Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
DenRöda: tills nubben eller annan sportchef läser här och snor honom av oss.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tror att Kapanen med Ante resonerar så att genom att släppa Laleggia så utgörs utrymme att värva två backar.
Samt att Ante tycker att han är en säkerhetsrisk och vill ta bort det också.
Om nu hans kontrakt är mot dollar så har hans lön stigit ordentligt mot lönen när han skrev på.
Pengar fanns nog innan för en breddback och nu kan man lägga pengarna på en toppback med stabil defensiv samt MPS som lär vara billig.
Samt att Ante tycker att han är en säkerhetsrisk och vill ta bort det också.
Om nu hans kontrakt är mot dollar så har hans lön stigit ordentligt mot lönen när han skrev på.
Pengar fanns nog innan för en breddback och nu kan man lägga pengarna på en toppback med stabil defensiv samt MPS som lär vara billig.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: går du bara på att Kapanen gillar honom? Eller har du annan info?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9386}: haha ja det vore en riktigt bra värvning, tror dock inte en sekund på den.
+ 1
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2022-10-13
Tråkigt med 0p.
Men tycker spelet ser mkt bättre ut.
Men tycker spelet ser mkt bättre ut.
+ 5
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
{9908}: stämmer det där då.... Är man ordentligt besviken.
(skrev först ca 100 ord, raderade å tänker det blir bättre.)
(skrev först ca 100 ord, raderade å tänker det blir bättre.)
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Orolig för elen i vinter? Satsa din månadslön på - 1,5 Örebro
+ 1
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Tänkte samma nyss. Inför matchen hade jag lätt tagit 2-1.
Men tror tyvärr inte det kommer hända ett skit i kedjorna.
Men tror tyvärr inte det kommer hända ett skit i kedjorna.
+ 2
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2022-10-06
Jag vill bara hylla walli. Stark, å jobbar på som fan.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2022-09-29
Brukar alltid stå.
Tänkte ta med familjen denna gång, vad innebär det med familjebiljett? Vad är det för skillnad mot vanlig?
Tänkte ta med familjen denna gång, vad innebär det med familjebiljett? Vad är det för skillnad mot vanlig?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2022-09-22
Ja 5 mot 5 måste det verkligen bli bättre.
Förlorade mycket närkamper också.
Förlorade mycket närkamper också.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kommer rattie få någon uppmärksamhet för att han höll kvar oss i shl?
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2022-09-17
Ikväll:
7-1 Frölunda.
Kommer krävas 2 nya backar och en målvakt.
Så tror jag det kommer se ut här ikväll 😉
7-1 Frölunda.
Kommer krävas 2 nya backar och en målvakt.
Så tror jag det kommer se ut här ikväll 😉
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Riku Hahl var grym.
Men gjorde fler matcher i Frölunda än oss va?
Men gjorde fler matcher i Frölunda än oss va?
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
{9908}: tack för att du ser in i tiden för oss. Nu kan jag sova gott. 😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Något helt annat, önskade någon klubb blir desperata på en forward. Vi släpper alvarez får in en fin back för dom pengarna. (en dröm som skulle kunna slå in)
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Hmm. Undrar om hanzl kommer vara nöjd att spela tredje?
Frågar någon så lär han säga att det inte har någon betydelse.
Lundin köper att han är tredje C
Frågar någon så lär han säga att det inte har någon betydelse.
Lundin köper att han är tredje C
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tack för era svar.
Jodå går att låsa frågan är om det kommer vara värt det.
Kan typ låsa till 1,20kr kWh 12 månader.
Jodå går att låsa frågan är om det kommer vara värt det.
Kan typ låsa till 1,20kr kWh 12 månader.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
En icke hockey fråga men, har ni bunditer även i vårt område eller kör ni rörligt?
Har rörligt själv nu, direktverkande el, radhus.
Funderar på om man ska binda sig.
Har rörligt själv nu, direktverkande el, radhus.
Funderar på om man ska binda sig.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Expressen å deras guide är det sämsta jag läst.
109kr i sjön.
Jagar bara upp mig när jag läser skiten.
109kr i sjön.
Jagar bara upp mig när jag läser skiten.
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
mikenomad: haha och jag... Ne i år ska jag fan köpa för vi har ett bra lag 😂😂😂
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Andersson: nej! Dom skulle gett Jonte en 4a för han är oprövad på shl nivå.
Efter köpt tidningen idag börjar jag fundera hur dessa människor ens kan kallas experter.
Efter köpt tidningen idag börjar jag fundera hur dessa människor ens kan kallas experter.
+ 4
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Sputnik: håller ju med om detta. Men alla experter säger att vi är med i toppen. Men vilka syftar dom på?
Tycker vi har bäst i shl, sett till två första kedjorna.
Tycker vi har bäst i shl, sett till två första kedjorna.
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
mikenomad: en back måste ju nästan in?
En eller två skador då blir det riktigt tufft.
Kan ju ta ett tag att få in en back också.
En eller två skador då blir det riktigt tufft.
Kan ju ta ett tag att få in en back också.
+ 4
Timrå IK > Sv: Försäsong 2022
Någon som har bättre koll än mig på andras lags två första kedjor.
Vilka är bättre än oss där? Eller likvärdiga på ett ungefär?
Färjestad?
Vilka är bättre än oss där? Eller likvärdiga på ett ungefär?
Färjestad?
Föregående · 5 · Nästa