Historik
Föregående · 9 · Nästa
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: men är säkert att renberg spelar enligt vad jag läst mig till så skulle dom testa han innan matchen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: saxat från fbks hemsida Robert Kantor och Pelle Prestberg tillbaka. Men Peter Nordström, Christian Söderström och Atte Pentikäinen definitivt borta och ett stort frågetecken för Robin Jonsson. Så kan man sammanfatta sjukdomsläget i FBK-truppen inför lördagsfighten mot Mora.
- Ja, det är svårt att ta ut ett lag i de här tiderna. Både Kantor och Pelle körde dock för fullt på träningen idag och spelar, sa FBK-tränaren Roger Melin efter det dryga trekvarten långa ispasset på fredagen.
- Ja, det är svårt att ta ut ett lag i de här tiderna. Både Kantor och Pelle körde dock för fullt på träningen idag och spelar, sa FBK-tränaren Roger Melin efter det dryga trekvarten långa ispasset på fredagen.
Luleå HF > Sv: Kvällens match
LL: idag kommer vårt lag in på isen som ett nytt lag dom spelar med hjärta och kämpar sten hårt i varje byte och där bak står nr 93 gör sitt livs match vi tar tre pinnar . vi spelar på borta plan dom har ingen press på sig
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Lindberg Råkkar: jaha då blir det stor torsk i morgon vi bytter till silen Tero Leinonen
Luleå HF > Sv: Kvällens match
kom hem fråm jobbet nyss hade inte tänkt ge upp hoppet om slutspel för vårt gäng än på ett tag men efter ha sett dom två senaste matcherna så ger jag upp helt det krävs ett mirakel om vi ska vara bland dom 8 när serien är slut . våga ta fram hjärtat titta på omark trots sin undom var han bästa spelare i lagt suck . renberg borde bytas ut som kapten för han är ej längre den motor vi behöver i lagt.
Luleå HF > Sv: Gott & Blandat i hockeyvärlden
Dragan 2k vi måste ta denna sexpoängsmatch om vi ska ha något i slutspelet att vi har hv71 och lhc på borta plan där och där lär vi ej ha nåt att hämta så om inte vi får in tre pinnar i dag kan vi ligga tia på söndag .
nu är det bara seger som gäller ..
nu är det bara seger som gäller ..
MoDo Hockey > Sv: MODO - Luleå 070115
scim: glöm segern i dag vi slår er för vi har en kanon kedja´Jan Sandström, Jaroslav Obsut, Lubos Bartecko, Johan Harju, Tomas Surovy.
tippar med hjärtat
ju övriga laget finns på
tippar med hjärtat
ju övriga laget finns på
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå 2007-01-13
ska vi skrälla mot er idag är den stora frågan just nu har 4 pinnar och 4 plus 4 mål ner til frölunda å 7 pinner till till mora jag kan inte säga att vi spela bra mot malmö hemma sist och 4 pinner sen 21/12 är inte bra alls
Luleå HF > Sv: Kvällens match
dagen krönika i piteåtidnigen påstår att skulle vara att alltid inte stämmer inom laget
Luleå HF > Sv: Nyförvärv till Luleå Hockey
Kickan: wallgren till rögle så han mötter vi i kvalserien ironi
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Metal Guru: har tagit på mej min matchtröja och tror att det vänder i dag
men har otäck känsla av att det blir 5 raka torsken i dag
men har otäck känsla av att det blir 5 raka torsken i dag
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Db_04: är det inte dax att ta ordet kris läge i mun denna vecka måste vi ta sex pinnar mot mora och malmö .
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Julvilan är över för djurgården och endast Tomas Wallgren är borta
Det är nu vårt lag brukar hitta formen bir det även så i år ??
Tippar 2-5 till oss
Det är nu vårt lag brukar hitta formen bir det även så i år ??
Tippar 2-5 till oss
Luleå HF > Sv: god jul tråd
björn power: vadå dom vill båda stanna och ligger i toppen av poäng ligan
Luleå HF > god jul tråd
önskar alla en god jul från snö fritt lappland plus grader och bara 5 cm snö har vi. tre klappar vill jag ha
1 Martin Chabada skriver på för tre år
2 samma med Tomas Surovy
till sist att dessa hittar formen
Kalle Kerman och Jesse Niinimäki
1 Martin Chabada skriver på för tre år
2 samma med Tomas Surovy
till sist att dessa hittar formen
Kalle Kerman och Jesse Niinimäki
Luleå HF > Sv: Kvällens match
björn power: jo pust stön skönt är denna seger men det brukar ju vända runt jul . jobba vadå ledig till 9/1 ju :-P
Luleå HF > Sv: Kvällens match
Albert Hall: det är härligt att se den styrka och lag anda som våra gubbar har en för alla alla för en kan man vara annat stolt över detta lag
villket kap vi gjorde i Martin Chabada
villket kap vi gjorde i Martin Chabada
Timrå IK > Sv: Snacka om ras!
Mappe: jag skulle mer än gärna vara i luleå just nu matte modig rädda en straff av kallio just
Timrå IK > Sv: Snacka om ras!
timrå_ik: okej sitter i finland och sitter på nålar vi har själv 4-3 mot frölunda hemma
Föregående · 9 · Nästa
