Historik
Föregående · 2 · Nästa
Mora IK > Sv: Övrigt
insu: så ärdet säkert,en blandning av besvikelse och en känsla av att man hela tiden blir (nu kommer ett svårt ord)nonchalerad (var det rätt stavat?)
man vill så jävla gärna visa att MIK duger,men vi ska slåss mot FBK,DIF,AFTONBLADET,HV71,SSK.....ibland tycker jag att det vore bättre om vi åkte ur så det blev lugnt...
man vill så jävla gärna visa att MIK duger,men vi ska slåss mot FBK,DIF,AFTONBLADET,HV71,SSK.....ibland tycker jag att det vore bättre om vi åkte ur så det blev lugnt...
Mora IK > Sv: Övrigt
insu:Jo nu vinner juh vi inte så ofta...men kolla på tv4 text nästa gång vi vinner,inte en rad,får vi stryk så står det,MODO krossade Mora...naturligtvis är jag hemmablind,men det är många gånger när jag letat efter ett reportage på nätet i både aftonslasket och sexpressen efter en elitserie omgång när MIK har vunnit och hittat 5reportage om lagen som segrat och så ett reportage om laget som förlorade,hmm just det laget förlorade mot MIK.
Mora IK > Sv: Övrigt
Knogen: Vi får större rubriker och fler spalter när vi förlorar än när vi vinner,det tycker jag är att jämnföra med doping,negativ ekonomisk doping,varför satsa pengar i ett lag som får negativ press?varför inte investera i ett skitlag som har 3 positiva artiklar varje vecka,ett lag som hur fan dåligt än motståndet är ändå hyllas i pressen,och då med bilder och positiva omdömen,och har då sponsorn tur så syns hans namn i samma bild,men i MIK´s fall så kommer sponsorn att förknippas med negativa saker....som i cupen 05 tror jag det var,när man kunde läsa i DT,Leksand föll mot Mora.
Mora IK > Sv: Övrigt
Dino: Gillar din blogg!!Men nu kan vi avfärda pratet om att vi inte ska kritisera spelare i gästboken,i måndags kunde vi läsa i gb att Djoos Per har fått sparken,torsdag så blir det offentligt,fredag kan vi läsa i MT att Boggen säjer"vi spelare visste ingenting"...alltså visste fansen det före spelarna...eller så hade läckan i styrelsen inte informerat djoosen innan han skvallrade vidare...men "skadade" Boggen visste iaf inget...den här gången heller.
Mora IK > Sv: Expressen.se: Mora = Vitryssland...
Dalmas1:
Aftonbladet är värre ändå,där sågar Tomas Ros oss redan nu inför nästa säsong,vet inte om det ska tolkas som ett skämt,eller ett önsketänkande från honom,men övriga delar av artikeln verkar seriös.
Aftonbladet är värre ändå,där sågar Tomas Ros oss redan nu inför nästa säsong,vet inte om det ska tolkas som ett skämt,eller ett önsketänkande från honom,men övriga delar av artikeln verkar seriös.
Mora IK > Sv: Ross Lupachuck & Eric Johansson på väg bort?
Skitsamma iaf,helt klart måste vi ha dom kvar!
Mora IK > Sv: Ross Lupachuck & Eric Johansson på väg bort?
Stigsson:
Man kan alltså aldrig flytta "hem" då?
Man kan alltså aldrig flytta "hem" då?
Mora IK > Sv: Ross Lupachuck & Eric Johansson på väg bort?
Db_04:
Var har du läst det, visa en länk så tror jag dej!LillErik är väl svensk medborgare?
Var har du läst det, visa en länk så tror jag dej!LillErik är väl svensk medborgare?
Mora IK > Sv: Södertälje - Mora
ber om ursäkt för mitt dåliga språk tidigare under matchen,glad att moderatorn har tagit bort skiten,skönt med 2 poäng,det såg väldigt mörkt ut ett tag
Mora IK > Sv: Södertälje - Mora
men egentligen så är det här juh bara på lek,idrott ska juh vara förbrödrande,så vi hjälper gärna ssk att vinna
Mora IK > Sv: Södertälje - Mora
om fbk kunde leverera lite nu så rycker vi ifrån 3 lag...om detta står sej nu då...
Mora IK > Sv: Södertälje - Mora
Puppe: tänkte väl det...sen betyder juh Black Ribbon svart band.....sorgeband
Föregående · 2 · Nästa