Historik
1 · Nästa
Mora IK > Sv: Den Eviga Publikfrågan.
MorganaLefaey:
varför skulle det va så svårt? vi börjar med dej i ö-vik.
varför skulle det va så svårt? vi börjar med dej i ö-vik.
Mora IK > Sv: Silly Season 08/09
henrikj: Jag ser inte öppningen för överraskning någonstans i artikeln, dock ska ingen bli överraskad om Henk Noback blir ordförande.
Mora IK > Sv: Västerås-Mora 21/3
GävleLasse: Självklart gläds jag med er över era poäng, tro inget annat!!
Mora IK > Sv: Västerås-Mora 21/3
GävleLasse: En sån här vacker Påskafton och 6 poäng i ryggen ska man inte ta allt så seriöst, kan man andas lite lättare, stå lite stadigare, gå lite rakare genom att reta stars anhängare som redan ser fram mot sm-slutspel nästa år så gör jag det.
Mora IK > Sv: Västerås-Mora 21/3
Cyklob: Även Brynäs har mött dom 2 lag som många tippar sist i tabellen (iaf jag)
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora IK
Forever MIK: Hur fan ska man kunna sova inatt? Just nu skulle jag villa ha en drömlös fylla som räcker till på Lördagkväll,men man måste ju jobba också..
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora IK
Skulle tro att Herr Ros rullar skinn rätt kraftigt just nu, men vi blev utklassade!!
Mora IK > Sv: Övrigt
SIVASN: jag har juh knäppt kort på dej och Hubbe,samtidigt som jag mer eller mindre´idiotförklarade er 2, som dom enda 2 som trodde på MIK,
jag minns att jag sa att jag skulle ta fram fotot på er 2 varje gång MIK tog poäng....nu börjar ni bli slitna i albumet,men för faan...nu går vi söderöver,...
jag minns att jag sa att jag skulle ta fram fotot på er 2 varje gång MIK tog poäng....nu börjar ni bli slitna i albumet,men för faan...nu går vi söderöver,...
Mora IK > Sv: MIK-saik
Forever MIK: nepp den här sidan verkar inte censurera,här får man skriva som man känner,inom lagens råmärken naturligtvis,men det är väl faan att vi inte kan täppa till 5sek kvar..vaa?vi är så överdjävligtbra 59:55 men sista skitsekunderna ska vi halka under skitstrecket igen...man blir så matt..pitten var överjordisk ikväll, skogs spelade som om han inte gjort annat än lirat i landslaget,granström pumpar och pumpar,magisk 3line vi har med granis,tuokko,elomo...synd att elomo missar 2 soprena lägen,men han gör ett viktigt mål så...Harant är stark vid sargen...skit också att pitten inte fick nolla idag...skit skit skit
snyggast på läktaren?sivasn!!
snyggast på läktaren?sivasn!!
Mora IK > Sv: MIK-saik
Knegare: Ja det gäller båda lagen, det jag tänker på är lördagsmatch, öltält, matchstart18:30. Med det hat som riktats mot MIK från Hockeykultur tidigare, känns det som om det skulle bli något tjafs så skulle det vara på den nivån.Samtidigt så ska inte vi dra igång nån hatramsa heller angående det som hänt,
Mora IK > Sv: Varför Hellbound Train är ett bättre lördagskvällsalternativ
titran: Crazy train med OZZY är det närmaste jag kan komma
Mora IK > Sv: Varför Hellbound Train är ett bättre lördagskvällsalternativ
titran: whiskeyn börjar lysa igenom nu...
Mora IK > Sv: Varför Hellbound Train är ett bättre lördagskvällsalternativ
Metal Guru: jaaa...jag kan så klart inte säga emot...det skulle bara bli löjligtva ska jqag kunna kontra med?
ingen aning...the runaways?
ingen aning...the runaways?
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
Ola: metal guru brukar censurera mina inlägg,synd att han inte jobbar på svt!!!
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
titran: inget inlägg på 8 minuter...ska jag tolka det som att melodifestivalen är hetare än MIK?
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
Metal Guru: men snart ska du få moderera när jag tänker tala om vad en styrelsemedlem sa....en eller två whiskey till så...
Mora IK > Sv: MoDo-Mora IK 2008.02.16
SIVASN: ähh va då? hur jävla sopiga mik är eller kommer att bli så kommer dom att vara NO1!!!oavsett vad som händer!Sen att vi har skit i ledningarna och att vissa spelare lirar mer med agenter och plånbok ,det skiter jag i.
1 · Nästa
Wibe kör öppethus imorgon Lördag, Korv och kaffe, tipspromenad med ett säsongskort som första pris!