög nivå nu, typ min pappa är starkare än din pappa...Det kommer nog nån finfin rightare snart...
Timrå IK är dom bästa.
Hög nivå nu, typ min pappa är starkare än din pappa...Det kommer nog nån finfin rightare snart...
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Krykov på väg tillbaka?
friskan:
Z har väl inte tackat för sej ?, NHL eller Timrå...dörren står ALLTID öppen.
Z har väl inte tackat för sej ?, NHL eller Timrå...dörren står ALLTID öppen.
Timrå IK > Sv: Krykov på väg tillbaka?
KFUS_Timrå:
Personligen tycker jag att det är lite klent att ta hit någon som redan tackat för sej, varför inte kolla upp rejekten från NHL...
Är det något dom kan Kanadensarna är det att få fram målskyttar, killar som krigar framför mål och det behöver vi.
Timrå IK är dom bästa.
Personligen tycker jag att det är lite klent att ta hit någon som redan tackat för sej, varför inte kolla upp rejekten från NHL...
Är det något dom kan Kanadensarna är det att få fram målskyttar, killar som krigar framför mål och det behöver vi.
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Mästarcupen i Norrtälje
Kerstin_k:
Nu när NHL-lagen handlat klart och transferfönstret stänger finns det ju några skapliga centrar över, det är bara att vänta och se vad som dyker upp.
Timrå IK är dom bästa.
Nu när NHL-lagen handlat klart och transferfönstret stänger finns det ju några skapliga centrar över, det är bara att vänta och se vad som dyker upp.
Timrå IK är dom bästa.
Café > Sv: Hitta bilden!
knaskamilla:
OJ OJ OJ, den andra bilden...Jag kanske tänker om, men ack nej min favvo # 5 är en annan.
OJ OJ OJ, den andra bilden...Jag kanske tänker om, men ack nej min favvo # 5 är en annan.
Café > Sv: Hitta bilden!
AD:
En gävlebo som inte har Börje som sin favvo #21 !!!???.
Då vill jag se en bild på min favvo #5
En gävlebo som inte har Börje som sin favvo #21 !!!???.
Då vill jag se en bild på min favvo #5
Café > Sv: Hitta bilden!
Frisco:
Sitter och trånar efter ett "slagskepp" från slutet av 60-talet, jag vill se en snygg Cadillac från just den tidsperioden.
Sitter och trånar efter ett "slagskepp" från slutet av 60-talet, jag vill se en snygg Cadillac från just den tidsperioden.
Café > Sv: Hitta bilden!
Alisandali:
Tackar.
Då vill jag se en bild från då ordningsmakten i Sverige drog omkring i sportbil, en bild på bilen alltså.
Wrooooom...
Tackar.
Då vill jag se en bild från då ordningsmakten i Sverige drog omkring i sportbil, en bild på bilen alltså.
Wrooooom...
Brynäs IF > Sv: NHL Back till Brynäs
Db_04:
Grattis till nyförvärvet Anders Eriksson, nu blir det nog guld till Gävle.
Grattis till nyförvärvet Anders Eriksson, nu blir det nog guld till Gävle.
Timrå IK > Sv: Dagens höjdpunkt
orion:
Man behöver inte supa för att känna sej bakfull på en färja, fast ska man palla med att vara i en husvagn bör man vara packad.
Earnie Eagle:
Ska med Birker Jarl på kryssning med mina yngsta kids, vilken höjdare, har hört att pansionärerna lever rövare där, har du testat det ?
Timrå IK är dom bästa.
Man behöver inte supa för att känna sej bakfull på en färja, fast ska man palla med att vara i en husvagn bör man vara packad.
Earnie Eagle:
Ska med Birker Jarl på kryssning med mina yngsta kids, vilken höjdare, har hört att pansionärerna lever rövare där, har du testat det ?
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: Dagens höjdpunkt
ernie eagle:
Själv så har jag åkt alla färjor från Sundsvall från ca 1965 till det bittra slutet.
Kaptenen var bäst, Välkommen till Vaaaasapåtarna.
Själv så har jag åkt alla färjor från Sundsvall från ca 1965 till det bittra slutet.
Kaptenen var bäst, Välkommen till Vaaaasapåtarna.
Timrå IK > Sv: Dagens höjdpunkt
ernie eagle:
Gurka är gott...
Tänkte på Vasa King som senare blev mer känd under namnet Estonia...Skit i kryssning, man ska ha husvagn.
Gurka är gott...
Tänkte på Vasa King som senare blev mer känd under namnet Estonia...Skit i kryssning, man ska ha husvagn.
Café > Sv: Hitta bilden!
65selander:
Jo.
Jag har en nästan färdigskruvad NSU Lux på baksidan huset, hur ska den se ut när den är klar ?.
Jo.
Jag har en nästan färdigskruvad NSU Lux på baksidan huset, hur ska den se ut när den är klar ?.
Föregående · 19 · Nästa
Folk orkar inte jämt.
Lite pengar i börsen, matchen sänds på TV och jag har hört att Nolby Hockey har årsmöte. ;-)
Timrå Ik är dom bästa.