Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Knylan: På tal om något annat. Hade inte kaijser kunnat vara vår ”breddvärvning” på forwardsidan? Känns som att många här inne, inklusive mig, gillar honom.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Tycker framför allt att vi bör få in en kropp till på forwardsidan. Inget ovanligt att ha två stycken skadade egentligen men det tar ju hårt när vi inte ens får ihop fyra kedjor.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TimraStockholm: Absolut! Pengar från både Brattström och Kinnvall. Kontrakten skrevs ju dock för ett bra tag sen så skulle tro att det redan är pengar som är inräknade?
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
TD: Två frågor.
1. Tror inte heller att han kan vara jättebillig. Inte full koll på hur det fungerar men i och med att vi skrivit kontrakt med honom över denna och nästa säsong så är ju hans tidigare kontrakt borta och han förhandlar ny lön med oss. Så vad tror vi? Externa finansiärer? Tror inte att han går in och tar lägsta lönen i laget direkt.
2. Vad kan vi förvänta oss av honom rent produktionsmässigt? Känns som att vi allihopa bara har hans insats i kvalet som vi jämför med. Kan vara en fara tror jag. Eller är han så pass bra att han ska gå in och snitta 1p/match och dominera på isen?
1. Tror inte heller att han kan vara jättebillig. Inte full koll på hur det fungerar men i och med att vi skrivit kontrakt med honom över denna och nästa säsong så är ju hans tidigare kontrakt borta och han förhandlar ny lön med oss. Så vad tror vi? Externa finansiärer? Tror inte att han går in och tar lägsta lönen i laget direkt.
2. Vad kan vi förvänta oss av honom rent produktionsmässigt? Känns som att vi allihopa bara har hans insats i kvalet som vi jämför med. Kan vara en fara tror jag. Eller är han så pass bra att han ska gå in och snitta 1p/match och dominera på isen?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Södertälje- Modo 2020-11-13
Rytter: Snitta 1p per match låter bekant... Råkar inte finnas något lag som också gör det?
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Exakt. Självklart är det två otroligt skickliga spelare som försvinner. Men vi alla visste ju att dom inte skulle vara här när det börjar gälla på riktigt.
Nu börjar truppen bli tunn, skulle behövas en till då det räcker med lite halsont för att inte spela nu för tiden...
känns ju dock väldigt långt borta med tanke på lönesänkningen... tufft läge.
Nu börjar truppen bli tunn, skulle behövas en till då det räcker med lite halsont för att inte spela nu för tiden...
känns ju dock väldigt långt borta med tanke på lönesänkningen... tufft läge.
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Västerås IK 2020-10-12
roger_sundsvall: men NÄR ska namnen hamna på tröjorna
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsongsmatcher 2020
{8671}: tycker våran 2a pp-uppställning ser väldigt bra ut! Kul!!
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}: Herregud hemmapremiär mot löven.... Tänk er ett fullsatt NHK...
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
lungan: Kan hålla med dig angående alla NHL lån. Fördelen är väl att det inte räcker med att komma etta i tabellen utan att det faktiskt är ett slutspel.
Någon som har något namn som känns troligt att kunna få på lån? De som hade kunnat vara aktuella är ju tyvärr i SHL. Tänker på Wedin och Kinnvall framför allt. Och Brattström är väl kvar i Finland.
Någon som har något namn som känns troligt att kunna få på lån? De som hade kunnat vara aktuella är ju tyvärr i SHL. Tänker på Wedin och Kinnvall framför allt. Och Brattström är väl kvar i Finland.
Timrå IK > Sv: Försäsongsmatcher 2020
{9037}: men hörni! Vad kul det ska bli, äntligen är vi igång. Hoppas att vi kan snacka mer om den kommande matchen än om en hundring till Modo är en dödssynd. Tror tyvärr på Modo vinst då dom redan har ett par matcher i kroppen. Jättestor skillnad jämfört med att spela säsongens första.
Hur ställs laget upp tror ni? Någon junior lär väl testas?
Hur ställs laget upp tror ni? Någon junior lär väl testas?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
timraikupdates: Nämndes inte det när Per Svensson presenterades? Kanske är till hans familj!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
rabon: Tycker också att det är svårt. Har varit så inställt på Johansson så min magkänsla tycker att vi ska gå på honom. Sen är ju Söderström väldigt intressant. Verkligen på väg uppåt. Drömmen vore ju självklart att få in t.ex. Johansson/Söderström i någon sorts 60/40 lösning. Men förstår att ingen av dom skulle vara intresserade av det. Tror som sagt att Ohre kommer vara kvar och det är inte mig emot!
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Woody Jokinen: Men hörrni!! Helt ärligt så har jag, som ni säkert märkt, varit väldigt skeptisk till att han skulle bli kvar. Tvivlar inte en sekund på hans känslor för klubben men jag har tänkt att jag verkligen unnar honom att ta ett ytterligare kliv i karriären.
Och så händer DETTA. Verkar som att jag trots allt hade fel angående hans klubbhjärta. Det är uppenbarligen större än vad jag hade kunnat föreställa mig.
Och så händer DETTA. Verkar som att jag trots allt hade fel angående hans klubbhjärta. Det är uppenbarligen större än vad jag hade kunnat föreställa mig.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Sputnik: Ja precis. Madhawk brukar tyvärr ha rätt.. Har inte hunnit lyssna själv än men stämmer det att det är Almtuna han ryktas till? Vad händer? Vill han inte vara med att försöka ta klivet upp till SHL? Något måste ju verkligen skurit sig om han drar...
Han har ju kontrakt dock, kanske dags att kosta på sig ett samtal till en viss Björn H? Har hört att han är bra på det där med att dra sig ut kontrakt.
Han har ju kontrakt dock, kanske dags att kosta på sig ett samtal till en viss Björn H? Har hört att han är bra på det där med att dra sig ut kontrakt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2020-2021
Bragd-Birger: aj, aj, aj. Tror att vi fans generellt underskattat Berglunds betydelse både på och utanför isen...
+ 6
Föregående · 3 · Nästa