Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{297}: Boden håller ju på att konka, vart tar kaijser vägen då är ju frågan
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
cloon: är besviken något så jävulskt... med full trupp så tror jag absolut att vi kan knipa den där platsen till shl, problemet är väl bara att under slutspelet så kommer vi INTE vara full trupp. Det är en väldigt intensiv period och skador kommer att komma. Mer än en förmodligen...
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Röda Tallen: Helt ärligt förbannad på detta. Hur kan de inte haft olika scenarion? Var nubben helt 100% på att få loss EK eller vad är det frågan om?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: ingen kanon. Men som marknaden ser ut nu så är det väl precis en sån förstärkning som vi får nöja oss med? Fått mycket speltid nu i ettan och gjorde som sagt bra ifrån sig i sin enda match i allsvenskan.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Villervalla: äh släng in Kaijser säger jag bara. Inte som att han gjorde bort sig i Modo direkt?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Heisenberg: Vad har hänt med alla alla Luleåsupportrar som hade så väldigt mycket info igår?
Väldigt tyst nu... skräll...
Väldigt tyst nu... skräll...
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9287}: hyfsat less man blir imorgon vid 13 när absolut ingenting händer då...
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9037}: Bagenda vore perfekt för oss tycker jag. Sen tror jag inte att det blir så. Har hört att Modo var och ryckte i honom men verkar inte bli något där. Tror inte att Örebro vill släppa. Men i värsta fall kan ju ett lån fungera även om det känns lite osäkert.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Nisse på Mon or: Säger det igen. Tycker verkligen att vi ska in med en spelare till. Behöver inte vara en spets. Men en pålitlig spelare att fylla luckor i 3e eller 4e kedjan. Skador och avstängningar händer även i slutspel...
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
bar mofftak: Tycker det vore helt idiotiskt att inte plocka in någon mer. Vi behöver inte någon spetsspelare men de som det är nu. Ett par skador eller avstängningar och vi har inte fyra kompletta kedjor. Fungerar absolut någon match i grundserien mot hästen. Men i en eventuell final mot löven? Aldrig i livet
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
{9037}: Nu är jag otålig! Vill ha namn! Spekulationer! Blir det EK19?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EArk: Hardegård är definitivt tillbaka till slutspelet. Förmodligen även ett par matcher innan. Mycket glädjande!
” Han kommer nog kunna spela ett par matcher redan innan slutspelet. Men till slutspelet är han garanterat tillbaka, säger Timrå IK:s sportchef Kent Norberg.”
” Han kommer nog kunna spela ett par matcher redan innan slutspelet. Men till slutspelet är han garanterat tillbaka, säger Timrå IK:s sportchef Kent Norberg.”
Länkar:
Timrå IK:s glädjebesked ? nyckelspelaren kan vara tillbaka tidigare än väntat: "Jag är hoppfull"
Timrå IK:s glädjebesked ? nyckelspelaren kan vara tillbaka tidigare än väntat: "Jag är hoppfull"
+ 15
MoDo Hockey > Sv: Silly season - 2020
hanzon: Bagenda ska i princip vara klar för er. Ej 100% på detta ska jag säga.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: synd... gillar verkligen hans orädda spelstil. Har mycket hellre kvar honom än Eckmyhl eller Ragnarsson...
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Här står han upp för kapten Landeskog iallafall. Vet ärligt inte vad jag ska säga eller hur mycket sanning det är i dessa rykten. Risken är väl att han är i dålig form och omotiverad att spela i svenska andraligan? Men vad vet jag.
Medveten om att det var på skämt men jag är på riktigt lite taggad på Kyle Wood. Vilket himla namn till att börja med!!
Medveten om att det var på skämt men jag är på riktigt lite taggad på Kyle Wood. Vilket himla namn till att börja med!!
Länkar:
https://youtu.be/rK5vnsRsTrI
https://youtu.be/rK5vnsRsTrI
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Hassan: Håller med till 100%. Men inte att jag INTE vill ha en amerikan. Tycker bara att det är lite konstigt att det har pratats så mycket om en transatlant och att det automatiskt betyder mycket bättre back än en SHL spelare som ligger på gränsen. Tänker att även om den amerikanska spelare ser ut att vara en bättre spelare på papperet så kan andra saker utanför isen spela in väldigt mycket. Kan vara svårare att komma in i gruppen osv. Kolla bara på löven.
Jag hoppas också att vi får in en så bra spelare som möjligt. Ifrågasätter bara hypen kring att en ”transatlantisk spetsback” är det absolut bästa som finns.
Jag hoppas också att vi får in en så bra spelare som möjligt. Ifrågasätter bara hypen kring att en ”transatlantisk spetsback” är det absolut bästa som finns.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Zäta75: Det har varit mycket snack om en transatlant. Finns det någon sanning i det eller bara rykte? Jag personligen ser hellre en spelare som fått lite för lite speltid i SHL eller Finland. Förstår inte vad som ska bli bättre för att spelaren kommer från usa? Känns snarare som en nackdel?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Verkar som att vi får veta Lindelöfs framtid under dagen. Nubben verkar dock kolla på en back till och något på FW-sidan samt någon att sätta upp som extramålvakt. Inget på väg in nu i dagsläget dock. Och inte heller 100% att det kommer plockas in någonting om det inte känns helt rätt.
Tråkigt för oss supportar som alltid kittlas av nya spelare men ändå helt rätt tänkt för lagets bästa. Tycker dock att vi är för känsliga för skador så vi skulle behöva säkra upp att vi har 4 kedjor även om vi åker på ett par skador under slutspelet.
Tråkigt för oss supportar som alltid kittlas av nya spelare men ändå helt rätt tänkt för lagets bästa. Tycker dock att vi är för känsliga för skador så vi skulle behöva säkra upp att vi har 4 kedjor även om vi åker på ett par skador under slutspelet.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Lindelöf lär bli kvar. Tror inte han blir särskilt dyr. Han sitter ju inte i världens bästa förhandlingsläge direkt, han vill väl ha ett jobb precis som alla andra. Dock har hans värde stigit efter dessa matcher med TIK med tanke på att han ändå producerat rätt bra.
Men tror absolut att vi kommer se en back till, tror inte att dom hade dragit igång en omgång till av ”backa nubben” bara för att kunna signa Lindelöf.
Men tror absolut att vi kommer se en back till, tror inte att dom hade dragit igång en omgång till av ”backa nubben” bara för att kunna signa Lindelöf.
+ 7
Föregående · 2 · Nästa