1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2474285

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Söderöver: Har vi förlorat med Wärmhed med? Jag tror inte det. Tror det är 3 möjligtvis 4 matcher han varit med och vi hae vunnit alla. Rätta mig om jag har fel. Han var mycket bra idag

Snälla Ante fortsätt spela Wärmhed! A-laget mycket viktigare än J20

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75: mm alltid kul med maskotar!

Det är nog inte helt osannolikt att han är med nästa med om inte man lyckats få stopp på bajsviruset…

Tvätta och sprita händer kläder och annat elände!

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2023-02-18
Zäta75:

Håller med. Wärmhed spelar otroligt moget spel.
Känns inte juniormässig alls.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.