Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Hoppas och tror att 100% fokus inte riktigt finns där i dessa matcher.
Man ger motståndaren lite mer tid.
Även om man försöker intala sig att vi vill vinna cupen så finns det i bakhuvudet.
Man ger motståndaren lite mer tid.
Även om man försöker intala sig att vi vill vinna cupen så finns det i bakhuvudet.
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gick det att "prova på" Expressen premium max?
179kr är det inte värt.
179kr är det inte värt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: okej det visste jag inte. Men oavsett så kan jag inte ens förstå varför Daheln skulle vara C varför Lander.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}:. Mitt inlägg var inte direkt menat mot pengar. Var lite otydlig. Mer hans hjärta mot klubben var det jag syftade på.
I mitt tycke kan jag inte finna någon som skulle kunna peta Lander från C.
I mitt tycke kan jag inte finna någon som skulle kunna peta Lander från C.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{297}: jag älskar Dahlen å allt han gjort för Timrå ik.
Men Lander, här snackar vi rutin som få har på shl nivå!(eller ingen just nu som cap) Å inte bara det han brinner för Timrå ik också.
Varje gång media drar upp hur nathan mackinnon valde ha lägre lön för att få vinna cupen.
Varje gång tänker jag på lander. För er som inte kommer ihåg:
Nobbade förslaget – ville ha lägre lön
www.aftonbladet.se/a/rLz7P0
Men Lander, här snackar vi rutin som få har på shl nivå!(eller ingen just nu som cap) Å inte bara det han brinner för Timrå ik också.
Varje gång media drar upp hur nathan mackinnon valde ha lägre lön för att få vinna cupen.
Varje gång tänker jag på lander. För er som inte kommer ihåg:
Nobbade förslaget – ville ha lägre lön
www.aftonbladet.se/a/rLz7P0
+ 10
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
www.expressen.se/sport/hockey/shl/nick-halloran-byter-shl-klubb--klar-for-timra/
"dumpades"
"Ratties ersättare"
"dumpades"
"Ratties ersättare"
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Zåsse klubban: haha in och läs här får du se vad fansen tycker 😂.
www.hv71fans.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=1450&start=360
www.hv71fans.se/forum/viewtopic.php?f=3&t=1450&start=360
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
"Tyler Kelleher lämnar HV71. Det blir troligen Tyskland nästa för forwarden som enligt uppgift hade ett kontrakt värt hela 150 000 Euro netto i HV71. Det blir en hög totalkostnad det på HA-nivå…
Även enormt starke Tommi Huhtala lämnar HV71 (vi minns hur Rahimi kändes klen mot finländaren). Huhtala hade också bra lön i HV71, enligt uppgift 100 000 Euro netto."
Även enormt starke Tommi Huhtala lämnar HV71 (vi minns hur Rahimi kändes klen mot finländaren). Huhtala hade också bra lön i HV71, enligt uppgift 100 000 Euro netto."
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2022-2023
Lodin? Ottawa?
Dock är han inte en spelare som ska spela 3/4 kedjan
Dock är han inte en spelare som ska spela 3/4 kedjan
+ 1
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Angående Wedin och Lander kan ni sluta spekulera om, dom är 100% klar.
+ 27
Timrå IK > Sv: Play Out 2022 Timrå IK - Djurgården
Davey85: tänkt samma, förklaringen måste vara hjärta.
Att det ens finns längre, sällsynt
Att det ens finns längre, sällsynt
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Jobbigt att dif går och förlorar också fan inte bra alls.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Släpp tränarna till kvalet. Ta in någon med energi.
Men lär ju aldrig hända.
Men lär ju aldrig hända.
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - IK Oskarshamn 2022-03-12
Då var kvalet klart. Nu hoppas vi pp att få möta Malmö eller lhc där.
Timrå IK > Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2022-03-03
Stannar Timrå kvar i SHL, låt nubben gå, tror det är bra för Timrå.
Åker vi ur behöver Timrå honom.
Åker vi ur behöver Timrå honom.
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
Sputnik: han försvarade inte tacklingen. Han påstod att rattie körde en crosschecking i nacken.
+ 4
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2022-02-22
{9108}: vet inte vart han fick crosschecking i nacken från.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sune: haha alla är inne i deadline.
Bästa nyförvärvet är ny tränare.
Bästa nyförvärvet är ny tränare.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
HV71 värvar dubbelt.
En back och en forward.
Enligt uppgifter till SportExpressen har man gjort klart med Oliver Bohm från Timrå och även Tyler Kelleher från Rögle håller man på med de sista förhandlingarna med.
En back och en forward.
Enligt uppgifter till SportExpressen har man gjort klart med Oliver Bohm från Timrå och även Tyler Kelleher från Rögle håller man på med de sista förhandlingarna med.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kan man räkna ut vilken lön Pontus Åberg har?
Tänkte eftersom han fick 25000 i böter.
Tidningarna brukar vara snabb att skriva ut lön så fort en böter utdelats, dock inte sett något om PÅ.
Tänkte eftersom han fick 25000 i böter.
Tidningarna brukar vara snabb att skriva ut lön så fort en böter utdelats, dock inte sett något om PÅ.
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Villervalla: precis, vart finns glädjen. Det som gör fan vad kul det är med hockey. Grinigt.
Råttan surade till hur ofta händer detta denna säsongen? Typ aldrig
Råttan surade till hur ofta händer detta denna säsongen? Typ aldrig
+ 1
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2022-02-05
Har varit missnöjd med JJ men han har växt på slutet, blivit bättre på höga skott,töcker bättre upp till.
Sitter helt i försvarsspelet om man mot förmodan skulle vara på rätt ställe är man på fel sida av spelaren ist.
Men fortfarande måste Rudolf o gänget agera i båset, för mig är det fullständigt idiotiskt att inget görs. Då vi vet att nubben inte kommer agera så känns det jävligt uppgivet.
Sitter helt i försvarsspelet om man mot förmodan skulle vara på rätt ställe är man på fel sida av spelaren ist.
Men fortfarande måste Rudolf o gänget agera i båset, för mig är det fullständigt idiotiskt att inget görs. Då vi vet att nubben inte kommer agera så känns det jävligt uppgivet.
+ 1
Timrå IK > Sv: Njurunda Comments
Fy så less jag är på dessa två i båset. Hur kan man vara så fruktansvärt handlingsförlamad. Något måste vara helt fel.
Snälla snälla agera bort med Rudolf och Ante.
Snälla snälla agera bort med Rudolf och Ante.
+ 3
Föregående · 6 · Nästa
