Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Skellefteå - Timrå IK 2009-10-15
Abron: Haha ja fan! asbra!
Eller så byter vi domare? T.om. Rådbjer är bättre...
Eller så byter vi domare? T.om. Rådbjer är bättre...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
ante08: haha, borde väl inte skratta egentligen. Men hur stor är risken att det blir sådär?
Kul att vara taggad att stå i mål och när man ska byta om så finns inte utrustningen..
Kul att vara taggad att stå i mål och när man ska byta om så finns inte utrustningen..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Moffsing:
Haha, ja jag kan se mig hans syn! :O
Det lär ju sluta med honom i kassen istället.. :P Lite osmart ^^
Haha, ja jag kan se mig hans syn! :O
Det lär ju sluta med honom i kassen istället.. :P Lite osmart ^^
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Kerstin_k:
JA FÖR F*****N :D:D:D
Detta kommer bli kul när vi ska möta dom :D KÄRLEK !!
JA FÖR F*****N :D:D:D
Detta kommer bli kul när vi ska möta dom :D KÄRLEK !!
Timrå IK > Sv: Silly season 08/09
Asså är lite efter här, inte varit så aktiv senaste dagarna..
Vart hamnar Hahl och är det säkert på att Regin verkligen försvinner ?.. :/
Vart hamnar Hahl och är det säkert på att Regin verkligen försvinner ?.. :/
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Red Rocker:
Vi vinner :) !!
Hoppas att Sanny får in en klockren tackling på jämtin !!..
Tror Tenkrat kommer göra första målet, känns bara positivt :P
Vi vinner :) !!
Hoppas att Sanny får in en klockren tackling på jämtin !!..
Tror Tenkrat kommer göra första målet, känns bara positivt :P
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Asså hörni, orka tjaffsa om en tackling ?!
Själv tyckte jag att den var SKIT FUL !!.. men men , gjort är gjort, vad ska ni göra åt saken nu ?..
Det är väl bättre att vi glömmer detta och börjar fokusera på nästa match ? Känns det inte bättre att kunna slå ut HV, än att sitta och diskutera något som hänt som man gör sig "osäker" på ??..
Själv tyckte jag att den var SKIT FUL !!.. men men , gjort är gjort, vad ska ni göra åt saken nu ?..
Det är väl bättre att vi glömmer detta och börjar fokusera på nästa match ? Känns det inte bättre att kunna slå ut HV, än att sitta och diskutera något som hänt som man gör sig "osäker" på ??..
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Et tu Brute skrev : Med tanke på att han dömde VM-finalen (se länk) redan förra säsongen, så kan det nog funka i år också :-)
Hahaha xD men vadå? :P, ja tror inte på honom, så är det bara.. jag vet inte varför, men det känns inge bra :S negativa vibbar, känns som att det går åt fel håll :/
Hahaha xD men vadå? :P, ja tror inte på honom, så är det bara.. jag vet inte varför, men det känns inge bra :S negativa vibbar, känns som att det går åt fel håll :/
Timrå IK > Sv: Best of Timrå IK - Slutspel 08
Peltomaa:
Hahahah xD aah fyfan, vet inte vad ja ska säga :D
Tuben är ju bra, men Vinnerborg känns oxå bra ..
Hahahah xD aah fyfan, vet inte vad ja ska säga :D
Tuben är ju bra, men Vinnerborg känns oxå bra ..
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
General_Moisio:
Jo absolut, det har du rätt i !
MEN idag känns vibbarna positiva, laddat i många dagar nu, känns som vinst, något säger mig att Backlund kommer vara grym i målet, tror vi vinner med 3-2 , vad tror du ? :)
Jo absolut, det har du rätt i !
MEN idag känns vibbarna positiva, laddat i många dagar nu, känns som vinst, något säger mig att Backlund kommer vara grym i målet, tror vi vinner med 3-2 , vad tror du ? :)
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
General_Moisio:
Jo det har du rätt i , men hoppas kan man ju alltid göra.. !! :D
Jo det har du rätt i , men hoppas kan man ju alltid göra.. !! :D
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Blizzard:
Oh my good :O
hur ska det gå för honom att dömma VM ?? ..
nääe nu låter jag för mkt imot, men aa, jag vet inte vart jag har den där snubben.
Oh my good :O
hur ska det gå för honom att dömma VM ?? ..
nääe nu låter jag för mkt imot, men aa, jag vet inte vart jag har den där snubben.
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
ajon:
Asså vadå var du seriöst ? har inte så bra koll på VM just men vadå ? ska LÄRKING dömma VM ??..
Asså vadå var du seriöst ? har inte så bra koll på VM just men vadå ? ska LÄRKING dömma VM ??..
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
ajon:
var det :O ??!!!!
Jag tkr inte Lärking håller den klass som han tidigare gjort..
Jag vene vad jag har mot honom, han kan vara bra någon gång ibland, var oftast bra förut, men jag har inte sett något positivt som jag tyckt varit bra under denna säsong iallafall..
var det :O ??!!!!
Jag tkr inte Lärking håller den klass som han tidigare gjort..
Jag vene vad jag har mot honom, han kan vara bra någon gång ibland, var oftast bra förut, men jag har inte sett något positivt som jag tyckt varit bra under denna säsong iallafall..
Timrå IK > Sv: Best of Timrå IK - Slutspel 08
ralus:
Jaa ? vad äre som hänt me tuben?
var uppe den 19:onde februari och såg Timrå-Modo..
Han dömde ju sjukt dåligt då...
men men, gjort är gjort, han verkar skärpt till sig en hel del, men han är inte lika bra som han har varit förut.
GO Vinnerborg!!
Jaa ? vad äre som hänt me tuben?
var uppe den 19:onde februari och såg Timrå-Modo..
Han dömde ju sjukt dåligt då...
men men, gjort är gjort, han verkar skärpt till sig en hel del, men han är inte lika bra som han har varit förut.
GO Vinnerborg!!
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Mappe:
Jo absolut, han är en av mina favoriter. tkr vi har bra domare i år ändå, är väl dom som dömer nu dom sista matcherna..
Lärking är ingen höjdare enligt mig dock, han kommer väl inte döma mer i år ? :/
Jo absolut, han är en av mina favoriter. tkr vi har bra domare i år ändå, är väl dom som dömer nu dom sista matcherna..
Lärking är ingen höjdare enligt mig dock, han kommer väl inte döma mer i år ? :/
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
General_Moisio:
Hoppas verkligen att Vinnerborg dömer en rättvis match nu !
Så han inte klantar till sig som för nån månad sen.. :)
Hoppas verkligen att Vinnerborg dömer en rättvis match nu !
Så han inte klantar till sig som för nån månad sen.. :)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Uno Gordon: aah!
men ja hänger lätt på ! drömmer förtillfället att kunna komma iväg på matcherna..
men ja hänger lätt på ! drömmer förtillfället att kunna komma iväg på matcherna..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
El Maco: Vadå? plockar dom upp folk i sthlm? då hänger ja lätt på !
1 · Nästa

Matchen slutar 4-6, Timrå får 3 poäng! :)