Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Davey85: vi är härdade men jag håller med. Trött på lindansargänget
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: håller pucken och solokör. Fy fasen. Byt ut Kapten rödin
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: håller med dig. Tycker att berglund har lyft sig i sitt spel. Dock behövs det lite till.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5246}: håller med. Jag har sågat björk flera gånger tidigare men idag var han bra. Hela laget ska ha en stor eloge för deras insats idag.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattias - 74: inte så märkligt om man är legoknekt... Money talks
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: plus och minus räknas inte i pp och boxplay har jag för mig.
Genoway spelar som oftast med Björk som inte haft en plus säsong de senaste 7 har jag för mig.
Genoway spelar som oftast med Björk som inte haft en plus säsong de senaste 7 har jag för mig.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Auchinleck: näst högsta siffran på alla shl matcherna idag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: det första får han ta på sig men nummer två är en lång förflyttning som går väldigt fort. Tredje är väl en styrning. Så jag tycker nog att han gjorde det godkänt. Synd att utespelare inte kan göra mål därför förlorade bif matchen
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pettisbif: ja jag tycker att han är katastrof. Gör för mycket misstag, vek i närkamper och transporterar pucken för mycket. Plus dock att han skjuter i tid och otid men om han träffade mål så kunde det bli farligt nån gång också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: tror jag läste någonstans att de skulle ta tag i detta nu i höst. Men jag håller med dig annars.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: går det bra i träningsmatcherna brukar det alltid bli katastrof när säsongen startar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mrassarson:jag har alltid siktet inställt på tung säsong, då slipper jag bli besviken iaf.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Leksand och djurgården ser inte så mycket bättre ut nu än förra säsongen. Men det kommer väl att ändras....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: håller med. Han dyker upp hela tiden med sin expert uttalande
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: underbart. Äntligen lite hockey i forumet. Jag tror att han kan vara en riktigt fin värvning
+ 4
Föregående · 15 · Nästa