Historik
Föregående · 31 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Petterson-Lander-Walli hade man ju hellre sett…
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
{297}:
Klart det är skillnad, det måste väl även du fatta. En jänkare mot en medelpading.
Klart det är skillnad, det måste väl även du fatta. En jänkare mot en medelpading.
+ 11
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
{297}:
Dahlén gör sin första säsong i SHL. Klart det kan ta lite längre tid för vissa att acklimatisera sig. Bara för att man spelat en säsong i NHL så behöver det inte betyda att man ska dominera SHL direkt. Dahlén har gjort en helt fullgod rookiesäsong i SHL. Även om han liksom laget har visat upp en för låg lägstanivå emellanåt.
Dahlén gör sin första säsong i SHL. Klart det kan ta lite längre tid för vissa att acklimatisera sig. Bara för att man spelat en säsong i NHL så behöver det inte betyda att man ska dominera SHL direkt. Dahlén har gjort en helt fullgod rookiesäsong i SHL. Även om han liksom laget har visat upp en för låg lägstanivå emellanåt.
+ 12
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
{9233}:
Den där Bernhardt kan ni behålla. Har väl aldrig levererat på någon hög nivå.
Den där Bernhardt kan ni behålla. Har väl aldrig levererat på någon hög nivå.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
Tråkigt när vi haft 6:e platsen så länge men säsongen är ju 52 matcher inte 42…
+ 3
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
Det galna är ju att vi är tvåa (!) i ligan på bortaplan, ändå finns risken nu att vi kan missa slutspelet.
Kanske Ante ska byta taktik på hemmaplan. Köra Old time Timråhockey hemma och fortsatt spela tight på bortaplan.
Kanske Ante ska byta taktik på hemmaplan. Köra Old time Timråhockey hemma och fortsatt spela tight på bortaplan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
Det jag ställer mig tvekande till är varför vi inte verkar ha en växel av ”tuta och kör”-hockey. Som nu när vi ligger under måste man kunna få spelare som Dahlén och Pettersson att släppa loss och chansa lite.
Men tyvärr har Ante enbart lagt in backväxeln.
Men tyvärr har Ante enbart lagt in backväxeln.
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
Ante får ta och kamma mittbenan nu. Börjar bli pinsamt att beskåda denna coachning.
+ 8
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2023-02-16
Märklig PP uppställning av Ante. Varför inte utnyttja Palola som skytt?
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Fn vilken viktig match detta var för tabellen. Hur Fn kan inte laget vara redo för match efter ett uppehåll?
Närmast har vi nu Örebro borta, Växjö hemma sedan FBK borta… Finns ju inte en chans vi tar poäng i någon av matcherna om vi ska vara så genomusla som ikväll.
Slutspelet far ju all världens väg nu efter att vi prenumererat på 6:e platsen i princip hela säsongen.
Närmast har vi nu Örebro borta, Växjö hemma sedan FBK borta… Finns ju inte en chans vi tar poäng i någon av matcherna om vi ska vara så genomusla som ikväll.
Slutspelet far ju all världens väg nu efter att vi prenumererat på 6:e platsen i princip hela säsongen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Buttra molnet Lasse Falks påläggskalv Ante Karlsson. Sveriges tråkigaste hockey?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Lika bra blåsa av matchen för detta kommer vi inte kvittera.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
{7043}:
Jepp vår lägstanivå är helt otroligt låg. Frustrerande som Fn.
Jepp vår lägstanivå är helt otroligt låg. Frustrerande som Fn.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Rättvist luleåledning. Antes oförmåga att ändra en matchbild kvarstår. 12 skott på mål på hemmaplan efter 50 min spel. Vill man skrämma bort hemmapubliken? Eller vad är taktiken?
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Herminator:
Fattiga månader nu plus tisdagsmatch. Sedan spelar vi väl inte den mest fartfyllda hockeyn heller.
Men ja nog vill vi ligga över 5 k i snitt när säsongen är slut.
Fattiga månader nu plus tisdagsmatch. Sedan spelar vi väl inte den mest fartfyllda hockeyn heller.
Men ja nog vill vi ligga över 5 k i snitt när säsongen är slut.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-02-14
Labban:
Kul att se att 3:e formationen fortsätter lira bra även efter uppehållet. Är väl enda glädjeämnet ikväll.
Kul att se att 3:e formationen fortsätter lira bra även efter uppehållet. Är väl enda glädjeämnet ikväll.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bättre tryck än någonsin i Gavlerinken på läktarna. Det går skapa stämning där alltså.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}:
Vi har ju Kapanen. Spelande sportchef. Vi kan inte få en bättre back-up 👍🏻
Vi har ju Kapanen. Spelande sportchef. Vi kan inte få en bättre back-up 👍🏻
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
bar mofftak:
Ja, låt stå på den kedjan nu. Dom lyfter varandra, till och med Lundin ser ju ut att ha fått fart på rören.
Ja, låt stå på den kedjan nu. Dom lyfter varandra, till och med Lundin ser ju ut att ha fått fart på rören.
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2023-02-04
Lundin och co bra även idag. Vi kanske har hittat vår 3:e kedja till slut. 👍🏻
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
HV så Jvla nöjda med sig själva i intervjuerna även. Patetiskt.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
Vidrigt. 44 skott på mål och förlust. Vilket rån.
Ytterligare en hemmaförlust även…
Ytterligare en hemmaförlust även…
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
Sputnik:
Tycker hela den kedjan har gjort det bra. Känns som det finns lite kemi där. Hoppas dom får spela vidare tillsammans framöver.
Tycker hela den kedjan har gjort det bra. Känns som det finns lite kemi där. Hoppas dom får spela vidare tillsammans framöver.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
{297}:
Idag håller jag med dig Olle. Står skillnad mot för senast. Idag ser HV ut som ett bottenlag med nerverna utanpå. Vi ska kunna köra över dom om vi börjar spela på riktigt nu.
Idag håller jag med dig Olle. Står skillnad mot för senast. Idag ser HV ut som ett bottenlag med nerverna utanpå. Vi ska kunna köra över dom om vi börjar spela på riktigt nu.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-02-02
Känns ofokuserat överlag. Vi får rätta till det till andraperioden. 🏒
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
{297}:
Bedrövlig insats. Knappast. Vi gör en ruggigt bra förstaperiod. Vi går ned oss i andra helt klart, men i 3:e krigar vi på Jvligt bra. Får ju fatta att vi möter ett desperat HV med ny tränartrojka även. Fn ibland vet jag inte om du ens hade varit nöjd med CCCP om du bott i Moskva på 80-talet.
Bedrövlig insats. Knappast. Vi gör en ruggigt bra förstaperiod. Vi går ned oss i andra helt klart, men i 3:e krigar vi på Jvligt bra. Får ju fatta att vi möter ett desperat HV med ny tränartrojka även. Fn ibland vet jag inte om du ens hade varit nöjd med CCCP om du bott i Moskva på 80-talet.
+ 15
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Kebab_House:
Ja, Ante får en skärpa till sig där. Måste kunna ta en timeout även mitt i matchen ibland. För att ändra pågående matchbild.
Ja, Ante får en skärpa till sig där. Måste kunna ta en timeout även mitt i matchen ibland. För att ändra pågående matchbild.
+ 8
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
sargad:
5-13 i skott och 0-2 är en ok period? Då vill man gärna se när vi gör en bra period. 5-40 och 0-7?
5-13 i skott och 0-2 är en ok period? Då vill man gärna se när vi gör en bra period. 5-40 och 0-7?
+ 6
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2023-01-31
Ja hörni, detta var ju en fin fin period. Är väl bara 0-3 målet som saknas.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Onödigt minst sagt att släppa in det där. Men annars Jvlar vad vi krigar idag och åker skridskor. Befriande att se.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2023-01-28
Bästa genomförda perioden denna säsong. Vi krigar hårt i närkampsspelet , vi går in tungt på kassen. INGEN föll ur ramen.
+ 7
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2023-01-26
Vilken Jvla KAPTEN han är Lander och kliva fram i det där läget. Syntes lång väg att pucken bara skulle in.
+ 10
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Grattis till Halloran. Lär dominera i HA med sin speed och sitt skott. Märkligt av oss att släppa honom.
+ 10
Föregående · 31 · Nästa
Håller med. Wärmhed spelar otroligt moget spel.
Känns inte juniormässig alls.