Historik
Föregående · 8 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Tre poäng och bortavinst, KANON!
Men spelet var inte det bästa och vår nya "stjärna" rosade inte marknaden.
Mycket dräll med pucken som vanligt och det var tur att inte Luleå var taggade idag, men tre pinnar är tre pinnar.
En ny måstematch på lördag och ännu en ny vänsterforvard, Martin Sonnenberg som ska visa upp sej. Nate DiCasmirro får nog lämna när praotiden gått ut.
Men spelet var inte det bästa och vår nya "stjärna" rosade inte marknaden.
Mycket dräll med pucken som vanligt och det var tur att inte Luleå var taggade idag, men tre pinnar är tre pinnar.
En ny måstematch på lördag och ännu en ny vänsterforvard, Martin Sonnenberg som ska visa upp sej. Nate DiCasmirro får nog lämna när praotiden gått ut.
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Blizzard:
tyvärr så är jag inte imponerad, det saknas en riktig förstacenter och ingen av dom nya är några snipers.
tyvärr så är jag inte imponerad, det saknas en riktig förstacenter och ingen av dom nya är några snipers.
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
jens_88:
Tånk när han tog in pucken och väntade på det klockrena passet som oftast kom precis. Vilken kung!
Tånk när han tog in pucken och väntade på det klockrena passet som oftast kom precis. Vilken kung!
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
Per HApps:
Det jäkligaste av allt är att många av oss såg redan på försäsongen att det saknades en Center och att det såg klent ut på backsidan. Det har funnits chanser att värva men...
Det jäkligaste av allt är att många av oss såg redan på försäsongen att det saknades en Center och att det såg klent ut på backsidan. Det har funnits chanser att värva men...
Timrå IK > Sv: Nu händer det saker
En halvtaskig reservmålis och ytterligare en Kanadensisk vänsterforvard med utgående datum. :) Lysande!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En Timrå IK-tröja är värd många kronor, stötta laget så kanske dom har råd med en klasscenter!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
"The Heart Of Hockey" är en belastning just nu, svårt att leva upp till.
"The Heart Of Hockey" är en belastning just nu, svårt att leva upp till.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Building the future, Silly Season 08-09
Lumber Jack:
Det påminner om en Modomålis från början av 80-talet. Har han kollat synen? :)
Det påminner om en Modomålis från början av 80-talet. Har han kollat synen? :)
Timrå IK > Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Har han rätt inställning kan det bli en bra förstärkning, sen beror det ju på hur pass bra tränad han är såklart.
Hoppas!
Men vi behöver en back och en center.
Timrå IK är dom bästa.
Hoppas!
Men vi behöver en back och en center.
Timrå IK är dom bästa.
MoDo Hockey > Sv: Länsderby - del 1 av 3 , i Januari-09
shinzawai:
Jag har aldrig hört Modoklacken skrika HATA TIMRÅ!...:-)))))
Timråsupportrar är dumma! rent av elaka!
Jag har aldrig hört Modoklacken skrika HATA TIMRÅ!...:-)))))
Timråsupportrar är dumma! rent av elaka!
Juniorhockey > Sv: JVM På TV
Grattis Canada, Sverige kom inte upp i normal standard, grabbarna måste hem och öva PP, Man måste beundra Canadensarnas anfallsspel och PP, kanon!
Nästa år då Järnspikar!
Nästa år då Järnspikar!
Timrå IK > Sv: Agera i stället för att reagera
250kg kärlek:
En dålig ledning skapar ett dåligt lag.
Magin är borta och viljan att förändra finns inte.
Vi har ingen ledare som kan ta tag i laget och vända trenden, inga nyförverv kan lyfta laget efter som ledningen inte verkar kunna värva.
Som supporten känner man sej uppgiven över ledningens flathet.
Timrå IK är dom bästa - även i Allsvenskan
En dålig ledning skapar ett dåligt lag.
Magin är borta och viljan att förändra finns inte.
Vi har ingen ledare som kan ta tag i laget och vända trenden, inga nyförverv kan lyfta laget efter som ledningen inte verkar kunna värva.
Som supporten känner man sej uppgiven över ledningens flathet.
Timrå IK är dom bästa - även i Allsvenskan
Timrå IK > Sv: Konstruktiva förslag!
Det finns inga genvägar nu längre, KÖP!!!
Back och Center av klass.
Det här ÄR den enda lösningen.
Back och Center av klass.
Det här ÄR den enda lösningen.
MoDo Hockey > Sv: Squadra Toro HVseosso VS The Cardiac Arrests, 30/12-08
knaskamilla:
Har Westerlind varit i Gävle nyligt? han har tändare! :)
Har Westerlind varit i Gävle nyligt? han har tändare! :)
Timrå IK > Sv: Happy new year!
Johnny Hazard:
Aha, det är DET du försöker skriva...Grattis lillgubben.
Aha, det är DET du försöker skriva...Grattis lillgubben.
Nolby Hockey > Sv: Is på Löta!
Dunc:
Mike66 fylllde år på självaste nyårsafton och är nu en gammal och trött man.
Mike66 fylllde år på självaste nyårsafton och är nu en gammal och trött man.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gott Nytt År alla Modovänner, jag älskar att hata er. :)
/Håckla
/Håckla
Timrå IK > Sv: Happy new year!
Gott Nytt År på er och hoppas att ett under sker 2009 så att klubbledningen får fingrarna ur och värvar en klasscenter och en tuff defensiv back så vi blir kvar i eliten.
Timrå IK > Sv: Silly Season 09/10
Ambroo:
Det löser sej, vi behöver inte bekymra oss, i allsvenskan kan vi inte kosta på oss stjärnor som Mika, föreningen borde satsa nu i stället så vi blir kvar.
Det löser sej, vi behöver inte bekymra oss, i allsvenskan kan vi inte kosta på oss stjärnor som Mika, föreningen borde satsa nu i stället så vi blir kvar.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
Det fattas tyngd i Timrå.
En spelskicklig förstecenter och en Sannytyp på backen...och som jag tycker kan vara två Kanadensare med rätt krigarattityd.
VÅGA VÄGRA KVALSERIEN, VÄRVA!
Det fattas tyngd i Timrå.
En spelskicklig förstecenter och en Sannytyp på backen...och som jag tycker kan vara två Kanadensare med rätt krigarattityd.
VÅGA VÄGRA KVALSERIEN, VÄRVA!
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2008-12-26
Johnny Hazard:
I dag är vi glada och backen vi har duger, i morgon när huvudet värker vill vi ha bättre backar igen.
God fortsättning.
I dag är vi glada och backen vi har duger, i morgon när huvudet värker vill vi ha bättre backar igen.
God fortsättning.
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Det här forumet har blivit en stendöd sida efter som laget är stedött, Backsidan är USEL, inte en tacklande back av rang och vi behöver en playmaker...men inget händer.
Då tar vi en bulla till...
Då tar vi en bulla till...
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde:
Det är det som är fördelen med att bo i lägenhet.
Jag lider med dej, har själv bott vid en landsväg i hela mit liv och sett plogbilar komma och gå...
Det är det som är fördelen med att bo i lägenhet.
Jag lider med dej, har själv bott vid en landsväg i hela mit liv och sett plogbilar komma och gå...
Timrå IK > Sv: Tom Wandell
Uno Gordon:
Va?, har Nubben gjort dåliga värvningar?, blev inte han gudaförklarad! :-)
Så försiktigt som Timrå värvar är det väl ingen risk? eller?
Va?, har Nubben gjort dåliga värvningar?, blev inte han gudaförklarad! :-)
Så försiktigt som Timrå värvar är det väl ingen risk? eller?
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
I morgon vaknar vi upp med den glada nyheten att Timrå värvat backar!!!!
Eller att Styf är på gång...
Eller att Styf är på gång...
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Varför händer inget?
Vill ledningen varva ner i Allsvenskan?
Värva nu!
Timrå IK är dom bästa.
Vill ledningen varva ner i Allsvenskan?
Värva nu!
Timrå IK är dom bästa.
Timrå IK > Sv: ES dumsnålaste och mest handlingsförlamade klubbledning
Värva NU!
Tabellen ljuger inte.
Vad väntar vi på?
Laget måste värva minst en, helst två rutinerad, tuff back dessutom en spelskicklig förstacenter.
Tabellen ljuger inte.
Vad väntar vi på?
Laget måste värva minst en, helst två rutinerad, tuff back dessutom en spelskicklig förstacenter.
Föregående · 8 · Nästa
Wandell är en drällputte. :)
Vi behöver en center...