Historik
Föregående · 10 · Nästa
Timrå IK > Sv: Snacka om ras!
druiden: inte kan väl bara skador ligga bakom gör inte dom som är kvar sitt jobb och tar chansen när dom får den . eller vad ?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jesper Jonsson: då är vi två själv är man i finska lappland för fira jul
skotten 15-6
skotten 15-6
Luleå HF > Sv: Kvällens match
dax för frölunda i dag tyvärr så missar matchen är i finland och firar jul
tror på jämn kamp med seger för oss med 3-1
b
tror på jämn kamp med seger för oss med 3-1
b
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
härligt att får en sån start på dagen Martin Chabada är på väg att skriva på för tre år
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Ambroo: okej så har rätt men är det samma sak att stå mot nybro eller hv71 ?? modig har redan en match tre kronor mot hv71
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Ambroo: asg
Har du sett modig spela ??
skulle inte tror det . jag vågar påstå att Enroth inte tar nån plats i es där mot är modig tänkt som första målavakt i es om något år . det är jätte bra för luleåhockey att inte modig tog plats i vm laget så vi har kvar vår första målvakt men det är så in h-v synd om matte han hade detta som säsongens stora mål .
Ps jag har sett Enroth spela nä han håller ej i es .
Har du sett modig spela ??
skulle inte tror det . jag vågar påstå att Enroth inte tar nån plats i es där mot är modig tänkt som första målavakt i es om något år . det är jätte bra för luleåhockey att inte modig tog plats i vm laget så vi har kvar vår första målvakt men det är så in h-v synd om matte han hade detta som säsongens stora mål .
Ps jag har sett Enroth spela nä han håller ej i es .
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Pessimisten: fy 17 att inte modig tog plats i vm laget en skandal !!
vad har han gjort för fel
vad har han gjort för fel
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Jag har gått på hemma matcher i snart i 20 år trodde att jag sett allt men det mitt kära luleåhockey vissa i går va över allt jag skäms över att våra spelare inte vissar mer hjärta hade vi några backar på isen i går ? vet inte om jag ska gå på match mot FBK i morgon måste tänka över detta i kväll i så fall är det första gången jag stanar hemma . fast å andra sidan är det nu gubbarna behöver vårt stöd men är dom värta det ??
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: vårt lag mot malmö
1 17. HYNNING, Fredrik 20. ISAKSSON, Magnus 30. OMARK, Linus
backar 11. SKRBEK, Pavel 32. SAVILAHTI-NAGANDER, Per
2 34. SUROVY, Tomas 25. BARTECKO, Lubos 19. RENBERG, Mikael
backar 43. OBSUT, Jaroslav 28. ÅKERSTRÖM, Roger
3 kedja 23. KERMAN, Kalle 15. NIINIMÄKI, Jesse 29. LINDGREN, Viktor
6. PUKKA, Mikko 10. SARAVO, Pekka
4 21. BURSTRÖM, Anders 24. HARJU, Johan 27. LINDQVIST, Robin
Goalkeepers 33. MODIG, Mattias
93. LEINONEN, Tero källa swehockey
1 17. HYNNING, Fredrik 20. ISAKSSON, Magnus 30. OMARK, Linus
backar 11. SKRBEK, Pavel 32. SAVILAHTI-NAGANDER, Per
2 34. SUROVY, Tomas 25. BARTECKO, Lubos 19. RENBERG, Mikael
backar 43. OBSUT, Jaroslav 28. ÅKERSTRÖM, Roger
3 kedja 23. KERMAN, Kalle 15. NIINIMÄKI, Jesse 29. LINDGREN, Viktor
6. PUKKA, Mikko 10. SARAVO, Pekka
4 21. BURSTRÖM, Anders 24. HARJU, Johan 27. LINDQVIST, Robin
Goalkeepers 33. MODIG, Mattias
93. LEINONEN, Tero källa swehockey
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina: jag hoppas att du får rätt men jag kan tror något annat efter i lördags match där han hade 73% i räddning :))
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Karoliina: nä nä gusten är ej lägre vår målvakt enligt någon så är han trea i fbk . men vi har ju alltid Rautio, David i Bofors IK
står 93 i dag så blir det stor torsk
står 93 i dag så blir det stor torsk
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Pessimisten: Varför ska Tero Leinonen få chans på chans ?
Han är inte bra just nu
Är modig borta än ?
Han är inte bra just nu
Är modig borta än ?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: laget inför match modig står kvar i övrigt samma lag som mot pölsa
Timrå IK > Sv: Kamerabevakning
Laken: nej det är det tyärr inte på aftonbladet har dom omrösting om detta 72 % är för
Svenska Hockeyligan > Hockey våldet
Att Vi måste på allvar vissa att vi fans till oavsett lag inte låter några så kallade fans Förstöra för oss andra som lever med laget i med som motgång och vissa att det inte är okej att slås i dom olika lagets färger visst som det som hände i Helsingborg i går under match kan skrika vi hatar Ett lag men efter matchen kan gå ut ta en öl med dom andra lagets fans. nu har dom börjat tala om att filma oss fans på ståplats är inte detta ett steg för långt kan inte vi fans har på hockeysnack göra något för att vi inte vill ha våldet i våra hallar eller utan för dom
Ska behöva vara rädd för att gå på ishockey
Ska behöva vara rädd för att gå på ishockey
Matchtips > Sv: Omgång 26!!
Timrå IK - IF Malmö Redhawks 6-2
HV 71 - MODO Hockey 3-3
Mora IK - Linköpings HC 2-1
Brynäs IF - Luleå HF 1-4
Skellefteå AIK – Djurgårdens IF 3-1
Färjestads BK - Frölunda HC 5-2
HV 71 - MODO Hockey 3-3
Mora IK - Linköpings HC 2-1
Brynäs IF - Luleå HF 1-4
Skellefteå AIK – Djurgårdens IF 3-1
Färjestads BK - Frölunda HC 5-2
Timrå IK > Sv: Luleå - Timrå IK 2006-11-25
Långben: ni ni gjorde en skit match och oavset domare så hade det ej hjälpt såg nr 71 två gånger på hela match skotten 36-18. backlund borde tagit några av målen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: 4 Jesse Niinimäki istid 02:54 inte bara av någon som värvas för att vara första center
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: såg just renbergs mål på svt den är hockeykonst på hög nivå ojoj
Luleå HF > Sv: Kvällens match
fy 17 så härlig seger känns som vi är på rätt väg änligen stämmer spelet PP
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Enligt tappras hemsida fram till jul med på provkontrakt fram till jul sen får vi se.säger dom i alla fall
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
Jen: okej tack det blir vår 4 raka seger hemma då :P
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2006-11-23
friskan: måste bara fråga kommer dety nåra fans från till luleå i morgon ?
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: 2-2 38-22 i skott Tero Leinonen måste haft bra hjälp av våra backer i dag .
Luleå HF > Sv: Kvällens match
tk75: måste rätt mitt föra text det är jätte bra att ha 2-1 när dom leder skotten med 21-11
Frölunda HC > Sv: Är det match i norr eller?
Linnea: hallå vad händer med ert lag ?? aik slår er inte bara
Luleå HF > Sv: Kvällens match
hv71 med 14 raka vinster kan väl bara sluta på ett sätt men jag tror att dom inte får det så lätt mot oss för vi gjorde två bra perioder mot dif sist
om vi bara kunde hålla tätt dom första tio min så kan ta en pinne vad tror ni där ute
om vi bara kunde hålla tätt dom första tio min så kan ta en pinne vad tror ni där ute
Föregående · 10 · Nästa
