Historik
1 · Nästa
Almtuna IS > Sv: Almtuna IS till kvalserien 2010?
Ös på..Hoppas ni kan ge dom "stora lagen" en match..
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
lincoln: Hur som helst hade ju vart bättre o hamnat 1 pinne före brynäs o på slutspelsplats..Så ja tycker nog matchen va viktig iaf när det e så jämnt i serien
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Haha vilken komedi..Luleå måste ju för fan gå ner på knä o tacka idioten till dommare efter matchen
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Totalt jävla mörker fy fan i helvete va förbannad jag blir
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Upp med spelet nu för i helvete annars nätar ju lule går ju inte backa hem hela perioden
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Lite jobbigt när fanskapet på webbradion sitter o tjötar om att lule spelat upp sig..Tro fan det när det e det enda dommarn vill..
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Fan va nervös man e nu alltså..Detta e inte bra för nerverna..Sätt 4-2 o avgör nu..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Södertälje 2009-12-07
Fyn fan dåliga vibbar just nu..skulle sitta fint med ett 5-2 mål o ta musten ur ssk
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Kan man hata en mänsika mer än Jämtin den killen e ju fullständigt retarded
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
MB: Haha så sant ..lika bra o ta med Ledin när han endå håller på då..
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
fighter: Bara hoppas Timråspelarna e kalla o bara låter Hv ta utvisningar o inte ge tillbaka
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
MB: Får gåshud..Bara det inte går för lätt i början o dom börjar backa hem alldeles för tidigt utan bara kör på
1 · Nästa