Kerstin_k: mello 2013 - 15 var prime. Har inte kollat sen dess. Det är skit dåligt nuförtiden
Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Nån som vet hur mycket biljetterna på västra kommer kosta under slutspel? Frågar åt en polare som gärna vill stå i klacken
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Zäta75: Som han gjort majoriteten av alla matcher den här säsongen
+ 1
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
erathoo: ta inte ut något i förtid nu, rätt var det är så smäller det pang boom och det står 2-1 till rögle. Gäller att fortsätta gnugga på
+ 5
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Sputnik: Det varade ju väldigt länge, EP i ett nötskal
+ 2
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
Alvarez ser ut och vara het idag, tror att han kan hänga en kasse
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2023-03-09
När man pratar om trollen. Tror Albin suttit och skrollat HS hela dan hahaha
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{9908}: Jag tycker fortfarande Albin är en viktig pjäs och gör jobbet. Han, Olli och Hartmann verkar har hittat varandra rätt bra nu de senaste matcherna också.
Håller med om att han kanske inte stått ut lika mycket som han gjorde i HA men han är alltid där och gnuggar på.
Håller med om att han kanske inte stått ut lika mycket som han gjorde i HA men han är alltid där och gnuggar på.
+ 4
Föregående · 2 · Nästa
