Herminator: Iof han va väl från Gävle det säger ju en hel del..
Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09
Men va e det med dommaren e han knarkad eller?..Blåser ju fan bara efter publiken
Timrå IK > Sv: Luleå HF - Timrå IK 2006-01-09
TIKbiff: Jo lite nya snitsare skulle inte sitta fel .kan knappast bli mörkare än det e nu..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo 2006-01-07
lungan: skulle sitta fint med 3 friska när djurgården ser ut attt åka på däng..
Föregående · 5 · Nästa