{9908}: Jag tycker fortfarande Albin är en viktig pjäs och gör jobbet. Han, Olli och Hartmann verkar har hittat varandra rätt bra nu de senaste matcherna också.
Håller med om att han kanske inte stått ut lika mycket som han gjorde i HA men han är alltid där och gnuggar på.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med om att han kanske inte stått ut lika mycket som han gjorde i HA men han är alltid där och gnuggar på.