Historik
Föregående · 16 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: hade varit kul om det blev Leksand med tanke på vilket storhetsvansinne vissa av deras fans har fått.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: då får man be till hockygudarna att lif lyckas imorgon med vinna en till
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: men tyvärr så lär er största förlust komma just imorgon den här säsongen
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: försökte man inte att få hit Viktor kokkman från Norge?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: tack för det. Klart ni ska vara stolta. Bra skrivet. Riktigt supporter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: nån som vet om a. Lindbäck går att lösa ut från jokerit?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Växjö-Brynäs 21-01-23
Supportern: är han sjuk eller skadad, saknas i lagetuppställningen om jag läste rätt
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: brynäs torskar alltid i andra perioden. Har varit så i flera år nu. Lyckas de vinna andra perioden tar bif oftast poäng.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
{8399}: Petter har ju haft sin son i Leksand... Säger väl en
Brynäs IF > Sv: Klassikermötet Brynäs - Leksand 2:a januari 2021
Forsberg 1978: brynäs är alltid dåliga i perioden. År efter år.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: får ingman lite självförtroende så har vi nästa storback där.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Word. Håller med. Kvist lyfte sallinen också tycker jag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Blå grottan: händer inget och i tredje, blir det några toppningar jag... Nä. Bara sista minuten. Inte ens pa tror på det.
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
{8399}: det räcker inte med en match var 7 match som är bra. Inte om man ska vara en ledande spelare
Brynäs IF > Sv: Leksands IF - Brynäs IF 2020-12-03
Mrassarson: vi vinner aldrig andra perioder. Då vi gör det så tar vi poäng. Har varit i flera år nu
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-11-24
Avsluta högt: ja det är tydligt att man inte kan vinna dessa 6 poäng matcher
Brynäs IF > Sv: Malmö IF - Brynäs IF 2020-11-14
Zappaholic: kan inte fatta att vi ska vara så dåliga i boxplay. Hade BP varit lite bättre så hade vi tagit mer poäng.
Föregående · 16 · Nästa